Розвиток емоційно- вольової сферимолодших школярів- основа формування їхздібностей Кірякова О. М.- вчитель початкових класів
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Розгадування і складання кросвордівІнсценування Складання віршів Мила мамочка моя. Привітаю тебе я!І тобі в жіноче свято Побажаю так багато: Будь здорова та щаслива,Будь весела та красива,Будь як квітка весняна- Ти така у нас одна! Мостова В. Робота в групах , парах Види діяльностіВикористання інформаційно- комунікативних технологій. Екскурсії , походиІгри
Номер слайду 4
Вчительдобирає і реалізує відповідні методи і засоби розвитку в учнів емоцій, почуттів, волі; враховує у процесі навчання взаємодію позитивних та негативних емоцій; знайомить учнів з формами зовнішнього прояву емоцій в їх оптимальному варіанті; створює умови на уроці для гарного настрою учнів; використовує способи попередження афекту і стресів у процесі навчання; формує в учнів вищі почуття (моральні, інтелектуальні, естетичні); формує у школярів навички управління своїми почуттями; розвиває в них волю і вміння переборювати труднощі, долати перешкоди, а також такі якості особистості, як цілеспрямованість, самостійність, рішучість, наполегливість, витримку, мужність, сміливість, дисциплінованість.