22 квітня о 18:00Вебінар: Інтегроване навчання – вимога сучасності

Презентація "Святе письмо про створення світу"

Про матеріал
Дана презентація допоможе учителю розкрити учням біблійне вчення про виникнення Всесвіту і людини, розвивати в учнів вміння пояснювати біблійний погляд на виникнення світу і людини.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

СВЯТЕ ПИСЬМО ПРО СТВОРЕННЯ СВІТУХРИСТИЯНСЬКА ЕТИКА5 КЛАС3 УРОКМокрокалигірська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Мокрокалигірської сільської ради Катеринопільського району Черкаської області Дідук Л. Т.,вчитель –методист, вищої кваліфікаційної категорії

Номер слайду 2

повторимо:з яких частин складається Біблія? Чому перша частина Біблії називається Старим Завітом? Чому друга частина Біблії називається Новим Завітом? Що описується в книгах- Законоположних- Історичних- Повчальних- Пророчих

Номер слайду 3

„Вірою ми розуміємо, що віки Словом Божим збудовані так, що з невидимого сталось видиме" (Євр. 11:3)

Номер слайду 4

Сьогодні на уроці: Дізнаємося хто такий творець?Розкриємо біблійне вчення про виникнення Всесвіту і людини

Номер слайду 5

Дивосвіт, дивосвіт... Хто придумав оцей світ?Землю красну отаку. У зеленому вінку?Всі ці квіти і ліси,І пташині голоси?Ліс, і річка, і поля –Це ж усе моя земля!

Номер слайду 6

Творець – Господь, люблячий і мудрий Бог, який створив світ.

Номер слайду 7

Теорія виникнення світуІснує багато думок щодо виникнення світу. Одні вчені вважають, що світ виник з вогню, інші – з повітря чи води. Але всі ці пояснення не давали відповіді на головне запитання: а звідки взялися вогонь, повітря і вода? Багато вчених вважають: поки земля стала такою, якою вона є сьогодні, минули мільйони років. За їхніми словами, протягом усього цього часу життя розвивалося поступово від одноклітинних організмів до людини. Науковці називають таку ідею теорією еволюції.

Номер слайду 8

Біблія про створення світу. Бог почав творити Словом

Номер слайду 9

„Хай станеться Світло”(Бут. 1:3) 1день:

Номер слайду 10

2 день : “Нехай станеться твердь посеред води, і нехай відділяє вона між водою й водою” (Бут. 1:6)

Номер слайду 11

3 день:“Нехай збереться вода з-попід неба до місця одного, і нехай суходіл стане видний” (Бут. 1:9).

Номер слайду 12

4 день “Нехай будуть світила на тверді небесній для відділення дня від ночі, і нехай вони стануть знаками, і часами умовленими, і днями, і роками” (Бут. 1:14). І створив Бог сонце, місяць і зорі.

Номер слайду 13

5 день води наповнилися рибою, на деревах і в повітрі з’явилися птахи. (Бут. 1:20-22).

Номер слайду 14

6 день з’явилися на землі тварини: вівці, корови, коні і всякого роду звірі повиходили із землі, з’явилися також бджоли, мурахи, черв’яки(Бут. 1:24-25). Після цього Бог створив людину із пороху земного, і вдихнув у ніздрі її живе дихання(Бут. 1:26,27).

Номер слайду 15

7 день : Він назвав Своїм днем, тому що в цей день Він заспокоївся від усіх справ Своїх (Бут. 2:1-3).

Номер слайду 16

Все Боже творіння прекраснеІ поглянув Бог на все, що Він створив і сказав: «Дуже добре!»

Номер слайду 17

Ян Брейгель Молодший, «Бог створює Сонце, місяць і зорі»

Номер слайду 18

Перевір себе: Як Бог творив світ? Що саме і в якому порядку створив Бог? Що Бог робив сьомого дня? Які почуття і думки виникають у тебе, коли ти дивишся на ліс, луки, сонце, місяць, блакитне небо вдень, зоре небо вночі? Як потрібно ставитися до оточуючої нас природи? Як ти ставишся до оточуючої природи? Наведи приклади.

Номер слайду 19

Хлопчик-зірка. Уривок з казки О. Вайльд. Якось зимою двоє бідних лісорубів поверталися додому. Раптом вони побачили щось дивне: дуже гарна і яскрава зірка впала з неба. Вони подумали, що разом із нею впав злиток золота. Лісоруби довго шукали місце, де впала зірка, а коли знайшли, то побачили, що впало не золото, а дитина, сповита у пелюшки. Один із них сказав:- Не можна робити зла. Якщо ми залишимо дитину, вона замерзне тут, у снігу. Я бідний, у мене багато дітей, але я віднесу цього хлопчика, і він виросте в моїй родині. Там Хлопчик-зірка почав рости з дітьми лісоруба, але не любив ні своїх названих батьків, ні сестер, ні братів. Він любив лише себе, а тому примушував страждати інших: кидав камінням у прокаженого, знущався над тваринами.І старий священик не раз намагався навчити його любові до всіх Божих створінь, кажучи:- Метелик – твій брат, не роби йому шкоди. Птахи, що літають у лісі, - вільні. Не лови їх заради забави. Бог створив земляного черв’яка і крота і визначив кожному місце. Хто ти такий, що насмілився приносити страждання в створений Богом світ? Навіть худоба, що пасеться на лузі, славить Боже ім’я. Який висновок ти зробив, прочитавши уривок із казки?

Номер слайду 20

ВикористанІ джерела:https://www.google.com.ua

pptx
До підручника
Основи християнської етики 5 клас (Жуковський В.Л., Лахман Н.М.)
Додано
21 лютого
Переглядів
101
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку