Презентація "Структура аналітичного звіту вчителя"

Про матеріал

Матеріали, орієнтовані на підтримку педагогів, що бажають брати участь у конкурсах професійної майстерності

Мета: ознайомити з досвідом щодо представлення системи та результативності роботи вчителя в аналітичному звіті

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Структура аналітичного звіту учителя (майстер-клас) Землянська О.В., учитель української мови та літератури,учитель вищої категорії, “учитель-методист” НВК №61

Номер слайду 2

Методичні рекомендації Матеріали, орієнтовані на підтримку педагогів, що бажають брати участь у конкурсах професійної майстерності Мета: ознайомити з досвідом щодо представлення системи та результативності роботи вчителя в аналітичному звіті

Номер слайду 3

Текст викладається від першої особи У тексті є ілюстрації, схеми, графіки, діаграми, таблиці Звіт відображає значимість професійної діяльності педагога Представлені результати коментуються аналізуються й оцінюються Опис й аналіз результатів професійно-педагогічної діяльності педагога (системи роботи педагога) Аналітичний звіт педагога Уникати загальних міркувань на різні педагогічні теми, похвал Коротко характеризуються педагогічні методики Продемонструвати причиново-наслідкові зв’язки між тим, що і як робить вчитель, і тими результатами, які є засадами для участі на звання “кращого” Достовірність матеріалів

Номер слайду 4

Система роботи педагога - сукупність форм, методів і прийомів роботи та вміння застосовувати їх на практиці, що є властивою цьому педагогу, відрізняє його роботу від інших, дає можливість добиватися тих чи інших результатів у навчально-виховному процесі.

Номер слайду 5

Система роботи вчителя - Це весь комплекс його діяльності на уроці та в позаурочний час, сукупність форм, методів і прийомів роботи, властивих саме йому

Номер слайду 6

науково-теоретична та психологічна підготовка Громадсько-педагогічна та виконавська діяльність Якість ведення документації Якість викладання навчального предмета Робота з самовдосконалення і підвищення педагогічної майстерності Позакласна робота з предмета Робота з підготовки навчально-матеріальної бази предмета Система роботи педагога в цілому Компетентнісний підхід до організації навчально-виховного процесу

Номер слайду 7

за умови , яка визначається глибокого і всебічного аналізу стану навчально-виховного процесу, а головне – його результативності Рівнем сформованості компетентностей Можлива Об’єктивна оцінка роботи педагога Рівнем навчальних досягнень Рівнем вихованості Кожного школяра

Номер слайду 8

Вимоги до результату роботи педагога визначаються: державними органами батьками учнями самими педагогами

Номер слайду 9

Результативність роботи педагога потрібно співвідносити з умовами, в яких він працює : - з рівнем навчальних можливостей кожного учня - з освітніми потребами замовників освіти - з рівнем навчально-матеріального та навчально-методичного забезпечення

Номер слайду 10

Формування структури звіту компоненти Титульний аркуш Візитка (дані про вчителя та заклад, де він працює) Зміст звіту Основний текст, поділений на розділи Додатки

Номер слайду 11

МАРІУПОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР МАТЕРІАЛИ УЧАСНИКА ІІ ТУРУ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ „УЧИТЕЛЬ РОКУ-2010” СОВЕНКОВОЇ СОФІЇ ЙОСИПІВНИ УЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №104 м.МАРІУПОЛЯ Маріуполь 2010             ТИТУЛЬНИЙ АРКУШ

Номер слайду 12

Зазначаються сторінки В міру деталізований Подано заголовки всіх основних розділів Повинен бути достатньо інформативним Призначення – створення загального уявлення про структуру звіту зміст ВИМОГИ ДО ЗМІСТУ

Номер слайду 13

Основна частина поділяється на розділи чи на розділи та підрозділи : Навчально-виховна робота в класі , динаміка навчальних досягнень учнів Позакласна робота з предмета, що викладається Виконання функцій класного керівника Застосування сучасних освітніх технологій Узагальнення та розповсюдження власного педагогічного досвіду Участь у професійних конкурсах Підвищення кваліфікації

Номер слайду 14

Розділ - Навчально-виховна робота в класі Представлена професійна індивідуальність - цільові орієнтири та теоретико-методичні підходи, що властиві вчителеві у процесі викладання свого предмета, а також обумовлену ними результативність його роботи

Номер слайду 15

Загальна успішність – кількість учнів,що мають, середній, достатній, високий рівень знань Якісна успішність (якість знань) -кількість учнів, що мають, достатній, високий рівень знань Визначається у процентному відношенні до загальної кількості учнів Показники якості навчання, що відображаються у звіті

Номер слайду 16

Особливу цінність мають дані незалежного оцінювання знань учнів Оцінка, дана адміністрацією закладу Оцінка, дана представниками управління освіти Результати зовнішнього незалежного оцінювання Оцінка, дана колегами

Номер слайду 17

Додатково необхідно приділити увагу аналізу таких показників: Динаміка участі вихованців, що беруть участь у предметних олімпіадах (конкурсах) на рівні закладу Збільшення кількості та підвищення якості робіт, виконаних учнями (індивідуальні та групові проекти, дослідження) Ріст мотивації до вивчення предмета (збільшення кількості учнів класу, що цікавляться вивченням даного предмета

Номер слайду 18

Результати анкетування учнів та батьків Протоколи результатів шкільних олімпіад Протоколами державної атестації Довідками про результати перевірок Класними журналами Достовірність підтверджується НВК №61

Номер слайду 19

Розділ – Позакласна робота з предмета Позаурочна робота – це ведення предметних гуртків (секцій, факультативів); керівництво індивідуальними, груповими проектами учнів (навчальними, навчально-дослідницькими); підготовка окремих учнів до участі в предметних олімпіадах , конкурсах; індивідуальна робота з невстигаючими учнями; організація та проведення предметних днів, тижнів, декад та інших масових заходах, пов’язаних з предметом, що викладається

Номер слайду 20

Результативність позакласної роботи з предмета Кількість учнів, що постійно відвідують предметний гурток (факультатив); Кількість учнів, які успішно виконали предметні проекти; Кількість учнів, що брали участь у конференціях, конкурсах, концертах, спортивних змаганнях; Кількість учнів, що посіли призові місця в олімпіадах, конкурсах, спортивних змаганнях; Зменшення кількості учнів, що мають початковий рівень знань; Зміна характеру мотивації (підвищення зацікавленості) до вивчення предмета.

Номер слайду 21

Наведені у розділах звіту дані повинні бути документально підтверджені : журналами списками протоколами грамотами дипломами наказами Не обов’язково додавати копії документів, достатньо того, що вони дійсно існують і є в наявності

Номер слайду 22

Розділ – Виконання функцій класного керівника Результати роботи Створення та підтримування атмосфери товариськості, взаємодопомоги, толерантності у колективі Відсутність та позитивна динаміка щодо зменшення правопорушень серед учнів Постійний зв’язок з батьками учнів Розвиток самоврядування в класі (досягнення певного якісного рівня його розвитку) Активна участь учнів у житті навчального закладу Соціальна активність класу

Номер слайду 23

Класний керівник Результати роботи “ Кожному знайшов справу до душі ” (забезпечення зайнятості) “ Навчив учитися ” “ Кожному допоміг обрати індивідуальний навчальний план ”

Номер слайду 24

Документальне підтвердження результативності роботи класного керівника Довідки про результати перевірки стану роботи в класі Звіти педагогів-психологів, соціальних педагогів Результати анкетування

Номер слайду 25

Розділ – Впровадження сучасних освітніх технологій Уважне вивчення нових освітніх технологій. Розробка відповідних засобів навчання та виховання. Обережна та відповідальна експериментальна робота з обраними засобами навчання. Ретельний аналіз та оцінка одержаних результатів. Визначення меж застосування нових технологій у своїй діяльності

Номер слайду 26

У змісті даного розділу подається Опис цілей, змісту та результатів індивідуальної дослідницько-експериментальної і навчально-методичної роботи щодо впровадження сучасних освітніх технологій у навчальний процес

Номер слайду 27

що забезпечують: особистісний розвиток дитини за рахунок зменшення долі репродуктивної діяльності в навчальному процесі Зменшення навантаження учнів Технології, Сучасні освітні технології Більш ефективного використання навчального часу

Номер слайду 28

Компоненти сучасних освітніх технологій Розвиваюче навчання Проблемне навчання Різнорівневе навчання Технологія вирішення винахідницьких задач Проектні методи навчання навчання Технологія “Дебати” Колективна система навчання Дослідницькі методи в навчанні Технологія модульного і блочно-модульного навчання Лекційно-семінарсько-залікова система навчання Технологія розвитку критичного мислення Технологія застосування у навчанні ігрових методів Навчання у співпраці Інформаційно-комунікативні технології Здоров’язберігаючі технології Система іноваційної оцінки “портфоліо” Дистанційне навчання

Номер слайду 29

Основні показники якості роботи вчителя щодо впровадження сучасних освітніх технологій 1. Впровадження нових інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання, що підтверджується відкритими навчальними заняттями, особисто розробленою електронною навчально-методичною продукцією, а також продуктами діяльності учня. 2. Впровадження проектних, дослідницьких й інших сучасних освітніх технологій у процесі навчання та у виховній роботі, що підтверджуєтся відповідними продуктами діяльності учнів. 3. Розробка та використання (застосування) навчально-методичної продукції, що успішно пройшла професійну експертизу.

Номер слайду 30

Розділ – Узагальнення та розповсюдження власного педагогічного досвіду Продуктом узагальнення досвіду є відповідний науково-методичний текст, зафіксований на будь-якому матеріальному носії паперовому,електронному) є доступним для загалу вчителів (опубліковане, здійснено публічний показ,розміщене на веб-сайтах тощо).

Номер слайду 31

Основні форми розповсюдження досвіду Проведення майстер-класів (відкритих занять), авторських семінарів; Систематична робота з молодими колегами (наставництво,шефство, керівництво педагогічною практикою студентів); Участь з доповідями в семінарах, нарадах, конференціях; Науково-методичні публікації у періодичних виданнях

Номер слайду 32

Документальне підтвердження розповсюдження досвіду є Опубліковані програми і матеріали семінарів,к конференцій, нарад, публікації в журналах, збірниках Плани роботи і протоколи засідань методичного об’єднання Науково-методичні праці та монографії Відеозаписи майстер-класів

Номер слайду 33

Розділ – Участь у професійних конкурсах У цьому розділі відображено участь у професійних конкурсах, у яких учитель особисто брав участь, а не його учні, чи Заклад, методичне об’єднання , упродовж усього періоду педагогічної діяльності.

Номер слайду 34

Розділ – Підвищення кваліфікації і професійної перепідготовки Тема курсів; Назва навчального закладу, місце знаходження; Форма засвоєння навчальної програми (курси:очні, заочні,дистанційні; стажировка; самоосвіта); Дата і номер документа про підвищення кваліфікації.

Номер слайду 35

Додатки до звіту Копії документів Публікації Фотографії Зразки робіт учнів Рецензії Списки учнів, із зазначенням рівня успішності Таблиці, графіки, діаграми Довідкова інформація Відгуки

Номер слайду 36

Висновки Запровадження методу аналітичного звіту про діяльність вчителя допоможе : цілеспрямовано здійснювати моніторинг індивідуальної траєкторії професійного розвитку кожного вчителя; створити повний банк результатів його діяльності, виявити найбільш цінний досвід для подальшого розповсюдження; ефективно управляти становленням професійної майстерності; а також об’єктивно оцінити результати роботи вчителя.

Номер слайду 37

ppt
Додано
11 квітня 2018
Переглядів
1175
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку