Презентація та конспект інтегрованого уроку 1 класі. "Збільшення числа на кілька одиниць. Розв'язування задач. Здоровий спосіб життя""

Про матеріал
Тема: Задачі на збільшення ( зменшення ) числа на кілька одиниць. Розв’язування прикладів. Порівняння виразів і числа Мета: продовжити роботу над формуванням в учнів вміння розв’язувати задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць; вдосконалювати навички усної лічби; закріпити вміння порівнювати вираз і число; розвивати мислення учнів; виховувати в учнів бажання вести здоровий спосіб життя. Обладнання: предметні малюнки, таблиці умов задач, геометричний матеріал, презентація в програмі PowerPoint до теми уроку.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

      Конспект  уроку  з  математики

                         в  1  класі

 

 

        Тема: Задачі на збільшення ( зменшення ) числа на кілька одиниць. Розв’язування прикладів. Порівняння виразів і числа.

 

 

 

 

 

Брусова Оксана Володимирівна,

вчитель вищої  категорії,

ЗОШ № 288 м. Києва

 

        Тема: Задачі на збільшення ( зменшення ) числа на кілька одиниць. Розв’язування прикладів. Порівняння виразів і числа

Мета: продовжити роботу над формуванням в учнів вміння розв’язувати задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць; вдосконалювати навички усної лічби; закріпити вміння порівнювати вираз і число; розвивати мислення учнів; виховувати в учнів бажання вести здоровий спосіб життя.

Обладнання: предметні малюнки, таблиці умов задач, геометричний матеріал, презентація в програмі PowerPoint до теми уроку.

                                                  Хід уроку

  1. Організаційний момент
  • Діти! Сьогодні на уроці математики ми здійснимо з вами цікаву подорож в чудову країну. А щоб нам краще працювалось, згадаємо вірш про настрій на уроці:

 

Стали, дітки, всі рівненько,

Усміхнулися гарненько.

Настрій на урок взяли,

Працювати почали!

  1. Актуалізація  знань   учнів

1 .Усна лічба

- А зараз відгадайте назву цієї прекрасної країни. Ми зуміємо це

зробити, погравши в гру «Шифрувальник».

( На дошці -код. Під буквами стоять цифри. Обчисливши приклади,діти над цифрами знаходять букву і складають слово).

  Я

   О

   З

     О

     Д

     В’ 

   Р 

  7

   4

   1

      5

     8

     9

   3

 

 7- 6=

 1

  З

 5+3=

 8

  Д

 9- 5=

 4

  О

 7- 4=

 3

  Р

10-5 =

 5

  О

10-1=

 9

  В’

 3+4=

 7

  Я

  • Отже,сьогодні ми подорожуємо по Країні Здоров’я. Згадайте з уроків «Основи здоров’я», що потрібно робити,щоб бути здоровими:
  1. дотримуватися режиму дня;
  2. загартовуватися;
  3. правильно харчуватися;
  4. займатися фізкультурою і спортом;
  5. дотримуватися правил особистої гігієни.

 

2. Усний рахунок з «віялами».

Мандруватимемо ми на потязі. Для того, щоб він вирушив,

ми повинні розв’язати всі приклади на вагончиках.

C:\Users\user\Desktop\IMG_1665.JPG

 

  3.  Самостійна робота з індивідуальними картками. Контроль знань таблиці на додавання й віднімання 1 і 2.

  - Перша наша зупинка - Долина Режиму дня. Тут ми будемо розв’язувати числові вирази на картках.

  • Розв’язавши перший приклад, ви дізнаєтесь, о котрій годині     ви повинні вранці вставати: 8-2+1=7
  • Результат другого прикладу вказує на необхідну  кількість годин  відпочинку :5-1-2=2
  • Розв’яжіть третій приклад і ви дізнаєтесь,скільки годин щодня ви повинні перебувати на свіжому повітрі:4+1-2=3
  • І розв’язавши останній приклад, ви побачите число, яке вказує на вечірню годину, о котрій ви повинні лягати спати:10-2+1=9.

4.   Фізкультхвилинка

1, 2, 3, 4, 5! Час прийшов відпочивать.

Тож піднімемо руки вгору, наче глянемо на зорі.

А тепер всі руки в боки, як коник – скоки-скоки!

10, 9, 8, 7! Час за парти нам усім!

 

  1. Закріплення вивченого матеріалу
  1. Каліграфічна хвилинка

- Друга наша зупинка – Озеро Загартовування. Скажіть,що сприяє загартовуванню?( Сонце, повітря і вода – наші кращі друзі.)

- Вгадайте цифру, яка вказує, скільки природних чинників допомагають нам загартовуватись:

Цифра ця – два півкільця.

Скріплені,здається.

Подивися:цифра ця, наче змійка,в’ється.( Три )

  • Каліграфічно напишіть рядок  цієї цифри в зошит.

2.Математичний диктант

- Сонце, повітря і вода загартовують тіло людини, а загартувати мозок нам допоможе математичний диктант:

  • Записати число, яке передує числу 5.
  • Зменшити його на 1.
  • Записати число, яке є наступним для числа 7.
  • Збільшити його на 2 одиниці.
  • Знайти суму чисел 4 і 6.
  • Знайти різницю чисел 6 і 2.
  • Суму чисел 2 і 3 збільшити на 1.
  • Різницю чисел 3 і 1 зменшити на 1.

Відповіді:4,3,8,10,10,4,6,1.

 

3.Усне опитування.

- Наступна наша зупинка – Дорога Правильного харчування.

Але щоб потрапити на неї, нам необхідно закріпити знання попереднього уроку і відповісти на запитання:

  • Що означає: збільшити число на кілька одиниць?( Відповідь: це означає додати до числа кілька одиниць).
  • Що означає: зменшити число на кілька одиниць?(Відповідь:це означає відняти від числа кілька одиниць).
  • Перше число 5, друге число на 2 більше від нього. Знайдіть друге число.
  • Перше число 8, друге на 3 менше від нього. Знайдіть друге число.
  • Поясніть дію для таблички 1:

 

? , на … більше

 

  • Яку дію будемо виконувати на табличці 2 ?

 

?  , на … менше

 

4.Складання і розв’язування задач за малюнками.

- Отже, ми вже на Дорозі Правильного харчування. Тут нас зустрічають наші друзі – Вітамінчики.

Усі Вітамінчики : - Добрий день!Впізнали нас?

Ми вітаміни,

Дуже корисні для людини.

 

Вітамін  А : Я вітамін на ім’я «А».

Хоч невеликого я зросту,

Корисний дуже для дітей,

Сприяю правильному росту,

Нормалізую зір людей.

 

Вітамін  В : Я вітаміном «В» зовуся.

За справу нелегку беруся,-

Роботі розуму допомагаю

Та й про фізичну працю я не забуваю.

 

Вітамін  С: Я теж важливий вітамін.

Звуся «С» - запам’ятайте!

Весь рік мене вживати не забувайте!

Бо простуді я запобігаю,

І росту вашому сприяю,

Та кровообігу допомагаю.

 

Вітамін  Д : А ви про мене не забули?

Дружіть зі мною ви завжди.

Моя робота, якщо чули, -

Зміцнити ваші кісточки.

 

  • Вітамінчики  принесли нам задачі і просять їх розв’язати.
  • Згадайте, з яких частин складається кожна задача.(Умова, питання, розв’язання,відповідь).

1 задача – На столі лежало 6 яблук, а в кошику - на 1 менше. Скільки яблук лежало в кошику ?

2 задача - Мама поклала в борщ 2 бурячки, а картоплинок – на 2 більше. Скільки картоплинок поклала в борщ мама?

 

  • Виділіть умову задач. Назвіть запитання задач. Поясніть дію, яку обрали для кожної задачі. Складіть приклад – розв’язання задачі  та обчисліть його.( Робота в зошитах).

 

5 . Фізкультхвилинка

 

6. Порівняння виразів і числа.

- Наступна наша зупинка – Гора фізкультури і спорту. Щоб опинитися на її вершині, нам потрібно розділитися на дві команди і виконати завдання - між виразом і числом вставити відповідний знак порівняння.

 

 

 2+1   2                           4+1     4
               6-4    4                                                      6+2      10

6+1    8                                                                                    5-2       2

  • Порівнюючи числа, учні користуються дужкою, обчислюють частину з прикладом, надписують відповідь над цим прикладом. Далі порівнюють відповідь і число в другій частині виразу.

 

7. Робота з геометричним матеріалом.

Завдання на розвиток уваги.

  • Ми опинилися на останній нашій зупинці – Галявині Санітарії і гігієни. Тут розкладені дві групи геометричних фігур. Ваше завдання – в кожній групі фігур знайти ту, що відрізняється від інших і довести свою думку. Якщо завдання буде виконано правильно, ви побачите сюрприз від Мийдодіра. ( На зворотній стороні карток із зображенням цих фігур будуть намальовані зубна щітка і мило).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Підсумок уроку

- Наша подорож Країною Здоров’я завершилася.

- Чого навчилися на уроці?

- Яке завдання, на вашу думку було найцікавішим?

- Діти! Що потрібно робити, щоб бути здоровими?

- Дякую всім за активність на уроці! За гарну роботу всі ви отримуєте зірочки з Країни Здоров’я!

 

 

 

 

 

1

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць

Номер слайду 2

Країна здоров’я

Номер слайду 3

7-29-22+16-5

Номер слайду 4

Долина режиму дня

Номер слайду 5

Озеро загартовування

Номер слайду 6

Перші цифри — дві сестри,Ось і третя — цифра три. Третю — третій із значків —Складемо із двох гачків.

Номер слайду 7

Дорога правильного харчування

Номер слайду 8

?, на … більше?, на … менше. ТАБЛИЦЯ 1 ТАБЛИЦЯ 2

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Вітамін С

Номер слайду 12

Номер слайду 13

ЗАДАЧАумоварозв’язаннявідповідьпитання

Номер слайду 14

На 1 менше ?

Номер слайду 15

2 на 2 більше

Номер слайду 16

Гора фізкультури та спорту

Номер слайду 17

Галявина санітарії та гігієни

zip
Пов’язані теми
Математика, Інтегровані уроки
НУШ
Додано
20 серпня 2022
Переглядів
384
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку