Презентація "Степеневі функції, їхні властивості та графіки"

Про матеріал
Формування компетентностей: предметна компетентність: сформувати поняття степеневої функції; домогтися засвоєння властивостей степеневої функції; розглянути загальний вигляд графіків степеневої функції; ключові компетентності: спілкування державною мовою - міркувати, робити висновки на основі інформації, поданої в різних формах, зокрема графіках; уміння вчитися впродовж життя - організовувати та планувати свою навчальну діяльність; соціальна та громадянська компетентність - співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль у командній роботі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Степеневі функції, їхні властивості та графіки. Вчитель: Леся Мартинишин. Підручник: О. С.Істер. Математика(Алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту)2018р.

Номер слайду 2

Формування компетентностей:предметна компетентність: сформувати поняття степеневої функції; домогтися засвоєння властивостей степеневої функції; розглянути загальний вигляд графіків степеневої функції;ключові компетентності:спілкування державною мовою - міркувати, робити висновки на основі інформації, поданої в різних формах, зокрема графіках;уміння вчитися впродовж життя - організовувати та планувати свою навчальну діяльність;соціальна та громадянська компетентність - співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль у командній роботі. Вчитель: Леся Мартинишин

Номер слайду 3

Актуалізація опорних знань: Вчитель: Леся Мартинишин

Номер слайду 4

Відповіді:1.х є Rх є (- ∞; -2) U (-2; +∞)2. парнанепарна3. Перевір себе: Вчитель: Леся Мартинишин

Номер слайду 5

Вчитель: Леся Мартинишин. Повторення

Номер слайду 6

Вивчення нового матеріалу. Вчитель: Леся Мартинишин

Номер слайду 7

Вивчення нового матеріалу. Вчитель: Леся Мартинишин

Номер слайду 8

Вивчення нового матеріалу. Вчитель: Леся Мартинишин

Номер слайду 9

Вивчення нового матеріалу. Вчитель: Леся Мартинишин

Номер слайду 10

Вивчення нового матеріалу. Вчитель: Леся Мартинишин

Номер слайду 11

Вивчення нового матеріалу. Вчитель: Леся Мартинишин

Номер слайду 12

Вивчення нового матеріалу. Вчитель: Леся Мартинишин

Номер слайду 13

Особливі випадки: Вивчення нового матеріалу. Вчитель: Леся Мартинишин

Номер слайду 14

Вчитель: Леся Мартинишин

Номер слайду 15

Вчитель: Леся Мартинишин. Вивчення нового матеріалу

Номер слайду 16

Закріпити навики дослідження та побудови графіків степеневих функцій. ДОСЛІДИТИ ФУНКЦІЮ ЗА СХЕМОЮ:{A773 FD07-CE27-4 F2 F-A257-523836 EA8 B79}1 Область визначення функції (множина всіх значень аргументу x при яких функція існує і набуває дійсних значень);2 Область значень функції (множина значень функції y, яких вона набуває при всіх значеннях аргументу з її області визначення );3 Парність ( f(-x) = f(x), вісь Оу є віссю симетрії) та непарність функції (f(-x) = -f(x), початок координат є центром симетрії);4 Характерні точки графіка – нулі функції (f(x) = 0 знайти х);5 Знаки функції (розбити на інтервали знакосталості та визначити знак функції в довільній точці інтервалу);6 Побудувати ескіз графіка функції. Вчитель: Леся Мартинишин

Номер слайду 17

Перевір себе. Вчитель: Леся Мартинишин

Номер слайду 18

Розв'язування задач. Вчитель: Леся Мартинишинх=23;х=8.х=00,25;х=0.

Номер слайду 19

Вчитель: Леся Мартинишин. Розв'язування задач

Номер слайду 20

Вчитель: Леся Мартинишин. Розв'язування задач. Відповідь: 8; -1.

Номер слайду 21

Вчитель: Леся Мартинишин. ЕКСПРЕС – КОНТРОЛЬ1. Через яку з точок проходить графік функції у = х2 ?2. Знайдіть область визначення функції у = (х 3) -1.3. Знайдіть найбільше та найменше значення функції f(y) = x 3 на проміжку [0; 2].4. Чи належить графіку функції f(y) = x -2 точка А(-2; ).

Номер слайду 22

Вчитель: Леся Мартинишин. Перевір себе

Номер слайду 23

Оцінка власної участі у роботіВчитель: Леся Мартинишин

Номер слайду 24

Домашня робота. Опрацювати §6; виконати №6.15, 6.19. Вчитель: Леся Мартинишин

pptx
Додано
4 грудня 2022
Переглядів
655
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку