Круглий стіл. Шляхи популяризації та розповсюдження екологічних знань. Тема доповіді: « Створення нових форм надання екологічних знань »Доповідач: Кулінська І. А. Вчитель екології, біології КЗ ”Татарбунарський НВК ззсо і-іііступенів-гімназія татарбунарської міської ради одеської області ”
ІІ етап(5-7 клас)Закріплення правил поведінки в природному середовищі, накопичення знань про природні об'єкти, вивчення закономірностей розвитку та функціонування біологічних систем. ВіршіЛегендиІгри. Віртуальні подорожі Гра «Ромашка». В пелюстках ромашки написати представників флори та фауни які потребують охорони. Пояснити вислів: «Одна людина лишає слід,сотня-стежку,тисяча-пустелю.»
ІІІ етап(8-9 клас)Поглиблюють і збагачують відомості про явища і закони природи, аналізують і прогнозують не складні екологічні ситуації, розкривають причини екологічної кризи та усвідомлюють необхідність збереження екосистем Ігри, проблемні ситуації, реферати, валеологічні вправи . Проблемне питання:чому прихильників хімічної боротьби зі шкідниками стає все дедалі менше. Гра «Знайди мене» . Установіть відповідність між напрямком ландшафтного планування та науками, що пов'язані з ним .
ІV етап(10-11 класи)Узагальнюють здобуті екологічні знання, моделюють прості кризові ситуації, передбачають можливі негативні наслідки, залучаються до природоохоронної роботи, усвідомлюють цілісність природи її зв’язок з людиною. Практичні дослідження, творчі завдання, сенкани , смс-повідомлення, екологічні калейдоскопи, проекти. Творче завдання Наведіть приклади екопроблем, екокатастроф, екокриз. Смс. Розгляньте схему. До чого приведе порушення хоча б однієї ланки колообігу цього елемента. Запропонуйте особистий поетапний план ландшафтно-екологічної оптимізації пришкільної території.
Виховна робота. Спрямована на залучення до самостійної пошукової діяльності учнів,стимулювання інтересу до нових знань,розвитку особистості через розв'язання проблем і застосування знань,умінь і навичок у конкретній ситуації. Усвідомлення особистої причетності до збереження природних багатств,вміння природокористування. Акції,Трудові десанти,конкурси,вікторини,екологічні проекти,випуск газети.