Ступені порівняння якісних прикметників. Сьоме березня. Класна робота. Мета уроку:закріпити вміння утворювати ступені порівняння прикметників; застосовувати набуті знання практично, під час виконання вправ;вживати у мовленні правильні форми ступенів порівняння прикметників. Учитель Отрошок Ольга Анатоліївна
“Антивірус”Ступені порівняння можуть утворювати тільки ______ прикметники. Від _______ прикметників можна утворити вищий і ___________ ступінь порівняння. Ступені порівняння можуть утворювати ______ і ________ форми. Проста форма вищого ступеня порівняння утворюється за допомогою _______ -ш-, -іш-, а складена за допомогою слів ______ або ________. Відновити пошкоджені правила
Утворити від поданих слів усі форми вищого та найвищого ступенів порівняння. Гарний - кращий, більш гарний, найкращий, найбільш гарнийпоганий - гірший, більш поганий, найгірший, найбільш поганийчистий - чистіший, більш чистий,найчистіший, найбільш чистийважкий - важчий, більш важкий,найважчий, найбільш важкий
Не мають ступенів порівняння. Якісні прикметники, які:виражають сталі ознаки: німий, сліпий, лисий, мертвийозначають масть тварин: вороний, гнідий, чалийозначають колір й утворені від відносних: вишневий, малиновий, шоколаднийбільшість складних прикметників: чорноокий, гострокрилий, прудконогий
Використані джерела1.https://miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/6/prikmetnik-47431/stupeni-porivniannia-iakisnikh-prikmetnikiv-46718/re-b0534b68-9b30-464f-9946-58b6770adfbd 2.https://webpen.com.ua/pages/Morphology_and_spelling/adjectives_degrees_of_comparison.html 3.https://znoclub.com/mova-ta-literatura/543-stupeni-porivnyannyaprikmetnikiv.html