З’ясувати рівень з’ясованих мовних знань з теми “Іменник”Формувати вміння й навички застосувати теоретичні знання на практиці. З’ясувати можливі недоліки в ході опанування мовною теорією та прийняти рішення досконалого вивчення теми. Удосконалювати навички самостійної , колективної, групової роботи. Виховувати самостійність, працьовитість, відповідальність МЕТА:
Земля, як хороша молода дівчина, сором’язливо спускала зі свого тіла димчату сорочку. Сонце обливало її рожевим світлом, цілувало тисячими своїх гарячих іскорок, горіло-пестило теплом свого проміння... Прокинулось усе. Обізвалася трава голосами тисячі своїх жильців; коників, метеликів, жуків; окликнулись луки сотнями перепелів; луги, струшуючи срібну росу, розлягалися співами своїх соловейків, голосним кукування сивих зозуль, журливим туркотанням горлиць, тоді як в повітрі горіла дзвінка жайворонкова пісня. Робота з текстом. Спишіть речення підкресліть іменники як члени речення. Випішіть з другого речення іменники після кожного з них їхні рід, число , відмінок
Підібрати з довідки іменники , які необхідні за змістом, поставте їх у потрібній формі. Де вже нашому______ та вовка піймати!Казала свиня: “Не до__________,коли саму смалять!”Розжалився вовк над _____, аж ніжки поз’їдав. Такий убогий,що й _____з запічка нічим не виманити. Не правий вовк, що _______з’їв, не праве_____, що в ліс пішло. ЩО Я ЗНАЮ ПРО IV ВІДМІНУ ІМЕННИКІВ. Порося, козеня, лоша, теля, кошення. ДОВІДКА
ОДНИНАЗапишіть іменники у дві колонки: вжиті в однині; вжиті в множині. У кожному іменнику підкресліть першу літеру. З цих літер прочитає народне прислів’я. МНОЖИНАДоля, ножиці, екзамени, озеро, приклади, радощі, берег, радість, експеримент, дочка, обеліски, птахи, іграшка, абрикоси, дерева, ліс, олівець, експонати.