В чому суть «сторітелінгу» ? Технологія сторітелінгу є однією з інноваційних педагогічних технологій, що допомагає учневі засвоїти матеріал, поданий у вигляді цікавої захоплюючої історії, сприяє розвитку його особистісних якостей, демонструє унікальність уяви кожної дитини, дозволяє проявити активність та творчість. За допомогою сторітелінгу можна отримати два найбільш важливі результати: пожвавлення атмосфери у класі, зняття напру-женості, створення невимушеної обстановки; він є одним із найбільш простих та швидких шляхів встановлення контакту між вчителем та учнями, засобом привернення та утримання їх уваги.
Чому історія Історії легше сприймаються учнями, ніж описи, визначення; реалізується принцип доступності навчання. Сучасні діти з «кліповим» мисленням краще сприймають динамічну історію, ніж текст іншого виду. В історії є герой, який в процесі боротьби та наполегливої праці змінюється і мотивує до цього ж дітей. Історія впливає на почуття дитини, а це підвищує рівень концентрації уваги. Історія викликає асоціації, адже при розповіді використовуємо малюнки, презентації; реалізується принцип наочності.