Українська мова
(за підручником «Українська мова та читання» 2 клас
Ч. 1, авт. Л.Варзацька, Т.Трохименко)
І семестр
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
1 |
Урок позакласного читання Урок №1 «Шкільними стежинами». |
|
2 |
Повторення вивченого у 1 класі. Бесіда «Мій відпочинок влітку». Обмін враженнями. Звуки мовлення. Букви. (с.1-6) |
|
3 |
Повторення вивченого у 1 класі. Ознайомлення з підручником. Вступ до теми. (с.4-6) |
|
4 |
Літечко, прощай! О. Пчілка «Як швидко літо промайнуло!», Я. Щоголів «Осінь». Вивчити напам’ять.(с.8-9) |
|
5 |
Розрізнення звуків і букв. Алфавіт. (с.7 – 13) |
|
6 |
Весна красна квітами, а осінь ‒ плодами. В. Сухомлинський «Яблуко в осінньому саду», Д. Павличко «Осінь»(с.10-12) |
|
7 |
Звуки і букви. Абетка. Каліграфічне написання великих та малих букв алфавіту. (с.14 – 19) Діагностична робота. |
|
8 |
Розвиток зв’язного мовлення Складання слів та речень. (урок 1, с. 3-5). |
|
9 |
Як тварини готуються до зими. П. Воронько «Їжачок-хитрячок», О. Копиленко «Надходить осінь».(с.13-14) |
|
10 |
Наголос. (20 – 25) |
|
11 |
Чи чули ви байку? В. Чухліб українська народна казка «Нерозумна ворона» (с.16-17) |
|
12 |
Склад. Перенесення слів із рядка в рядок.(26-32) |
|
13 |
Барви осінні буяють довкола. М. Чумарна «Осінній сад». (с.18) |
|
14 |
Голосні звуки. Позначення їх буквами. (33 – 39) |
|
15 |
Урок позакласного читання Урок №2 «Осінь щедра, осінь золотава». |
|
16 |
Сміховинки – загадки. (с.19-21) |
|
17 |
Позначення буквами я, ю, є, ї звуків (одного або двох)(40-43) |
|
18 |
Осінній падолист. І. Прокопенко «Як берізка листя роздарувала» (21-23) |
|
19 |
Наголошені і ненаголошені голосні. (47 – 49) |
|
20 |
Осінь усьому рахунок веде. К. Перелісна «Осінній вітер». Українська народна пісня ходить гарбуз по городу. (с.23-24) Діагностична робота. Аудіювання. |
|
21 |
Приголосні звуки. Позначення їх буквами. (53-55) |
|
22 |
Розвиток зв’язного мовлення Говоримо, записуємо, відповідаємо. Відповіді на запитання (урок 2, с. 6-8). |
|
23 |
У колі рідної сім’ї. В. Гринько «Сім» (лічилка). Дитяча пісенька «У нашого Омелечка». (с. 26-27) |
|
24 |
Звук [ф], позначення його буквою ф. Складання речень. Навчальний діалог. (60-66) |
|
25 |
На сонці тепло, а біля матері добре. М. Познанська «Моїй мамі», В. Крищенко «Вишиванка» (с.28-29) |
|
26 |
Звуки [дж],[дз], [дз’], позначення їх на письмі буквосполученнями дж, дз. (67-70) Перевірна робота. Диктант «Наша школа». (с.8-9) |
|
27 |
Батьківські поради М. Чумарна «Вчить мене мій тато», «Батьківські поради» (з народної мудрості) (с. 30-31) |
|
28 |
Звуки [г],[ ґ], позначення їх на письмі буквами г,ґ. Вимова і написання слів з цими звуками. (74-79) |
|
29 |
Урок позакласного читання Урок №3 «З чистого джерела народної мудрості». |
|
30 |
Дідусева мудрість М. Підгірянка «Мій дідусь», «Сад» (народна притча) (с.32) |
|
31 |
Буква щ та її звукове значення. Позначення буквою щ двох звуків [ш,ч]. (80-84) |
|
32 |
Хочеш бути щасливим –не будь лінивим. В. Сухомлинський «Ледача подушка». (с. 33-34) |
|
33 |
Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Вимова та написання слів із глухими та дзвінкими приголосними звуками.(85-88) |
|
34 |
Стоїть верба посеред села «Стоїть верба посеред села, розпустила гілля у кожне подвір’я»(сю 35-37) |
|
35 |
Діагностична робота з мовної теми: «Звуки і букви. Склад. Наголос» (с. 3-5) |
|
36 |
Розвиток зв’язного мовлення. Побудова речень (урок 3, с.9-11) |
|
37 |
Роде наш красний М. Чумарна «Дерево роду». (с.38) |
|
38 |
Аналіз перевірної роботи. Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних звуків на письмі знаком м’якшення. (98-103) |
|
39 |
Замовлянки щасливі –колискові пісні. (с.40) |
|
40 |
Вправи на закріплення знань про м’які приголосні звуки та позначення їх м’якості. Вправляння у переносі слів із знаком м’якшення. Звуко-буквений аналіз слів. (104-109) |
|
41 |
Колискові пісні (с. 41-42) |
|
42 |
Буквосполучення ьо. Правила переносу слів із знаком м’якшення (ь) і буквосполученням ьо. (110-114) |
|
43 |
Урок позакласного читання Урок №3 « У світі казки чарівної». |
|
44 |
Діагностична робота. Усний переказ прочитаного твору. |
|
45 |
Вживання буквосполучення ьо, йо. |
|
46 |
На чужий труд –ласий не будь Л. Глібов «Хто баба?» Прислів’я. (с. 44-46) |
|
47 |
Подовжені м’які приголосні звуки. Позначення їх на письмі двома однаковими буквами. Звукові моделі слів з подовженими м’якими приголосними звуками. (115-120) |
|
48 |
Скринька народних пісень. Гра «Котик і мишка». (с.47) |
|
49 |
Поділ на склади та перенос слів з подовженими м’якими приголосними звуками. (121-124) |
|
50 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання речень та діалогу (урок 4, с.12-14). |
|
51 |
Без труда нема плода «Казка про бабу, діда, онучку, жучку і котика» (с. 48-50) |
|
52 |
Вживання апострофа. (125-129) |
|
53 |
За добро добром платять. Українська народна казка «Кривенька качечка». (с.51-53) |
|
54 |
Вправляння у розпізнаванні слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів. (130-135) |
|
55 |
За добро добром платять. Українська народна казка «Кривенька качечка». (с.51-53) |
|
56 |
Правила переносу слів з апострофом. Звукові моделі слів. (136-141) |
|
57 |
Урок позакласного читання «Україно, ясен мій цвіте!» |
|
58 |
Маленькі казки багато розуму дають. Підсумок з теми. |
|
59 |
Слово. Лексичне значення слова. (142-148) |
|
60 |
В гурті робити— як із гори бігти І. Франко «Ріпка». (с.56-60) |
|
61 |
Слова, однакові за звучанням, але різні за значенням. (149-154) |
|
62 |
В гурті робити— як із гори бігти І. Франко «Ріпка». (с.56-60) |
|
63 |
Слова, близькі та протилежні за значенням. (155-160) |
|
64 |
Розвиток зв’язного мовлення. Визначення теми тексту. Добір влучного заголовка. (урок 5, с.15-17). |
|
65 |
Незгода у воду кидає, а згода виручає. М. Коцюбинський «Про двох цапків».(с.60-61) |
|
66 |
Корінь слова. Спільнокореневі слова. Добір спільнокореневих слів, які відповідають на різні запитання. (161 -166) |
|
67 |
Чужого навчайся й свого не цурайся. В. Сухомлинський «Пихата жаба». (с.62.) |
|
68 |
Розпізнавання спільнокореневих слів, визначення в них кореня. Добір спільнокореневих слів (167-171) |
|
69 |
Продовжуємо казку М. Підгірянка «Безкінечні казочки». (с.63-64) |
|
70 |
Діагностична робота. Мовна тема. Слово. Значення слова. Корінь слова. |
|
71 |
Урок позакласного читання «У колі рідної сім’ї» |
|
72 |
Вітер віє, хоч не знає, що погоду він міняє. (с.65-66) |
|
73 |
Слова – назви дій. Слова – назви предметів. Слова – назви ознак. Слова – назви чисел. (180-186) |
|
74 |
Дружба –велика сила. Українська народна казка «Зимівля звірів». (с.67-70) |
|
75 |
Слова – назви дій. (187-194) |
|
76 |
Дружба –велика сила. Українська народна казка «Зимівля звірів». К. Перелісна «Для потішечки». Розгадування загадок (с.67-70) |
|
77 |
Спостереження за словами – назвами дій, близькими і протилежними за значеннями.(195-200) |
|
78 |
Розвиток зв’язного мовлення. Відновлення деформованого тексту. (урок 6, с.18-21) |
|
79 |
Святковий календарик М. Чумарна «Хтось», В. Підпалий «Кожух». (с.70-72) |
|
80 |
Спостереження за словами – назвами дій, близькими і протилежними за значеннями.(195-200) |
|
81 |
Дуби шумітимуть про весну. (с.72-73) |
|
82 |
Слова – назви предметів. (208-214) |
|
83 |
Погляньте, яка благодать. (с.74) |
|
84 |
Слова – назви предметів, протилежні за значенням. (215-221) |
|
85 |
Урок позакласного читання «Цікавий світ навколо тебе» |
|
86 |
Хто добре серце має, той усе здолає. (с.75-77) |
|
87 |
Слова – назви предметів, близькі за значенням. (222-224) Слова, що означають один предмет і багато. Зміна іменників за зразком «один – багато». (225-226) |
|
88 |
Хто добре серце має, той усе здолає. (с.75-77) |
|
89 |
Відмінність слів, близьких за значенням , від спільнокореневих. (227-230) Діагностична робота. Списування. (с .6) |
|
90 |
Коло брами вже Новорічень стоїть. (с.73-78) |
|
91 |
Аналіз перевірної роботи. Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах. (234-237) |
|
92 |
Розвиток зв’язного мовлення. Добір слів для зв’язку речень у тексті. (урок 7, с.22-24) |
|
93 |
Будьте здорові, з колядою. (с.80-81) |
|
94 |
Велика буква у кличках тварин. (241-247) |
|
95 |
Щедрий вечір, добрий вечір, добрим людям на здоров’я!(с.82) |
|
96 |
Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок. (248-251) |
|
97 |
Підсумок за темою |
|
98 |
Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок. (252-254) Перевірна робота: списування. |
|
99 |
Урок позакласного читання
|
|
100 |
Повторення та закріплення вивченого. Діагностична робота. Аудіювання. |
|
101 |
Корекція знань учнів. |
|
102 |
Діагностична робота. Навичка читання вголос. |
|
103 |
Корекція знань учнів. |
|
104 |
Діагностична робота. Навичка читання вголос. |
|
105 |
Аналіз діагностичної роботи. Корекція знань учнів. |
|
106 |
Розвиток зв’язного мовлення. Говоримо –слухаємо. Читаємо – пишемо. (урок 8, с. 25-27) |
|
|
Повторення і закріплення вивченого. Підсумковий урок за 1 семестр. |
|
|
Корекція знань учнів. Підсумковий урок за 1 семестр. |
|