Конспект уроку на тему "Кольори"

Про матеріал
Мета: формувати уявлення про те, що предмети можна розріз¬няти за кольором.Поповнювати словниковий запас новим лексико-граматичним матеріалом: “Colours: red – червоний, yellow – жовтий, blue – синій, purple – фіолетовий, green – зелений”. Розвивати увагу, зорове сприйняття. Виховувати старанність, зібраність. Створювати мотивацію до вивчення англійської мови засобами музики, віршів.
Перегляд файлу

Тема: Кольори / Colours

 

 Мета: формувати уявлення про те, що предмети можна розріз­няти за кольором.Поповнювати словниковий запас новим лексико-граматичним матеріалом: “Colours: red – червоний, yellow – жовтий, blue – синій, purple – фіолетовий, green – зелений”. Розвивати увагу, зорове сприйняття. Виховувати старанність, зібраність. Створювати мотивацію до вивчення англійської мови засобами музики, віршів.

          Обладнання та матеріали: дидактичний матеріал «Кольори», магнітофон, аудіозапис « I See Something Blue»,робочий зошит.

ХІД ЗАНЯТТЯ

  1.                     ПОЧАТОК ЗАНЯТТЯ.

Діти ланцюжком вітаються одне з одним. Міні-діалоги «How are you?», «How old are you?».

 

  1.                     ФОНЕТИЧНА РОЗМИНКА.Казка про Язичок

Одного разу вночі розігралася негода. Дув сильний північний вітер: [u-u-u]. Mr Tongue прокинувся від того, що сильно грюкали вхідні двері: [w-w-w]. Він щільно закрив двері і намагався заснути. Пішов сильний дощ, і його краплі застукали по вікну: [b-b-b], [р-р-р]. Mr Tongue слухав, як стукали краплі, і непомітно заснув.

 

  1.                     ЗНАЙОМСТВО З НОВИМИ ЛО ТЕМИ «COLOURS».

Щоб навчитись малювати,

Треба кожний колір знати:

Green — зелений, як травичка,

Blue — блакитний, як водичка,

Yellow — жовтий, як курчатко,

Grey — як сіре мишенятко,

Pink — рожевий, наче ружа,

Black — це чорний, як калюжа,

Red — червоний, наче мак,

Purple — схожий на буряк,

White — це білий, білий сніг,

Що на землю м’яко ліг.

Запропонуйте дітям відкрити робочі зошити і познайомте їх з назвами кольорів, використовуючи такі прийоми:

Red (показуйте картку червоного кольору). Repeat after me. Повторюйте за мною. (Фраза Repeat after mе переводиться тільки один раз, надалі звучить тільки англійською мовою.) Ch: Red.

Педагог дає картку червоного кольору першій дитині. Діти передають картку одне одному ланцюжком, називаючи колір: red.

 

  1.                     ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА «I See Something Blue»

Blue! I see something blue.Blue! I see something blue.Blue, blue, blue, blue...I see something blue. Find something blue!

Yellow! I see something yellow.Yellow! I see something yellow.Yellow, yellow...I see something yellow. Find something yellow!

Red! I see something red.Red! I see something red.Red, red, red, red...I see something red. Find something red!

Purple! I see something purple. Purple! I see something purple.Purple, purple... I see something purple. Find something purple!

Blue.Yellow.Red.Purple.I see colours everywhere.

 

  1.                     ЗАКРІПЛЕННЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ.

Гра «Знайди і покажи» Педагог називає колір (за необхідності показує картку відповідного кольору) і просить одного з дітей знайти навколо себе і показати будь-який предмет цього кольору. Дитина, знайшовши предмет, торкається до нього і називає колір англійською.

 

  1.                     РОЗВИТОК НАВИЧОК УСНОГО МОВЛЕННЯ ТА АУДІЮВАННЯ.

Гра «Snowball».Попросіть дитину назвати свій улюблений колір англійською мовою, попросіть наступну дитину назвати улюблений колір попередньої дитини та свій і т. д.:

Д. 1: red.

Д. 2: red,blue.

Д. 3: red, blue,purple.

Д. 4: red, blue, purple,yellow.

Д. 5: red, blue, purple,yellow, green.

 

  1.                     ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА ЗАНЯТТЯ.

Діти ланцюжком прощаються одне з одним англійсь­кою, додаючи ім'я.

Гра «Поділися олівцями» Виконуючи завдання в робочому зошиті діткам пропонується розіграти сценку, попросивши олівець потрібного кольору :

- Please give me red / blue / green / purple / yellow pencil

- This is a green pencil

- Thank you.