Презентація "Створення соціалізуючого середовища в навчальному закладі"

Про матеріал
Даний матеріал забезпечує науково-методичну, методологічну, теоретичну і практичну підготовку педагогічних працівників до створення соціалізуючого освітнього середовища навчального закладу; забезпечити достатній рівень теоретичної підготовки вчителів із проблеми соціалізації особистості, мотиваційне поле для змін педагогічної установки кожного вчителя, розробку педагогічних стратегій соціалізації особистості в умовах модернізації освіти.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Педагогічна рада «Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі»Форма проведення:  ділова гра з елентами тренінгу

Номер слайду 2

Ознайомлення з правилами гри.- Будьте активні.- Умійте слухати.- Говоріть коротко і за темою.- Пропонуйте ідеї.- Поважайте співрозмовника.- Співпрацюйте.- Проявляйте оригінальність.

Номер слайду 3

Вправа на розвиток емпатії.   1. Зустріньтесь поглядами.  2. Опустіть голови, на рахунок «три» одночасно підніміть голови. 3. Один, два, три. 4. Посміхніться один одному.

Номер слайду 4

Хто автор цих слів?1. Щоб стати справжнім вихователем дітей, треба віддати їм своє серце. 2. Щоб дати учням іскорку знань, учителю необхідно ввібрати в себе море світла. 3. Учитель, який передає дитині лише знання, — це ремісник; той, хто виховує характер, — справжній митець у своїй справі. 4. Раз добром зігріте серце вік не прохолоне.         5. Чим людина розумніша і добріша, тим більше вона помічає доброти в інших людях.   Інтелектуальна розминка

Номер слайду 5

Вправа «Незакінчене речення »*  Усі перемоги починаються...*  Хто не дивиться вперед, той...*  Істина народжується в суперечках, та коли пристрасті вирують, істина...* Щоб вести людей за собою, ... *  Якщо можеш виправити наслідки, помилки, ...

Номер слайду 6

Учителю, будь сонцем, яке випромінює людське тепло, будь грунтом, збагаченим ферментами людських почуттів, і сій знання не лише в пам’яті і свідомості своїх учнів, а й у душах і серцях. Шалва Амонашвілі.

Номер слайду 7

ХХІ століття вимагає

Номер слайду 8

постійний творчий пошук повсякчасне навчання. Освіта має випереджальний характер і передбачає

Номер слайду 9

СОЦІАЛІЗАЦІЯ – це накопичення соціального досвіду та відтворення його у власній життєдіяльності

Номер слайду 10

Мета соціалізації – допомогти особистості вижити в суспільному потоці криз і революцій – екологічній, енергетичній, інформаційній, комп’ютерній тощо, оволодіти досвідом старших поколінь, зрозуміти своє покликання, визначити власне місце в суспільстві, самостійно знайти шляхи найефективнішого самовизначення в ньому.

Номер слайду 11

Головне завдання – розкрити дитині соціальний світ і допомогти їй здобути соціальний досвід, зрозуміти своє місце у соціумі як активного учасника.

Номер слайду 12

Складовими процесу соціалізації є: Оволодіння загальнолюдською і національною культурою. Соціально- політична адаптація. Підготовка до суспільного життя. Соціально – професійна орієнтація

Номер слайду 13

Соціальні якості учнів Товариство, повага до старших, доброта, чесність, працелюбність, бережливість, дисциплінованість, допитливість,сила волі, стриманість, колективізм, самокритичність, любов до прекрасного,гуманність, активність цілеспрямованість, прагнення фізичного вдосконалення

Номер слайду 14

Проблема навчального закладу “Навчально-виховне середовище навчального закладу як фактор соціалізації особистості учня”

Номер слайду 15

Технологія проблемного навчання;Технологія рівневої диференціації;Технологія розвивального навчання;Технологія формування творчої особистості;Проектна технологія навчання;Інформаційні технології навчання;Технологія “створення ситуації успіху”;Ігрова технологія навчання;Здоров’язберігаючі технології;Колективно-творчі справи. Використання інтерактивних технологій в роботі з учнями:

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Модель випускника навчального закладу:- розвиток навчально-пізнавальних інтересів;- зосереджує свою увагу на запропонованому матеріалі;- збалансованість прагнення до самореалізації;- виявляє емоційно позитивне ставлення до живої природи;- володіє раціональними способами самоорганізації;- володіння елементарними формами саморозвитку;- оптимістичне ставлення до життя;- уміння будувати відносини з дорослими однолітками; - вміє застосовувати культурно-гігієнічні навички, дотримується здорового способу життя;-сформована адекватна оцінка світу, політичної ситуації, власної позиції;- усвідомлений вибір життєвих стратегій, реалізація прав і можливостей шляхом самовиховання,самовизначення, самооцінки інтересів, здібностей, нахилів, мотивацій майбутнього соціального і професійного розвитку.

Номер слайду 18

Рефлексія1. Як, на ваш погляд, були висвітлені питання по соціалізації:а) глибоко й усебічно;б) частково;в)поверхово?2. Що дала вам педрада: а) збагатила цінним досвідом; б) поглибила знання; в) викликала творче натхнення; г) принесла розчарування?

Номер слайду 19

Лише навчившись поважати індивідуальний досвід кожної дитини, ми реально повернемося обличчям до її особистості, осягнемо масштабність завдань, що стоять перед сучасною освітою взагалі.

Номер слайду 20

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
10 червня 2019
Переглядів
921
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку