Презентація "Стовпчасті та кругові діаграми"

Про матеріал
Презентація до уроку "Стовпчасті та кругові діаграми", що містить завдання для актуалізації знань, приклади діаграм, завдання для роботи в парах.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Недостатньо лише зрозуміти задачу. Необхідне бажання її розв’язати. Де є бажання, знайдеться і шлях до розв’язання. Д. Пойа

Номер слайду 2

Таблиці зручні для впорядкування та пошуку даних. Ось деякі всім відомі таблиці.

Номер слайду 3

Яку фігуру називають колом?Що таке радіус кола?Чому дорівнює довжина кола?Яку фігуру називають кругом?Чому дорівнює площа круга?Що називають сектором круга?Що називають відсотком?Що називається пропорцією?Як знайти невідомий середній член пропорції? Що називається масштабом?Яка градусна міра повного кута?Які види кутів ви знаєте?Яким приладом вимірюють кути?

Номер слайду 4

Стовпчасті та кругові діаграми

Номер слайду 5

  Навчальний рікдобревідмінновсього2016-20171212292017-2018821312018-2019911242019-2020917342020-202171020

Номер слайду 6

Діаграма (в перекладі з грецької diagramma - зображення, малюнок, креслення) - графічне зображення, наочно показує співвідношення яких-небудь величин.

Номер слайду 7

Відомо безліч видів діаграм: стовпчаста,лінійна, кругова, конусна, циліндрична.

Номер слайду 8

Учні нашого класу відвідують різні гуртки та секції: футболу – 4 учні, гри на гітарі – 3 учні, малювання – 2 учні, лялькового театру – 6 учнів, танцювальний – 2 учні, боксу – 3 учні. Побудувати стовпчасту та кругову діаграми відвідування гуртків. Задача

Номер слайду 9

Стовпчаста діаграма.

Номер слайду 10

. Кругова діаграма

Номер слайду 11

Пам’ятка Алгоритм побудови стовпчастої діаграми. Побудувати прямий кут. Обрати масштаб і на вертикальному промені нанести поділки з одиницями вимірювання. На горизонтальному промені підписати величини. Зобразити величини прямокутниками, висота яких є відповідними значеннями даних величин, виражених в обраному масштабі, а ширина однакова.

Номер слайду 12

Алгоритм побудови кругової діаграми. Обчислити яку частину від цілого займає кожна величина. Або використовуючи, що 1% - 3,6º , відповідно до відсотків обчислити кути. Поділити круг на сектори з градусними мірами відповідних кутів. Зробити відповідні примітки (підписи величин).

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

 

Номер слайду 16

 

Номер слайду 17

 

Номер слайду 18

 

Номер слайду 19

Вправа 1. Рухи очей за горизонтальною лінією (вправо, вліво). Вправа 2. Рухи очей за вертикальною лінією (уверх, униз). Вправа 3. Рухи очей по внутрішньому еліпсу (праворуч-ліворуч). Вправа 4. Рухи очей по зовнішньому еліпсу (ліворуч-праворуч). Вправа 5. Рухи очей по колу (ліворуч). Вправа 6. Рухи очей по колу (праворуч).

Номер слайду 20

« до 4 балів» 1. Побудуйте стовпчасту діаграму кількості дівчат і хлопців у нашому класі (дівчат – 18, хлопців – 14).2. Відомий такий факт, що кішка спить 18 годин на добу. Побудуйте кругову діаграму діяльності кішки.« до 6 балів»1. Побудуйте стовпчасту діаграму розподілу часу учня протягом доби, якщо на сон він витрачає 9 годин, на навчання – 6 годин, на виконання домашньої роботи – 1 годину, допомогу батькам– 1 годину, на відпочинок – 4 години, телевізор – 2 години, на заняття спортом – 1 годину. 2. За цими даними побудуйте кругову діаграму.«до 9 балів»1. Побудуйте стовпчасту діаграму, користуючись даними про тривалість життя деяких тварин: шимпанзе - 60 років, кінь -20 років, верблюд - 25 років, крокодил - 40 років, лисиця - 20 років, олень - 15 років.2. Побудуйте кругову діаграму за рекомендаціями лікарів про добову потребу в їжі: І сніданок – 25%, ІІ сніданок – 10%, обід – 40%, полудник – 5%, вечеря – 15%, друга вечеря – 5%«до 12 балів»3. Швидкість руху зяблика – 56 км/год, ластівки – 74 км/год, ворони– 32 км/год, горобця – 58 км/год, домашньої курки – 14 км/год. Порівняйте швидкість руху птахів з людиною, якщо спортсмени-спринтери розвивають швидкість до 36 км/год, марафонці – до 20 км/год, а людина не тренована значно меншу – до 10 км/год. Побудуйте діаграму.

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Розподіл часу учня протягом доби

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Порівняння швидкості руху людей та птахів. Отже, як це не смішно, але, крім курки, нам з вами нікого не наздогнати

Номер слайду 25

«до 6 балів» Побудувати стовпчасту та кругову діаграми віку членів вашої родини . «до 9 балів» Побудувати стовпчасту та кругову діаграми складу вашої улюбленої страви. «до 12 балів» Побудувати діаграму тижневого дослідження часу гри з гаджетами та часу, проведеного на свіжому повітрі без гаджетів. Домашнє завдання

Номер слайду 26

Продовжіть фразу: Сьогодні я дізнався(ла).... Сьогодні я навчився(ла).... Мені хотілося б у майбутньому навчитися....  Рефлексія.

Номер слайду 27

Дякую за роботу!

pptx
Додано
28 грудня 2021
Переглядів
10965
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку