Узагальнення і систематизація вивченого про ІМЕННИКІменник взяв собі на плечі. Велике діло визнавати речі.... Дмитро Білоус
Номер слайду 2
З’ясувати рівень з’ясованих мовних знань з теми “Іменник”Формувати вміння й навички застосувати теоретичні знання на практиці. З’ясувати можливі недоліки в ході опанування мовною теорією та прийняти рішення досконалого вивчення теми. Удосконалювати навички самостійної , колективної, групової роботи. Виховувати самостійність, працьовитість, відповідальність МЕТА:
Номер слайду 3
Яка частина мови називається ііменником?Лінгвістичний двобій. Я викликаю на двобій......(ставлю запитання)Назвіть морфологічні ознаки іменника. Яку синтаксичну роль виконує іменник?Назвіть розділ мовознавства, який вивчає частини мови
Номер слайду 4
Земля, як хороша молода дівчина, сором’язливо спускала зі свого тіла димчату сорочку. Сонце обливало її рожевим світлом, цілувало тисячими своїх гарячих іскорок, горіло-пестило теплом свого проміння... Прокинулось усе. Обізвалася трава голосами тисячі своїх жильців; коників, метеликів, жуків; окликнулись луки сотнями перепелів; луги, струшуючи срібну росу, розлягалися співами своїх соловейків, голосним кукування сивих зозуль, журливим туркотанням горлиць, тоді як в повітрі горіла дзвінка жайворонкова пісня. Робота з текстом. Спишіть речення підкресліть іменники як члени речення. Випішіть з другого речення іменники після кожного з них їхні рід, число , відмінок
Підібрати з довідки іменники , які необхідні за змістом, поставте їх у потрібній формі. Де вже нашому______ та вовка піймати!Казала свиня: “Не до__________,коли саму смалять!”Розжалився вовк над _____, аж ніжки поз’їдав. Такий убогий,що й _____з запічка нічим не виманити. Не правий вовк, що _______з’їв, не праве_____, що в ліс пішло. ЩО Я ЗНАЮ ПРО IV ВІДМІНУ ІМЕННИКІВ. Порося, козеня, лоша, теля, кошення. ДОВІДКА
Номер слайду 7
І відмінаІІІ відміна ІІ відміна. IVвідміна. РОЗПОДІЛЬНИЙ ДИКТАНТ. Запишіть слова у відповідну скриньку : курча, робота, Київ, дядько, село, радість, мати, лоша, доля, завод, ніч, ніч, любов, теля, Ілля, вікно.
Номер слайду 8
П(п)очаївська лавра, О(о)рганізація О(о)’єднаних націй, собока С(с)ірко, сузір’я Т(т)ельця, Н(н)овий Р(р)ік,В(в)еликдень, В(в)олодимир М(м)ономах, село С(с)анжари, П(п)рнзидент України, сузір’я Т(т)ельця. Запишіть слова розкриваючи дужки.
Номер слайду 9
ОДНИНАЗапишіть іменники у дві колонки: вжиті в однині; вжиті в множині. У кожному іменнику підкресліть першу літеру. З цих літер прочитає народне прислів’я. МНОЖИНАДоля, ножиці, екзамени, озеро, приклади, радощі, берег, радість, експеримент, дочка, обеліски, птахи, іграшка, абрикоси, дерева, ліс, олівець, експонати.
Номер слайду 10
ТЕЛІГА ПЕТРО МАКСИМОВИЧН. Р. Д. Зн. О. М. Кл. ПРОВІДМІНЯЙТЕ
Номер слайду 11
ЛИСТ САМООЦІНЮВАННЯНа уроці працював/працювал__________Своєю роботою я____________Урок для мене був____________--Насрій в кінці уроку_______________
Номер слайду 12
Завдання для мене максимальний бал 1-5 Моя загальна оцінка1завдання2завдання3завдання4завдання5задання6завдання. Свою роботу я оцінюю так: