Тема: Кольори / Colours
Мета: формувати уявлення про те, що предмети можна розрізняти за кольором.Поповнювати словниковий запас новим лексико-граматичним матеріалом: “Colours: red – червоний, yellow – жовтий, blue – синій, purple – фіолетовий, green – зелений”. Розвивати увагу, зорове сприйняття. Виховувати старанність, зібраність. Створювати мотивацію до вивчення англійської мови засобами музики, віршів.
Обладнання та матеріали: дидактичний матеріал «Кольори», магнітофон, аудіозапис « I See Something Blue»,робочий зошит.
ХІД ЗАНЯТТЯ
Діти ланцюжком вітаються одне з одним. Міні-діалоги «How are you?», «How old are you?».
Одного разу вночі розігралася негода. Дув сильний північний вітер: [u-u-u]. Mr Tongue прокинувся від того, що сильно грюкали вхідні двері: [w-w-w]. Він щільно закрив двері і намагався заснути. Пішов сильний дощ, і його краплі застукали по вікну: [b-b-b], [р-р-р]. Mr Tongue слухав, як стукали краплі, і непомітно заснув.
Щоб навчитись малювати,
Треба кожний колір знати:
Green — зелений, як травичка,
Blue — блакитний, як водичка,
Yellow — жовтий, як курчатко,
Grey — як сіре мишенятко,
Pink — рожевий, наче ружа,
Black — це чорний, як калюжа,
Red — червоний, наче мак,
Purple — схожий на буряк,
White — це білий, білий сніг,
Що на землю м’яко ліг.
Запропонуйте дітям відкрити робочі зошити і познайомте їх з назвами кольорів, використовуючи такі прийоми:
Red (показуйте картку червоного кольору). Repeat after me. Повторюйте за мною. (Фраза Repeat after mе переводиться тільки один раз, надалі звучить тільки англійською мовою.) Ch: Red.
Педагог дає картку червоного кольору першій дитині. Діти передають картку одне одному ланцюжком, називаючи колір: red.
Blue! I see something blue. Blue! I see something blue. Blue, blue, blue, blue... I see something blue. Find something blue!
Yellow! I see something yellow. Yellow! I see something yellow. Yellow, yellow... I see something yellow. Find something yellow!
Red! I see something red. Red! I see something red. Red, red, red, red... I see something red. Find something red!
Purple! I see something purple. Purple! I see something purple. Purple, purple... I see something purple. Find something purple!
Blue. Yellow. Red. Purple. I see colours everywhere.
Гра «Знайди і покажи» Педагог називає колір (за необхідності показує картку відповідного кольору) і просить одного з дітей знайти навколо себе і показати будь-який предмет цього кольору. Дитина, знайшовши предмет, торкається до нього і називає колір англійською.
Гра «Snowball».Попросіть дитину назвати свій улюблений колір англійською мовою, попросіть наступну дитину назвати улюблений колір попередньої дитини та свій і т. д.:
Д. 1: red.
Д. 2: red,blue.
Д. 3: red, blue,purple.
Д. 4: red, blue, purple,yellow.
Д. 5: red, blue, purple,yellow, green.
Діти ланцюжком прощаються одне з одним англійською, додаючи ім'я.
Гра «Поділися олівцями» Виконуючи завдання в робочому зошиті діткам пропонується розіграти сценку, попросивши олівець потрібного кольору :
- Please give me red / blue / green / purple / yellow pencil
- This is a green pencil
- Thank you.