Календарне планування 2 клас за підручником Л. Варзацька, Т. Трохименко 1 семестр

Про матеріал
Календарне планування 2 клас за підручником Л. Варзацька, Т. Трохименко 1 семестр 7 год
Перегляд файлу

Українська мова

(за підручником «Українська мова та читання» 2 клас

Ч. 1, авт. Л.Варзацька, Т.Трохименко)

І семестр

  уроку

Тема уроку

Дата

1

Урок позакласного читання

Урок №1 «Шкільними стежинами».

 

2

Повторення вивченого у 1 класі. Бесіда «Мій відпочинок влітку». Обмін враженнями. Звуки мовлення. Букви. (с.1-6)

 

3

Повторення вивченого у 1 класі. Ознайомлення з підручником. Вступ до теми. (с.4-6)

 

4

Літечко, прощай! О. Пчілка «Як швидко літо промайнуло!», Я. Щоголів «Осінь». Вивчити напам’ять.(с.8-9)

 

5

Розрізнення звуків і букв. Алфавіт. (с.7 – 13)

 

6

Весна красна квітами, а осінь ‒ плодами.

В. Сухомлинський «Яблуко в осінньому саду»,

 Д. Павличко «Осінь»(с.10-12)

 

7

Звуки і букви. Абетка. Каліграфічне написання великих та малих букв алфавіту. (с.14 – 19) Діагностична робота.

 

8

Розвиток зв’язного мовлення

Складання слів та речень. (урок 1, с. 3-5).

 

9

Як тварини готуються до зими. П. Воронько «Їжачок-хитрячок», О. Копиленко «Надходить осінь».(с.13-14)

 

10

Наголос. (20 – 25)

 

11

Чи чули ви байку? В. Чухліб українська народна казка «Нерозумна ворона» (с.16-17)

 

12

Склад. Перенесення слів із рядка в рядок.(26-32)

 

13

Барви осінні буяють довкола.

М. Чумарна «Осінній сад». (с.18)

 

14

Голосні звуки. Позначення їх буквами. (33 – 39)

 

15

Урок позакласного читання

Урок №2 «Осінь щедра, осінь золотава».

 

16

Сміховинки – загадки. (с.19-21)

 

17

Позначення буквами я, ю, є, ї звуків (одного або двох)(40-43)

 

18

Осінній падолист. І. Прокопенко «Як берізка листя роздарувала» (21-23)

 

19

Наголошені і ненаголошені голосні. (47 – 49)

 

20

Осінь усьому рахунок веде. К. Перелісна «Осінній вітер». Українська народна пісня ходить гарбуз по городу. (с.23-24)

Діагностична робота. Аудіювання.

 

21

Приголосні звуки. Позначення їх буквами. (53-55)

 

22

Розвиток зв’язного мовлення

Говоримо, записуємо, відповідаємо. Відповіді на запитання (урок 2, с. 6-8).

 

23

У колі рідної сім’ї. В. Гринько «Сім» (лічилка). Дитяча пісенька «У нашого Омелечка». (с. 26-27)

 

24

Звук [ф], позначення його буквою ф. Складання речень. Навчальний діалог. (60-66)

 

25

На сонці тепло, а біля матері добре.

М. Познанська «Моїй мамі», В. Крищенко «Вишиванка» (с.28-29)

 

26

Звуки [дж],[дз], [дз’], позначення їх на письмі буквосполученнями дж, дз. (67-70) Перевірна робота. Диктант «Наша школа». (с.8-9)

 

27

Батьківські поради

М. Чумарна «Вчить мене мій тато», «Батьківські поради» (з народної мудрості) (с. 30-31)

 

28

Звуки [г],[ ґ], позначення їх на письмі буквами г,ґ. Вимова і написання слів з цими звуками.

(74-79)

 

29

Урок позакласного читання

Урок №3 «З чистого джерела народної мудрості».

 

30

Дідусева мудрість

М. Підгірянка «Мій дідусь», «Сад» (народна притча) (с.32)

 

31

Буква щ та її звукове значення. Позначення буквою щ двох звуків [ш,ч]. (80-84)

 

32

Хочеш бути щасливим –не будь лінивим.

В. Сухомлинський «Ледача подушка». (с. 33-34)

 

33

Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Вимова та написання слів із глухими та дзвінкими приголосними звуками.(85-88)

 

34

Стоїть верба посеред села

«Стоїть верба посеред села, розпустила гілля у кожне подвір’я»(сю 35-37)

 

35

Діагностична робота з мовної теми:

«Звуки і букви. Склад. Наголос» (с. 3-5)

 

36

Розвиток зв’язного мовлення.

Побудова речень (урок 3, с.9-11)

 

37

Роде наш красний

М. Чумарна «Дерево роду». (с.38)

 

38

Аналіз перевірної роботи. Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних звуків на письмі знаком м’якшення. (98-103)

 

39

Замовлянки щасливі –колискові пісні. (с.40)

 

40

Вправи на закріплення знань про м’які приголосні звуки та позначення їх м’якості. Вправляння у переносі слів із знаком м’якшення. Звуко-буквений аналіз слів. (104-109)

 

41

Колискові пісні (с. 41-42)

 

42

Буквосполучення ьо. Правила переносу слів із знаком м’якшення (ь) і буквосполученням ьо. (110-114)

 

43

Урок позакласного читання

Урок №3 « У світі казки чарівної».

 

44

Діагностична робота.

Усний переказ прочитаного твору.

 

45

Вживання буквосполучення ьо, йо.

 

46

На чужий труд –ласий не будь

Л. Глібов «Хто баба?» Прислів’я. (с. 44-46)

 

47

Подовжені м’які приголосні звуки. Позначення їх на письмі двома однаковими буквами. Звукові моделі слів з подовженими м’якими приголосними звуками. (115-120)

 

48

Скринька народних пісень.

Гра «Котик і мишка». (с.47)

 

49

Поділ на склади та перенос слів з подовженими м’якими приголосними звуками. (121-124)

 

50

Розвиток зв’язного мовлення.

Складання речень та діалогу (урок 4, с.12-14).

 

51

Без труда нема плода «Казка про бабу, діда, онучку, жучку і котика» (с. 48-50)

 

52

Вживання апострофа. (125-129)

 

53

За добро добром платять. Українська народна казка «Кривенька качечка». (с.51-53)

 

54

Вправляння у розпізнаванні слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів. (130-135)

 

55

За добро добром платять. Українська народна казка «Кривенька качечка». (с.51-53)

 

56

Правила переносу слів з апострофом. Звукові моделі слів. (136-141)

 

57

Урок позакласного читання

«Україно, ясен мій цвіте!»

 

58

Маленькі казки багато розуму дають.

Підсумок з теми.

 

59

Слово. Лексичне значення слова. (142-148)

 

60

В гурті робити— як із гори бігти

І. Франко «Ріпка». (с.56-60)

 

61

Слова, однакові за звучанням, але різні за значенням. (149-154)

 

62

В гурті робити— як із гори бігти

І. Франко «Ріпка». (с.56-60)

 

63

Слова, близькі та протилежні за значенням.

(155-160)

 

64

Розвиток зв’язного мовлення.

Визначення теми тексту. Добір влучного заголовка. (урок 5, с.15-17).

 

65

Незгода у воду кидає, а згода виручає.

М. Коцюбинський «Про двох цапків».(с.60-61)

 

66

Корінь слова. Спільнокореневі слова. Добір спільнокореневих слів, які відповідають на різні запитання.  (161 -166)

 

   67

Чужого навчайся й свого не цурайся.

В. Сухомлинський «Пихата жаба». (с.62.)

 

68

Розпізнавання спільнокореневих слів, визначення в них кореня. Добір спільнокореневих слів (167-171)

 

69

Продовжуємо казку

М. Підгірянка «Безкінечні казочки». (с.63-64)

 

70

Діагностична робота.

Мовна тема. Слово. Значення слова. Корінь слова.

 

71

Урок позакласного читання

«У колі рідної сім’ї»

 

72

Вітер віє, хоч не знає, що погоду він міняє.

(с.65-66)

 

73

Слова – назви дій. Слова – назви предметів. Слова –  назви ознак. Слова –  назви чисел. (180-186)

 

74

Дружба –велика сила. Українська народна казка «Зимівля звірів». (с.67-70)

 

75

Слова – назви дій. (187-194)

 

76

Дружба –велика сила. Українська народна казка «Зимівля звірів». К. Перелісна «Для потішечки». Розгадування загадок (с.67-70)

 

77

Спостереження за словами – назвами дій, близькими і протилежними за значеннями.(195-200)

 

78

Розвиток зв’язного мовлення.

Відновлення деформованого тексту. (урок 6, с.18-21)

 

79

Святковий календарик М. Чумарна «Хтось»,

 В. Підпалий «Кожух». (с.70-72)

 

80

Спостереження за словами – назвами дій, близькими і протилежними за значеннями.(195-200)

 

81

Дуби шумітимуть про весну. (с.72-73)

 

82

Слова – назви предметів. (208-214)

 

83

Погляньте, яка благодать. (с.74)

 

84

Слова – назви предметів, протилежні за значенням. (215-221)

 

85

Урок позакласного читання

«Цікавий світ навколо тебе»

 

86

Хто добре серце має, той усе здолає. (с.75-77)

 

87

Слова – назви предметів, близькі за значенням. (222-224) Слова, що означають один предмет і багато. Зміна іменників за зразком «один – багато». (225-226)

 

88

Хто добре серце має, той усе здолає. (с.75-77)

 

89

Відмінність слів, близьких за значенням , від спільнокореневих. (227-230)

Діагностична робота. Списування. (с .6)

 

90

Коло брами вже Новорічень стоїть. (с.73-78)

 

91

Аналіз перевірної роботи.

Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах. (234-237)

 

92

Розвиток зв’язного мовлення.

Добір слів для зв’язку речень у тексті.  (урок 7, с.22-24)

 

93

Будьте здорові, з колядою. (с.80-81)

 

94

Велика буква у кличках тварин. (241-247)

 

95

Щедрий вечір, добрий вечір, добрим людям на здоров’я!(с.82)

 

96

Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок. (248-251)

 

97

Підсумок за темою

 

98

Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок. (252-254)

Перевірна робота: списування.

 

99

Урок позакласного читання

 

 

100

Повторення та закріплення вивченого.

Діагностична робота. Аудіювання.

 

101

Корекція знань учнів.

 

102

Діагностична робота.

Навичка читання вголос.

 

103

Корекція знань учнів.

 

104

Діагностична робота.

Навичка читання вголос.

 

  105

Аналіз діагностичної роботи.

Корекція знань учнів.

 

  106

Розвиток зв’язного мовлення.

Говоримо –слухаємо. Читаємо – пишемо.  (урок 8, с. 25-27)

 

 

Повторення і закріплення вивченого.

Підсумковий урок за 1 семестр.

 

 

Корекція знань учнів. Підсумковий урок за 1 семестр.

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
5 вересня 2023
Переглядів
512
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку