Урок "Маса. Кілограм"

Про матеріал
Ознайомити учнів з одиницею вимірювання маси-1кілограм; показати практичне використання цієї одиниці.; закріпити знання про величини та їх вимірювання за допомогою умовних мірок та еталонів; розвивати логічне мислення, обчислювальні навички, математичну мову; виховувати любов до математики, почуття взаємодопомоги, бажання досягти успіху.
Перегляд файлу

Дата :

Математика 1 клас

Тема:  Маса. Кілограм. Порівняння об’єктів. Обчислення значень виразів.

Мета: ознайомити учнів з одиницею вимірювання маси-1кілограм; показати практичне використання цієї одиниці.; закріпити  знання про величини та їх вимірювання за допомогою умовних мірок та еталонів; розвивати логічне мислення, обчислювальні навички, математичну мову; виховувати любов до математики, почуття взаємодопомоги, бажання досягти успіху.

Тип уроку: Урок вивчення нового матеріалу

Обладнання та матеріали: ваги, гирі .

Освітні галузі: математична, природнича, технологічна.

Хід уроку

І.Організаційний момент.                                                       

Пролунав   дзвінок – починаємо урок.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності, створення психологічного настрою.

 

 III.Актуалізація набутих знань та їх застосування.

  1. Каліграфічна хвилинка .

                 Написання цифри 3

            2.Усний рахунок

  • Перший доданок 4, другий 6. Обчисліть суму.
  • Зменшуване 8 , від’ємник 5. Обчисліть різницю.
  • Число 7 збільшили на 1
  • Число 9 зменшити на 3.
  • На скільки 6 більше за 4?
  • На скільки 5 менше за 7 ?
  • Сума 6, перший доданок -2 , чому =другий доданок?
  • Зменшуване 8, різниця 4. Чому = від’ємник ?

 

       3. Інтелектуальна розминка

  • Прилад для вимірювання температури (термометр)
  • Пристрій для покращення зору ? (окуляри)
  • Прилад для вимірювання часу? (годинник)
  • Прилад для вимірювання довжини  ? (лінійка, метр)
  • А прилад для вимірювання ваги ? (терези)

ІV. Постановка проблеми.

Виявляється, що є властивості предметів, котрі ми не завжди можемо побачити. Щоб виявити  такі властивості, потрібно взяти предмети до рук.

 Візьміть підручник і зошит . Порівняйте.

 

V.  Повідомлення теми та мети уроку.

       Сьогодні на уроці ми будемо говорити про масу предметів, спробуємо її визначити

1.Коли ми говоримо легше й важче, то маємо на увазі властивість предметів, яка називається МАСОЮ

 

  1. Та познайомимося з приладом для вимірювання маси. ( щось зважити )

Це терези або ваги.

  1. Практично зважити предмети.

  Пояснити як працюють  терези. Якщо чаші терезів урівноважені – значить маса предметів рівна. Якщо чаша одна  піднялася, а інша опустилася – маси предметів різні. Терези порівнялися – значить маси рівні.

 

У зошиті : 1кг 1кг 1кг 1кг    - прописати.

 

     VI  Фізхвилинка.

 

VII. Закріплення вивченого матеріалу

       1. Робота з підручником. (Н.Листопад Математика 1 клас ст.67)

 Зав. №1 усно – хто із пари важчий?

 Зав №3 порівняти гарбуз – кавун 8кг…5кг

 І на дошці порівняти: 

3кг….7кг     4кг…9кг

8кг….2кг      6кг…3кг

1кг…10кг     5кг…2кг

 

  1. Письмо у зошиті

Робота над задачею№ 5  

  • З чого складається задача? (……..)
  • Прочитайте умову
  • Прочитай запитання
  • Це означає обчислити, на скільки кілограмів має більшу масу.
  • Записали слово задача

Я почну писати умову , а мені допоможе …

Складіть вираз для розв’язання  задачі….

Обчислити, відповідь…..

 

VIII. Підсумок уроку.

З якою величиною ми познайомилися?

Чому маса це величина?

Який прилад допомагає виміряти масу?

З якою міркою вимірювання маси ми познайомилися?

IX. Рефлексія

                                   Зробимо останній крок:

                                   Підсумок  уроку.

- Чи сподобався вам урок?

- Що нового дізналися на уроці?

- Що таке кілограм?

- Що таке терези?  Навіщо потрібні гирі?

- Як ви гадаєте, що важче: 1 кг пуху чи 1 кг металу?

- Що було важчим для вас? 

          Дякую за урок.

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
30 грудня 2021
Переглядів
1090
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку