Презентація-супровід до позакласного заходу:Калейдоскоп знань.

Про матеріал

Матеріали даної презентації є послайдовим супровідом до позакласного заходу "Калейдоскоп знань" для учнів 7-8 класу. Даний заход має проводиться з метою розвивати через гру пізнавальний інтерес, творчу активність, допитливість, кмітливість, логічне мислення та загально математичну культуру учнів, тренувати увагу, пам'ять учнів, вміння самооцінювати, коригувати свою навчальну діяльність, уважність, активність, організованість, зацікавленість, цілеспрямованість, впевненість у собі, вміння і навички міркувати, свідоме ставлення до набуття знань, почуття відповідальності, колективізму.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Каледоскоп знань»

Номер слайду 2

«Математика – гімнастика розуму» О. В. Суворов

Номер слайду 3

Увага! Відбірковий тур. Головна умова – правильна відповідь на питання червоного куба дає тобі можливість потрапити до команди.

Номер слайду 4

Хто перший?Право розпочинати гру надається команді котра швидше й охайніше намалює графік по заданим точкам системи координат. Картка 1(3;-2), (4;-2), (4;-3), (3;-3),(-1;3),(-1;-1),(1;1),(-1:1),(-3;0),(-2;1), (-1;2), (-1;4), (-3;4), (-3;5), (-2;6), (-1;6), (1;8), (3;8), (1;б),(-1;6),(-1;5),(3;1),(3;-3)Картка 2(1;-3), (0;-2), (-1;-3)(-2;-3), (-2;-2),(-2;0),(-3-3), (-4;-3),(-3;2), (-4;3),(-4;6),(-3;7),(-3;6),(-2;7),(-2;6),(0;5),(-2;5), (-1;3),(3;0), (6;2), (5;-1),(3;-3),(1;-3)

Номер слайду 5

Гра починається: Відкрий папку та отримай завдання

Номер слайду 6

Завдання «Швидко, чітко» Назвати 12 зображень на рисунку за одну хвилину:

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Задачі на кмітливість. Дати відповіді на питання:

Номер слайду 10

Яке з чисел меє найбільше дільників?                                 Який кут утворюють сторони журавлиного ключа ? Назвіть найпрстіший прилад, який полегшує рахунок.       Який числівник наказує?            Звезли докупи п’ять і сім снопів сіна. Скільки всього стало снопів? Кріт виліз з-під землі, а поруч лежали три пшеничні зернини, п’ять житніх та дві кукурудзяні. Скільки всього зерен побачив кріт?            Яке число скільки б його не ділити на 2, завжди залишається парним? Даний трикутник. Чи можна провести пряму лінію, щоб вона перетинала усі сторони трикутника?      :

Номер слайду 11

Що більше: сума всіх цифр, чи їх добуток? Що з’явилося раніше: число чи цифра?       Чи можна при діленні в частці отримати 0? Вовк і Лисиця змагаються з бігу. Як розподіляться місця, коли відомо, що Вовк був одним із перших, а Лисиця була передостанньою ? Заєць з`їв 8 морквин і з`їв усі, крім 5. Скільки морквин залишилось? Скільки буде кутів, якщо у квадрата відрізати два кути ? Пастуха, який вів 70 биків, запитали: „Яку частину биків своєї череди ведеш ? ”. Він відповів: „Я веду 2/3 худоби”. Скільки биків мав пастух ?

Номер слайду 12

Завдання 1.«Як обійтись без інструмента?» Вам і потрібно вирізати із круга квадрат (є тільки ножиці).  Команди виконують завдання за 1  хвилину    

Номер слайду 13

Завдання 2. Потрібно розставити 12 однакових тортів трьома рядами так, щоб в кожному ряду було по 5 тортів.

Номер слайду 14

Завдання 3. Як агроному, не вимірюючи кутів чотирикутної зімельної ділянки, пересвідчитись, що вона квадратна?  

Номер слайду 15

Завдання 4. Столяру треба виготовити підставку у формі квадрата. Що він повинен виміряти? 

Номер слайду 16

Завдання 5. Майстер- паркетник хоче пересвідчитись, що випиляні з дубу чотирикутники – квадрати. Чи дотатньо для цього: а)рівності чотирьох сторін;б)рівності обох діагоналей ?  

Номер слайду 17

Завдання 6. Як за допомогою великого круглого терпуга випиляти маленький квадратний отвір у листі жерсті?       

Номер слайду 18

Завдання 7. З яких правильних многокутників можна скласти паркет?    

Номер слайду 19

Завдання 8. Якщо скласти аркуш паперу 5 разів, потім вирізти дірку та розгорнути його, скільки вийде дірок у розгорнутому аркуші? 

Номер слайду 20

Надгробок Діофанта Прах Діофантова гробниця ховає: вдивися і камінь. Мудрим мистецтвом розкриє покійного вік: З волі богів шосту частину життя був він дитина,А ще половину шостої –стрів із пушком на щоках. Тільки мила сьома, з коханою він одружився,З нею п’ять років прожив, сина діждався мудрець. Та півжиття свого тішився батько лиш сином. Рано могила дитину у батька забрала. Років двічі по два батько оплакував сина. А по роках цих і сам стрів кінець свій печальний…

Номер слайду 21

Пори дня«О премудрий часознавче,Яка частина дня пройшла вже?» -«Що пройшло вже з сеї днини,Візьми з того дві третини,А на все дозвілля своєМатимеш ще стільки вдвоє.

Номер слайду 22

Учні Піфагора. Піфагоре благородний,Геліконських муз потомку,НА моє скажи питання,Скільки учеників годних. Маєш ти у своїм домі,Що, немов борці на площі,Раді премії добиться?«Радо скажу Полікрате. Бачиш, учнів половина. Математику зглибляє,А натомість четвертина. На безсмертную природу. Свої досліди звертає: Сьома часть ніщо не робить,Лиш заховує мовчання,Знай, ховаючи навчання». Ще додай до тих три жінки,Що встають не дуже рано, - Серед них найвизначніша. Моя любая Теано. Ось і всі, яких по змозіЯ по мудрості довожу, -Може, муз їм пієрійських. Позискаю ласку божу.

Номер слайду 23

Загадка Раз мул ішов з ослицею шляхом,Обоє опаковані вином. Під тягарем ослиця застогнала,Та мул, якого від коня вона за сина мала,Питає: «Мамо, що це за причина,Що заскиглила ти, як молода дівчина?»Вона відмовила, що потяжко їй двигать.«Еге, хотіла б ти ще мов дівчина плигать!Я більше двигаю, й мені не дуже гірко;Якби від тебе взяв одно, то мав би в двоє стілько,А якби ти одно та відняла мені,То мали б ми обоє по рівні». Хто хоче тії числа відгадати,Не треба пальців обох рук зачисляти.

Номер слайду 24

Задача Скільки було гусей? Гуси з вирію летіли і в зеленім лузі сіли. Їх побачив Елисей. Добрий день вам, сто гусей! Нас не сто!-сказав вожак, Скільки ж вас? – хлопча питає, Хто кмітливий - відгадає! Якщо нас порахувати, й, скільки є ще раз додати, а до того половину, ну а потім четвертину, та пристав би ти до нас, то було б вже сто якраз! Ой, скажіть же добрі друзі, скільки їх було на лузі?

Номер слайду 25

Історично-пізнавальні питання Довжини трьох струн,що дають ноти: до,мі,соль, які складають один з найбільш благозвучних акордів-мажорний, задовольняють гармонійній прпорції,а числа коливальної цих струн утворює неперервну арифметичну пргресію. Довжини струн відносяться як   1: 4/5 : 2/3, а числа коливаній як    1: 5/4 : 3/2, або як   4:5:6. Хто першим побачив у музиці її залежність від математики і склав першу теорію музики?    Він почав рахувати раніше, ніж навчився говорити. В юнацтві він захоплювався мовознавством і математикою. У неповні 19 років побудував циркулем і лінійкою правильний 17-ти кутник. Ще при його житті його прирівнювали до Архімеда і Ньютона. Це був великий математик… Як його ім’я?     

Номер слайду 26

Хто був автором першого підручника геометрії?  Хто з видатних вчених уперше довів другу ознаку рівності трикутників?    Хто першим ввів число ?               Яка відома жінка- математик була також і письменницею?Кому належить вислів «Числа правлять світом» ? Для чого , в основному, користувались числами в Єгипті і Вавілоні ?В історії математики відомі дуже ранні прояви математичних здібностей. В трьох річному віці помітив помилку зроблену батьком, в розрахунках. В 7 –річному віці знайшов суму чисел від 1 до 100 за короткий час усно. Про якого видатного математика йде мова?    

Номер слайду 27

У 1799 році був виготовлений еталон метра у вигляді платинового стержня. В якій країні ? Французський математик, який жив в 18 ст., написав першу наукову роботу в 13 років, а в 18 років, був затверджений науковим працівником Паризької Академії наук. Хто він ? Яке основне джерело дає змогу робити висновок про математичну культуру Стародавнього Єгипту ? В 13 років прочитав, написану англійським ученим Ньютоном, «Загальну арифметику» і поступив в університет. В 22 роки був призначений професором університету. Хто він ? На якому принципі ґрунтується римська система числення ?    

Номер слайду 28

Кількість балів за конкурс залежить від кількості правильних відповідей на запитання. Учасники уважно на протязі 30 секунд дивляться на малюнок. Кожній команді буде поставлено по 7 запитань.

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Питання до малюнків:1) Скільки різних трикутників зображено на плакаті? 2) Скільки квадратів зображено на плакаті?   3) Чому дорівнює периметр квадрата? 4) Чому дорівнює площа квадрата?   5) Чому дорівнює площа заштрихованого прямокутника?  6) Чому дорівнює периметр трикутника?  7) Чому дорівнює градусна міра кута трикутника? 

Номер слайду 31

Номер слайду 32

«Віриш мені, чи ні?»Що Шарль Перро, автор «Червоної шапочки», написав казку «Кохання циркуля і лінійки»? Що Наполеон Бонапарт писав математичні роботи? Що Л. Толстой, автор «Війни і миру», був автором підручника з математики? Що одна з мов програмування «Ада» на честь Ади Байрон, дочки відомого англійського поета? Що англійська королева, прочитавши казку Люїса Керрола «Аліса в країні див», так захопилася нею, що наказала доставити всі його книжки, але була дуже розчарована, там виявилися лише математичні формули. Що якщо кожного дня по 10 годин просто переписувати праці Леонарда Ейлера, то не вистачить і 76 років, щоб переписати їх?

pptx
Додано
2 травня 2018
Переглядів
1193
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку