Відділ освіти Золотоніської РДА Богуславецький НВК “ЗОШ І –ІІІ ст.—ДНЗ” імені Михайла Максимовича
Номер слайду 2
Сучасний учень як суб’єкт літературної освіти
Номер слайду 3
Відхилення від класичної педагогічної і методичної моделей:психологічна площинасоціальна галузьціннісна галузькомунікативний аспектрольовий аспект.
Номер слайду 4
Ціннісний аспект вивчення літератури перебуває на стадії становлення:естетичне переживання твору, креативність(творча спрямованість учня), духовне самоконструювання, самовираження.
Номер слайду 5
«Перетвори ідею на технологію» Робота зі схемою. Бесіда. Людина має чотири рівні людської природи. Як ці рівні проявляються в житті? Чому важливо знати про свої рівні? ( Хоча б тому, що людина буде знати, хто вона, яка вона).
Номер слайду 6
«Перетвори ідею на технологію»
Номер слайду 7
«Перетвори ідею на технологію»
Номер слайду 8
Існують певні норми життя, які ніколи не змінюються. Вони однакові для всіх людей: старих і молодих, багатих і бідних, незалежно від кольору шкіри, національності і країни. Над ними не владний час. Ці основні норми й правила людського життя, норми моралі дав людям Бог для того, щоб вони могли жити у мирі з Богом, оточуючими людьми і природою.
Номер слайду 9
Така мораль заснована на Господній науці, вона вічна, незмінна для всіх людей, у всі часи і в усіх країнах. Все це можна назвати одним словом – платформа. Життєва платформа. Матриця. Істина.
Номер слайду 10
Дітям по 14-15 років. Свою життєву позицію вони повинні вже мати. Якщо ж її немає, то кожен має спробувати визначити свою особисту позицію щодо життєвої платформи.