Про матеріал
Формування громадянської відповідальність на уроках англійської мови за допомогою автентичних текстів
Сфера спілкування: Особистісна.
Тематика ситуативного спілкування: Я, моя родина, мої друзі.
Мовний інвентар – граматика: Comparative and Superlative Adjectives
Очікуванні результати:
Уміння:
• формулювати власну позицію;
• співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою;
• переконувати, аргументовувати, досягати взаєморозуміння/компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування;
• переконувати засобами іноземної мови у важливості дотримання прав людини;
Ставлення:
• толерантність у спілкуванні з іншими;
• проактивність в утвердженні демократичних цінностей;
• усвідомлення необхідності володіння іноземними мовами для підвищення власного добробуту.
Складові громадянської компетентності, які можна розвивати за допомогою пропонованих вправ:
• знання самого себе та критична самооцінка;
• повага;
• аналітичне і критичне мислення;
• лінгвістичні, комунікативні навички та багатомовність;
• знання та критичне розуміння світу;
• визнання цінності культурного різноманіття;
• уміння слухати та спостерігати.
Використані матеріали: відео The Script - Hall of Fame (Official Video) ft. will.i.am
Слайд 1
-Today we’ll learn a new song “The hall of fame.”
- Welcome to the hall of fame. All of us want to be famous. Do you know these people? What are they famous for?
Introduce the topic by reminding the children that they have a human right to be able to learn and develop as much as possible. Emphasize that they already have a lot of knowledge and skills that they probably don’t think about.
Слайд 2
- Let’s repeat about Comparative and Superlative Adjectives
Слайд 3
- Here are some useful tips for those who wants to be in the hall of fame. Let’s repeat all together.
Слайд 4
- But don’t wait for a luck, dedicate yourself and you can find yourself. What could you do to become famous?
Слайд 5
- And now listen and fill in the gaps with go, walk, run.
Слайд 6
- But you do it not only for yourself, you should do it for …
- Let’s listen and unscramble these words.
Слайд 7
- Standing in the hall of fame the world gonna know your name: be…
Слайд 8
- And what do you want to be?
Слайд 9
- And now let’s sing the song! Thanks a lot! I wish you all to be in the hall of fame.
Слайд 10
- I wish you all to be on the walls of the Hall of Fame.