Презентація "Створення індивідульної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами"

Про матеріал
В даній презентації розкриваються головні аспекти створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами. Асистент вчителя: Панфілова К. О.

Номер слайду 2

Що таке індивідуальна програма розвитку (ІПР)?це письмовий документ,який загалом є контрактомміж педагогічним колективомта батьками чи опікунами дитини. Він закріплює вимоги доорганізації навчання дитини, зокрема визначає характер освітніх послуг та форм підтримки.

Номер слайду 3

ФУНКЦІЇ

Номер слайду 4

Складові індивідуальної програми розвитку:1. Загальна інформація про дитину.2. Наявний рівень знань і вмінь.3. Спеціальні та додаткові послуги.4. Адаптація, модифікація.5. Строк дії ІПР.6.Індивідуальний навчальний план (ІНП).7.Інформація про прогрес дитини.

Номер слайду 5

1. Загальна інформація про дитину1. Прізвище, ім’я, по батькові.2. Вік.3. Телефони батьків.4. Адреса.5. Особливості психофізичного розвитку.6. Дата зарахування дитини в навчальний заклад.7. Строк, на який складається програма.

Номер слайду 6

2. Наявний рівень знань та вмінь.

Номер слайду 7

3. Спеціальні та додаткові послуги.

Номер слайду 8

4. Адаптація/модифікація

Номер слайду 9

5. Строк дії ІПР. Розробляється раз на рік. Двічі на рік переглядається з метою коригування.

Номер слайду 10

6.Індивідуальний навчальний план.визначає перелік навчальних предметів, послідовність їх вивчення, кількість годин, що відводяться на вивчення кожного предмета за роками навчання, та тижневу кількість годин;у плані враховуються додаткові години на індивідуальні та групові заняття;для проведення корекційно-розвиткових занять в індивідуальному навчальному плані учня передбачається від 3 до 8-ми годин на тиждень.

Номер слайду 11

7.Інформація про прогрес. Невід’ємною складовою процесу розробки ІПР є оцінка динаміки розвитку дитини з особливими освітніми потребами, збирання відомостей про її успіхи (учнівські роботи, результати спостережень педагогів, контрольні аркуші, результати тестів тощо).

Номер слайду 12

7.Інформація про прогрес. Невід’ємною складовою процесу розробки ІПР є оцінка динаміки розвитку дитини з особливими освітніми потребами, збирання відомостей про її успіхи (учнівські роботи, результати спостережень педагогів, контрольні аркуші, результати тестів тощо).

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. мандрыка олег
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
  2. Пашанина Ирина
    ДЯКУЮ ЗА КОРИСНИЙ МАТЕРІАЛ
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
17 квітня 2020
Переглядів
4912
Оцінка розробки
4.3 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку