14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

Презентація "Стандартний вигляд числа"

Про матеріал
Мультимедійний супровід уроку .Може бути використаний на всіх етапах уроку.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Згадай:Якщо і n – натуральне число, то

Номер слайду 2

прочитайте вирази, вказавши основу і показник степеня:

Номер слайду 3

визначте знак виразів, вказавши основу і показник степеня:

Номер слайду 4

піднесіть до куба: 2; -3; -0,3

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Згадай!

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Згадай!

Номер слайду 12

Стандартний вигляд числа Маса Землі – 5,976 1024 кг Маса електрона – 9,11 10-31 кг

Номер слайду 13

“Якби я тримав в одній руці істину, а в іншій – прагнення до неї, я обрав би друге” Німецький філософ, юрист, економіст Фердинанд Лассаль

Номер слайду 14

Запис числа в стандартному виді. 2. Введення поняття значуща частина числа. 3. Введення поняття порядок числа. 4. Дії над числами, записаними в стандартному вигляді.

Номер слайду 15

Ісаак Ньютон англійський математик, фізик Удосконалив запис числа в стандартному вигляді і користувався ним на практиці

Номер слайду 16

Попрацюй в парі за планом 1. Прочитай параграф 9. Що називають стандартним виглядом числа а? Що називають значущою частиною числа? Що називають порядком числа а? 2. Розглянь приклади. Як подати число а у стандартному вигляді? 3. Ознайомся із зауваженням. Що означає, якщо порядок додатній і великий? А якщо порядок по модулю великий, але від’ємний?

Номер слайду 17

Записати в стандартному вигляді Сонце зявилося близько 5 мільярдів років тому. Температура поверхні Сонця близько 6000оС. Швидкість поширення світла в вакуумі 300 мільйонів м/с. Маса Сонця становить 2 000 000 000 000 000 000 000 000 000 т.

Номер слайду 18

Вкажіть значущу частину та порядок числа, записаного в стандартному вигляді 1,2∙108; 3,5∙104; 2,7∙10-5; 6,2∙10-1.

Номер слайду 19

“Магічна таблиця” Виконавши правильно це завдання, ви відгадаєте, хто з учених сказав: “Числа керують світом” Завдання І О П Ф А Г Р 52 000 000 52 ∙ 106 5,2 ∙ 106 5,2 ∙ 107 52 ∙ 105 5,2 ∙ 105 52 ∙ 102 5,2 ∙ 108 2 180 000 2,18 ∙ 106 2,18 ∙108 21,8 ∙ 105 21,8 ∙ 106 218 ∙ 104 21,8 ∙ 10-2 2,18 ∙ 10-1 675 000 000 6,75 ∙ 103 6,75 ∙ 109 65,7 ∙ 10-2 6,75 ∙ 108 6,75 ∙ 10-8 67,5 ∙ 10-8 6,75 ∙ 10-3 40,44 4,44 ∙ 10-2 4,044 ∙ 103 4,04 ∙ 10-3 404,4 ∙ 102 4,044 ∙ 10 4,44 ∙ 102 4,044 ∙ 10-1 0,002 81 28,1 ∙ 104 2,81 ∙ 10-4 2,81 ∙ 103 2,81 ∙ 10-4 28,1 ∙ 10 2 2,81 ∙ 10-3 281 ∙ 10-5 0,85 85 ∙ 102 8,5 ∙ 10-1 85 ∙ 10 85 ∙ 10-2 8,5 ∙ 101 8,5 ∙ 10-2 8,5 ∙ 10-3 0,000 003 5 3,5 ∙ 106 3,5 ∙ 105 3,5 ∙ 10-5 3,5 ∙ 105 3,5 ∙ 10-7 3,5 ∙ 107 3,5 ∙ 10-6

Номер слайду 20

“…покажи мені – і я запам’ятаю, дай мені діяти самому – і я навчусь…” 1) 3,5 ∙ 103 ∙ ( 3 ∙ 102) 2) 2,1 ∙ 10-5 ∙ ( 2, 2 ∙ 103) 3) 2,25 ∙ 104 : (1,5 ∙ 10-2

Номер слайду 21

“…покажи мені – і я запам’ятаю, дай мені діяти самому – і я навчусь…” 4) 3,3 ∙ 10-3 : ( 3 ∙ 10-4 ) 5) 1,14 ∙ 109 : ( 1,9∙ 10-2 ) 6) 6 ∙ 10-5 ∙ (1,2 ∙ 10-3 )

Номер слайду 22

10,5∙ 106; 72 ∙ 10-7; 0,11 ∙ 102 ; 46,2 ∙ 10-3; 1,5 ∙ 106; 0,6∙ 1011

Номер слайду 23

4,62 ∙ 10-2 Володимир 1,5∙ 106 Що не вмієте - 1,05∙ 10ⁿ не забувайте, 1,1 ∙ 101 того учіться. 7,2 ∙ 10-8 Мономах 6 ∙ 1010 Що умієте -

Номер слайду 24

Макова голівка 1 рік – 3000 маків 2 рік – 9 000 000 маків 3 рік – 27 000 000 000маків 4 рік – 81 000 000 000 000 маків 5 рік – 243 000 000 000 000 000 маків

Номер слайду 25

Числа - велетні 1 хвилина – 70 ударів 1 доба – 100 000 уд. 1 рік – 36 500 000 уд. 60 років – 2 200 000 000 ударів Кран на кухні повинен бути повністю відкритий протягом 45 років, щоб еквівалентно показати кількість крові, яку перекачує серце звичайної людини за життя.

Номер слайду 26

Числа - карлики 1 помах крилами становить 10-3 секунди. Маса електрона – 9,108 10-34 грама

Номер слайду 27

Домашнє завдання. 1. Вивчити правила з П.9 2. Виконати завдання І рівень (1-3 б) № 177; ІІ рівень (4-6 б) № 177, № 181; ІІІ рівень (7-9 б) №181, № 193; ІV рівень (10-12 б) № 183, № 185.

ppt
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 2. Квадратні корені. Дійсні числа
Додано
25 березня
Переглядів
135
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку