Українська мова та літературне читання (за підручником «Українська мова та читання» 2 клас Ч. 1, авт. Л.Варзацька, Т.Трохименко)
ІІ семестр (7год) |
||
№ уроку |
Тема |
Дата |
107 |
Урок позакласного читання. (Урок 8) Твій друг –книга. |
|
108 |
Слова, які називають ознаки предметів (прикметники)
|
|
109 |
Не той друг, хто медом маже, а той, хто правду каже. П. Воронько «Друзяки», «Кошеня». |
|
110 |
Діагностична робота . Списування. |
|
111 |
Нерозлучні друзі. О. Копиленко «Дивовижна дружба» |
|
112 |
Слова –назви ознак, протилежні за значенням. |
|
113 |
Продовження теми попереднього уроку. |
|
114 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту за даним початком. Урок 9 |
|
115 |
Слова –назви ознак, близькі за значенням. Спостереження за роллю цих слів у текстах-описах. |
|
116 |
Твори з дитинства. «Мирилки», «Вірш-жарт», «Два півники». |
|
117 |
Діагностична робота. Диктант. Їжачок. |
|
118 |
Українські народні казки. Українська народна казка «Котик і Півник». |
|
119 |
Слова –назви чисел. |
|
120 |
Продовження теми попереднього уроку. |
|
121 |
Урок позакласного читання. (Урок 9) «Зима—білосніжка» |
|
122 |
Поняття про службові слова та їх роль у реченні. |
|
123 |
Весну вітайте діти. Текст «Стрітення». |
|
124 |
Вживання службових слів для зв’язку слів у реченні. |
|
125 |
Поетичні картини природи. Л. Українки «Як дитиною бувало», «Сніг з морозивом». |
|
126 |
Діагностична робота з мовної теми «Слово». (іменник, прикметник, дієслово). |
|
127 |
Поетичні картини природи. Л. Українки «На зеленому горбочку», «Он ярочки зелененькі» (вірш напам’ять) |
|
128 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. «Загадковий світ птахів». Складання загадки .Урок 10 |
|
129 |
Аналіз діагностичної роботи. Підсумок за темою «Слово». |
|
130 |
Прийди, весно, з радістю. Стаття «Заклички», заклички «До сонечка», «До пташок» |
|
131 |
Поняття про речення |
|
132 |
Барвінку листя стелиться. Н. Забіла «Барвінок», прислів’я. |
|
133 |
Види речень. Розповідні речення. Інтонація розповідних речень. Розділові знаки в кінці розповідного речення. |
|
134 |
Стаття «День народження Тараса». Т. Шевченко «Встала весна. Весна, садочки зацвіли».(напам’ять) |
|
135 |
Урок позакласного читання. (Урок 10) «Тарас Шевченко». |
|
136 |
Найважливіші слова для вираження думки. Виділення їх за допомогою інтонації. |
|
137 |
Т. Шевченко «Світає», «Тече вода з-під явора» М. Чумарна «Про що вони гомонять». |
|
138 |
Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень. |
|
139 |
П. Воронько «Облітав журавель»(напам’ять). Українська народна казка «Як Квітень до Березня в гості їздив». |
|
140 |
Закріплення і узагальнення знань про речення. |
|
141 |
Продовження теми попереднього уроку. |
|
142 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. «Опис іграшки». Вчимося малювати словами .Урок 11 |
|
143 |
Закріплення вивченого про види речень. Робота над виразністю читання. |
|
144 |
Благослови, мати, весну закликати. Веснянки. Українська народна пісня «Сіє баба мак». |
|
145 |
Діагностична робота. Діалог. |
|
146 |
Жайворонки на крилах весну принесли. В. Сухомлинський «Прилетіли жайворонки». |
|
147 |
Поняття про текст. Розрізнення окремих речень і тексту. Заголовок. |
|
148 |
А вже красне сонечко. О. Олесь «Веснянка». |
|
149 |
Урок позакласного читання. (Урок 11)
|
|
150 |
Поняття про текст. Добір заголовків до тексту. |
|
151 |
І. Франко «Надійшла весна». Стаття «Пробудження землі», приказка. |
|
152 |
Будова тексту: зачин, основна частина, кінцівка. |
|
153 |
Світ подарунків. П. Воронько «Липка». |
|
154 |
Робота над текстом. Зачин, основна частина, кінцівка. |
|
155 |
Продовження теми попереднього уроку. П. Воронько «Липка». |
|
156 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання казки з деформованих речень. Урок12 |
|
157 |
Закріплення знань про будову тексту. Спостереження за відповідністю заголовка змістові тексту. |
|
158 |
А сонце усміхається… А. Камінчук «Ластівка», «Береза», веснянка «Ти, зозуле, сивая». |
|
159 |
Закріплення знань про будову тексту. |
|
160 |
А через тиждень буде Великдень. Стаття «Вербна неділя». Л. Костенко «Вербові сережки». |
|
161 |
Робота з деформованим текстом. |
|
162 |
Великдень. Л. Глібов «Христос Воскрес!» |
|
163 |
Урок позакласного читання. (Урок 12) «А вже весна, а вже красна» |
|
164 |
Навчальний диктант. Добір заголовка тексту. |
|
165 |
Д. Чередниченко. Розмалюю писанку. Гра «Звію вінець». |
|
166 |
Типи текстів. Текст-опис, текст-розповідь, текст-міркування. |
|
167 |
Клубок із золотих ниточок. Л. Силенко «Сонечко». В. Сухомлинський «Цікавий клубочок». В. Підпалий «Гуси». |
|
168 |
Діагностична робота. Диктант. |
|
169 |
Діагностична робота. Аудіювання. |
|
170 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Вчимося розповідати. Побудова тексту-розповіді. Урок13 |
|
171 |
Читання творів з хрестоматії дитячої літератури. |
|
172 |
Закріплення знань про типи текстів. |
|
173 |
Корекція знань учнів. Підсумок з теми «Текст». |
|
174 |
Читання творів з хрестоматії дитячої літератури. |
|
175 |
Поняття про мову. Українська мова—державна мова України. |
|
176 |
Серед краси. П. Тичина «А я у гай ходила» (напам’ять). М. Воробйов «Шум». Загадки. |
|
177 |
Урок позакласного читання. (Урок 13) Казки народів Європи. |
|
178 |
Усне і писемне мовлення. |
|
179 |
О. Копиленко «Найвеселіший місяць весни». |
|
180 |
Діагностична робота. Усний твір. |
|
181 |
В. Сухомлинський «Хто свічки засвітив?» |
|
182 |
Сила голосу і швидкість мовлення. Ознайомлення із різними формами звертання в мовленні. |
|
183 |
Мамине свято. М. Підгірянка «Пробудження». (напам’ять) |
|
184 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Слухаємо, говоримо, описуємо. Опис лисички. Урок 14 |
|
185 |
Виділення слова –звертання на письмі. |
|
186 |
В. Сухомлинський «Яке щастя?» Д. Чередниченко «Яка стежка найкраща?» Д. Павличко «Де найкраще місце на землі?» |
|
187 |
Слова ввічливості (форми вітання, прощання, вибачення). Тренувальний диктант. |
|
188 |
Мова барвиста, мова багата. Б.Чепурко «Про мову». М. Чумарна «Чарівниця-мова». |
|
189 |
Повторення вивченого. Слова ввічливості (продовження) |
|
190 |
Повторення вивченого. Читання віршів про мову. |
|
191 |
Урок позакласного читання. (Урок 14) «Мамине свято» |
|
192 |
Навчальний диктант. Слова-звертання, виділення їх на письмі. |
|
193 |
Мова барвиста, мова багата. Читання віршів про мову. |
|
194 |
Діагностична робота. Мовна тема «Текст. Речення». |
|
195 |
Україна –співучий край. Стаття «Пісня». В. Сухомлинський «Соловей і жук». |
|
196 |
Аналіз перевірної роботи. Повторення і закріплення вивченого. |
|
197 |
Перевір свої знання. Підсумок розділу «Що найкраще на землі?» |
|
198 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання записки. Слова ввічливості. Урок15 |
|
199 |
Повторення вивченого за рік. Звуки і букви. |
|
200 |
Казка вчить, як на світі жить. Українська народна казка «Вовк і семеро козенят». |
|
201 |
Повторення про звуки і букви. |
|
202 |
Гостре словечко ранить сердечко. Народна притча «Насмішкувате слово». |
|
203 |
Повторення вивченого про речення. |
|
204 |
Байка «Про горду качку». |
|
205 |
Урок позакласного читання. Урок 15 «Я хочу сказати своє слово» |
|
206 |
Головні слова в реченні. |
|
207 |
Слова ласкаві, а думки лукаві. І. Крип’якевич «Кіт і миша». Г. Сковорода «Казка про світло». |
|
208 |
Закріплення вивченого про головні слова в реченні. |
|
209 |
Дива в садочку-зеленочку. Л. Костенко «Бузиновий цар». |
|
210 |
Повторення вивченого з теми «Звуки і букви». |
|
211 |
Перш ніж сказати –подумай. Народна байка «Ображена черепаха». |
|
212 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Доповнення тексту. Урок 16 |
|
213 |
Повторення вивченого про звуки і букви. |
|
214 |
Серед краси. М. Коцюбинський «Літній день». |
|
215 |
Навчальний диктант.
|
|
216 |
Друг пізнається в біді. Л. Українка «Три метелики». |
|
217 |
Повторення вивченого про звуки і букви. Речення. |
|
218 |
Л. Забашта «Дивосвіт». В. Шкляр «Джміль». |
|
219 |
Урок позакласного читання. Урок 16
|
|
220 |
Повторення вивченого про звуки і букви. |
|
221 |
Читання творів з хрестоматії укр. літератури Марина Павленко «Півтора бажання» |
|
222 |
Повторення вивченого. Речення. |
|
223 |
Читання творів з хрестоматії укр. літератури Марина та Сергій Дяченки «Про Стаську та чудовиськ». |
|
224 |
Повторення вивченого про слово. Слова близькі і протилежні за значенням. Багатозначні слова. |
|
225 |
Будь природі другом. В. Чухліб «Равлик». |
|
226 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Удосконалення текстів. Урок17 |
|
227 |
Повторення вивченого про слово. Багатозначні слова |
|
228 |
Читання творів з хрестоматії укр. літератури Сашко Дерманський «Кого беруть у космонавти?», «Латочка на лапці». |
|
229 |
Навчальний диктант. Повторення вивченого про слова-назви предметів, назви ознак, назви дій. |
|
230 |
Т. Коломієць «Ранок». М. Чумарна «Літо». |
|
231 |
Вибірковий диктант. Повторення вивченого про слова-назви предметів, назви ознак, назви дій. |
|
232 |
Діагностична робота. Робота з літературним твором. |
|
233 |
Урок позакласного читання «І вкрились луки цвітом, вітаючись із літом» |
|
234 |
Повторення вивченого про слова-назви дій. |
|
235 |
Діагностична робота. Навичка читання в голос. |
|
236 |
Повторення вивченого про слова-назви чисел. |
|
237 |
А. Григорук «Переплутанка». |
|
238 |
Повторюємо про службові слова. Вибірковий диктант. |
|
239 |
Читання творів з хрестоматії укр. літератури Лариса Ніцой «Страшне страховисько». |
|
240 |
Повторюємо про службові слова. Словниковий диктант. |
|
241 |
Л. Воронина «Слон Ґудзик і вогняна квітка». |
|
242 |
Корекція знань учнів. Підсумковий урок за рік. |
|
243 |
Підсумковий урок за рік. |
|
244 |
|
|
245 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|