Презентація "Створення нових форм надання екологічних знань "

Про матеріал
Потреба в екологічній освіті пов’язана з необхідністю забезпечувати сприятливе середовище для життя людини, тому що якість навколишнього середовища визначає здоров’я – основне право людини і головну мету розвитку цивілізації.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Круглий стіл. Шляхи популяризації та розповсюдження екологічних знань. Тема доповіді: « Створення нових форм надання екологічних знань »Доповідач: Кулінська І. А. Вчитель екології, біології КЗ ”Татарбунарський НВК ззсо і-іііступенів-гімназія татарбунарської міської ради одеської області ”

Номер слайду 2

Природа подарувала нам розум для того, щоб ми все життя розгадували її таємниціЛ. Сухоруков

Номер слайду 3

тема. Створення нових форм надання екологічних знань

Номер слайду 4

актуальність. Потреба в екологічній освіті пов’язана з необхідністю забезпечувати сприятливе середовище для життя людини, тому що якість навколишнього середовища визначає здоров’я – основне право людини й головну мету розвитку цивілізації.

Номер слайду 5

мета. Формування людини з новим, високим рівнем екологічної освіти та культури.

Номер слайду 6

Екологічне виховання. Уроки Виховна робота. Природничого типу Дослідження. Гуманітарного типу Екскурсії, акції

Номер слайду 7

Створення нових форм екологічного виховання. Сім'я. Дошкільне виховання. Молодша, середня, старша школа

Номер слайду 8

І етап (1-4 клас)Розвиток пізнавальної активності, розуміння залежності від стану довкілля, прагнення поліпшити його. Пригоди Казки. ЕкскурсіїКуточки природи

Номер слайду 9

Номер слайду 10

ІІ етап(5-7 клас)Закріплення правил поведінки в природному середовищі, накопичення знань про природні об'єкти, вивчення закономірностей розвитку та функціонування біологічних систем. ВіршіЛегендиІгри. Віртуальні подорожі Гра «Ромашка». В пелюстках ромашки написати представників флори та фауни які потребують охорони. Пояснити вислів: «Одна людина лишає слід,сотня-стежку,тисяча-пустелю.»

Номер слайду 11

Номер слайду 12

ІІІ етап(8-9 клас)Поглиблюють і збагачують відомості про явища і закони природи, аналізують і прогнозують не складні екологічні ситуації, розкривають причини екологічної кризи та усвідомлюють необхідність збереження екосистем Ігри, проблемні ситуації, реферати, валеологічні вправи . Проблемне питання:чому прихильників хімічної боротьби зі шкідниками стає все дедалі менше. Гра «Знайди мене» . Установіть відповідність між напрямком ландшафтного планування та науками, що пов'язані з ним .

Номер слайду 13

Номер слайду 14

ІV етап(10-11 класи)Узагальнюють здобуті екологічні знання, моделюють прості кризові ситуації, передбачають можливі негативні наслідки, залучаються до природоохоронної роботи, усвідомлюють цілісність природи її зв’язок з людиною. Практичні дослідження, творчі завдання, сенкани , смс-повідомлення, екологічні калейдоскопи, проекти. Творче завдання Наведіть приклади екопроблем, екокатастроф, екокриз. Смс. Розгляньте схему. До чого приведе порушення хоча б однієї ланки колообігу цього елемента. Запропонуйте особистий поетапний план ландшафтно-екологічної оптимізації пришкільної території.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Міні – проект “ Здоров'я - найбільша цінність ”

Номер слайду 17

Виховна робота. Спрямована на залучення до самостійної пошукової діяльності учнів,стимулювання інтересу до нових знань,розвитку особистості через розв'язання проблем і застосування знань,умінь і навичок у конкретній ситуації. Усвідомлення особистої причетності до збереження природних багатств,вміння природокористування. Акції,Трудові десанти,конкурси,вікторини,екологічні проекти,випуск газети.

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Ми навчаємо не для школи, а для життя. Сенека Молодший

pptx
Додав(-ла)
Кулінська Інна
Додано
30 січня 2022
Переглядів
642
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку