Хто автор цих слів?1. Щоб стати справжнім вихователем дітей, треба віддати їм своє серце. 2. Щоб дати учням іскорку знань, учителю необхідно ввібрати в себе море світла. 3. Учитель, який передає дитині лише знання, — це ремісник; той, хто виховує характер, — справжній митець у своїй справі. 4. Раз добром зігріте серце вік не прохолоне. 5. Чим людина розумніша і добріша, тим більше вона помічає доброти в інших людях. Інтелектуальна розминка
Мета соціалізації – допомогти особистості вижити в суспільному потоці криз і революцій – екологічній, енергетичній, інформаційній, комп’ютерній тощо, оволодіти досвідом старших поколінь, зрозуміти своє покликання, визначити власне місце в суспільстві, самостійно знайти шляхи найефективнішого самовизначення в ньому.
Соціальні якості учнів Товариство, повага до старших, доброта, чесність, працелюбність, бережливість, дисциплінованість, допитливість,сила волі, стриманість, колективізм, самокритичність, любов до прекрасного,гуманність, активність цілеспрямованість, прагнення фізичного вдосконалення
Технологія проблемного навчання;Технологія рівневої диференціації;Технологія розвивального навчання;Технологія формування творчої особистості;Проектна технологія навчання;Інформаційні технології навчання;Технологія “створення ситуації успіху”;Ігрова технологія навчання;Здоров’язберігаючі технології;Колективно-творчі справи. Використання інтерактивних технологій в роботі з учнями:
Модель випускника навчального закладу:- розвиток навчально-пізнавальних інтересів;- зосереджує свою увагу на запропонованому матеріалі;- збалансованість прагнення до самореалізації;- виявляє емоційно позитивне ставлення до живої природи;- володіє раціональними способами самоорганізації;- володіння елементарними формами саморозвитку;- оптимістичне ставлення до життя;- уміння будувати відносини з дорослими однолітками; - вміє застосовувати культурно-гігієнічні навички, дотримується здорового способу життя;-сформована адекватна оцінка світу, політичної ситуації, власної позиції;- усвідомлений вибір життєвих стратегій, реалізація прав і можливостей шляхом самовиховання,самовизначення, самооцінки інтересів, здібностей, нахилів, мотивацій майбутнього соціального і професійного розвитку.