Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами. Асистент вчителя: Панфілова К. О.
Номер слайду 2
Що таке індивідуальна програма розвитку (ІПР)?це письмовий документ,який загалом є контрактомміж педагогічним колективомта батьками чи опікунами дитини. Він закріплює вимоги доорганізації навчання дитини, зокрема визначає характер освітніх послуг та форм підтримки.
Номер слайду 3
ФУНКЦІЇ
Номер слайду 4
Складові індивідуальної програми розвитку:1. Загальна інформація про дитину.2. Наявний рівень знань і вмінь.3. Спеціальні та додаткові послуги.4. Адаптація, модифікація.5. Строк дії ІПР.6.Індивідуальний навчальний план (ІНП).7.Інформація про прогрес дитини.
Номер слайду 5
1. Загальна інформація про дитину1. Прізвище, ім’я, по батькові.2. Вік.3. Телефони батьків.4. Адреса.5. Особливості психофізичного розвитку.6. Дата зарахування дитини в навчальний заклад.7. Строк, на який складається програма.
Номер слайду 6
2. Наявний рівень знань та вмінь.
Номер слайду 7
3. Спеціальні та додаткові послуги.
Номер слайду 8
4. Адаптація/модифікація
Номер слайду 9
5. Строк дії ІПР. Розробляється раз на рік. Двічі на рік переглядається з метою коригування.
Номер слайду 10
6.Індивідуальний навчальний план.визначає перелік навчальних предметів, послідовність їх вивчення, кількість годин, що відводяться на вивчення кожного предмета за роками навчання, та тижневу кількість годин;у плані враховуються додаткові години на індивідуальні та групові заняття;для проведення корекційно-розвиткових занять в індивідуальному навчальному плані учня передбачається від 3 до 8-ми годин на тиждень.
Номер слайду 11
7.Інформація про прогрес. Невід’ємною складовою процесу розробки ІПР є оцінка динаміки розвитку дитини з особливими освітніми потребами, збирання відомостей про її успіхи (учнівські роботи, результати спостережень педагогів, контрольні аркуші, результати тестів тощо).
Номер слайду 12
7.Інформація про прогрес. Невід’ємною складовою процесу розробки ІПР є оцінка динаміки розвитку дитини з особливими освітніми потребами, збирання відомостей про її успіхи (учнівські роботи, результати спостережень педагогів, контрольні аркуші, результати тестів тощо).