Конспект уроку на тему "My body"

Про матеріал
Мета: ознайомити дітей з новою темою та новими ЛО, розвивати артикуляційний апарат,зорову пам'ять, мовлення, фонематичний слух; навчити дітей називати частини свого тіла, вчити використовувати їх у мовленні .
Перегляд файлу

Тема заняття: My body.

Мета:  ознайомити дітей з новою темою та новими ЛО, розвивати артикуляційний апарат,зорову  пам'ять, мовлення, фонематичний слух; навчити дітей називати частини свого тіла, вчити використовувати їх у мовленні .

Активний словник:  a body, a head, eyes, ears, a mouth, a nose, a neck, shoulders, knees, toes.

Види діяльності:

1.Привітання з дітьми.

Good morning, good morning,

Good morning to you!

Good morning, good morning,

I am glad to see you!

2. Гра“Pass the card”(розучування нових ЛО)

3.Гра “Ukrainian-English” (тренування у вимові нових ЛО)

4. Розучування вірша

Mummy-finger,(2)

Where are you?

Here I am, here I am,

How do you do?

Daddy-finger/sister-finger/brother –finger(2)

Where are you?

Here I am, here I am,

How do you do?

5. Гра “Show me,please!”(вихователь просить показати частини тіла, які називає англійською. )

6.  Фізкультхвилинка.(пісня)

Head and shoulders, knees and toes, knees and toes,
Head and shoulders, knees and toes, knees and toes,
And eyes and ears and mouth and nose,
Head and shoulders, knees and toes, knees and toes.

Ankles, elbows, feet and seat, feet and seat,
Ankles, elbows, feet and seat, feet and seat,
And hair and hips and chin and cheeks,
Ankles, elbows, feet and seat, feet and seat.

7. Гра “An Echo” (вихователь пошепки і з чіткою артикуляцією промовляє слова з теми,діти разом повторюють слова)

8. Гра “Touch the ball with your…” (діти у колі, вихователь називає команду “Touch the ball with your nose/head/ear…”.Діти торкаються м’яча тією частиною тіла,яку називає вихователь)

9. Гра “Magic Box”(діти дістають з чарівної скриньки картку з зображенням частини тіла і говорять про себе I have one head.I have two eyes...)

10.Підсумок.