Презентація "Технологія інтерактивного навчання"

Про матеріал
Презентація "Технологія інтерактивного навчання". Матеріал для виступу на педраді.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Технологія інтерактивного навчання Підготувала: викладачка англійської мови Прокопенко Н.А.

Номер слайду 2

Інтерактивне навчання Інтерактивне навчання – це навчання основане на діалогічному мовленні, в ході якого здійснюється взаємодія вчителя і учня, при цьому вони - рівноправні, рівнозначні суб’єкти навчання і не відчувається домінування одного учасника навчального процесу над іншим, однієї думки над іншою. В таких умовах, учні швидше привчаються бути демократичними, сміливо спілкуватися з іншими людьми, критично мислити, приймати обґрунтовані самостійні рішення. За визначення, О.Пометун та Л.Пироженко: «сутність інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умов постійної, активної взаємодії всіх учнів. Це співнавчання, взаємонавчання (колективне, групове навчання в співпраці)».

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Інтерактивний метод – це спосіб взаємодії через бесіду, діалог. ІАМН передбачають фронтальну роботу учнів та роботу малими групами. Найбільш ефективні результати можна отримати при організації роботи учнів малими групами. Інтерактивний метод

Номер слайду 5

– створювання комфортних умов навчання, при яких учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість . Потрібно пам’ятати, що суть інтерактивного навчання полягає у тому, що навчальний процес повинен бути постійно наповнений активною взаємодією всіх учнів. Це базується на співпраці, взаємо - навчанні: вчитель – учень, учень – учень. На допомогу вчителеві можуть прийти уроки-казки, уроки-подорожі, уроки-діалоги, уроки-ділові ігри та використовуватися елементи гри в ході уроку, диференційне навчання ,інтегровані завдання , уроки-проекти, уроки з комп”ютерною підтримкою. Мета інтерактивного навчання

Номер слайду 6

Правила організації інтерактивного навчання: 1. У роботу повинні бути залучені (в тій чи інший мірі) всі учні; 2. Активна участь учнів у роботі має заохочуватися; 3. Учні мають самостійно розробити та виконувати правила роботи у малих групах; 4. Учнів під час використання ІАМН не повинно бути більш 30 осіб. Тільки в цьому випадку можлива продуктивна робота у малих группах. Використання інтерактивних методів навчання в малих групах сприяє розвитку таких особистісних якостей як комунікабельність, співробітництво, уміння відстоювати свою точку зору, йти на компроміси і т.д. 5. Навчальна аудиторія повинна бути підготовлена до роботи у великих та малих групах.

Номер слайду 7

ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ Час навчання потрібно використовувати такі методи, при яких: - в учнів виникає бажання до творчої, результативної роботи; - учні стають активними, розкутими, намагаються досягти успіху, при цьому не порушують поведінку у класі. Серед технологій інтерактивного навчання сьогодення виділяють : Інтерактивні технології кооперативного навчання (робота в парах та малих групах по 3- 5 учнів) Парна і групова робота організовується як на уроках засвоєння, так і на уроках застосування знань, умінь та навичок. Це може відбуватися одразу ж після викладу вчителем нового матеріалу, на початку нового уроку замість опитування, на спеціальному уроці, присвяченому застосуванню знань, умінь та навичок, або бути частиною повторювально-узагальнюючого уроку. Ротаційні (змінювані) трійки Діяльність учнів у цьому випадку є подібною до роботи в парах. Цей варіант кооперативного навчання сприяє активному, ґрунтовному аналізу та обговоренню нового матеріалу з метою його осмислення, закріплення та засвоєння.

Номер слайду 8

1.Розробіть різноманітні питання, щоб допомогти учням почати обговорення нового або роз'ясненого матеріалу. Використовуйте переважно питання, що потребують неоднозначної відповіді. 2.Об'єднайте учнів у трійки. Розмістіть трійки так, щоб кожна з них бачила трійку справа й трійку зліва. Разом усі трійки мають утворити коло. 3. Дайте кожній трійці відкрите питання (однакове для всіх). Кожен у трійці має відповісти на це питання по черзі. 4. Після короткого обговорення попросіть учасників розрахуватися від 0 до 2. Учні з номером 1 переходять до наступної трійки за годинниковою стрілкою, а учні з номером 2 переходять через дві трійки проти годинникової стрілки. Учні з номером 0 залишаються на місці і є постійними членами трійки. Результатом буде повністю нова трійка. Як організувати роботу:

Номер слайду 9

Технології опрацювання дискусійних питань Дискусія є важливим засобом пізнавальної діяльності учнів у процесі навчання. Вона значною мірою сприяє розвитку критичного мислення, дає можливість визначити власну позицію, формує навички відстоювати свою думку, поглиблює знання з обговорюваної проблеми. Проведення дискусії необхідно починати з постановки конкретного дискусійного питання: • не слід ставити запитання на зразок: хто правий, а хто - ні в тому чи іншому питанні; • у центрі уваги має бути ймовірний перебіг; • усі вислови учнів мають бути у руслі обговорюваної теми; • учитель має виправляти помилки і неточності, яких припускаються учні, та спонукати учнів робити те саме; • усі твердження учнів повинні супроводжуватись аргументацією, обґрунтуванням; • дискусія може закінчуватися як консенсусом, так і збереженням існуючих розбіжностей між учасниками дискусії.

Номер слайду 10

Для ефективного застосування методів та прийомів інтерактивного навчання необхідно детально планувати роботу на уроці. Застосування інтерактивних технологій висуває певні вимоги структури уроків: мотивація; оголошення, представлення теми і очікуваних результатів; надання необхідної інформації для розв’язання завдань; інтерактивна вправа; підбиття підсумків, оцінювання результатів уроку

Номер слайду 11

коротка розповідь бесіда Мозковий штурм Мікрофон Криголам Сфокусувати увагу дітей на проблемі та викликати інтерес до теми Мотивація за допомогою проблемних питань визначити тему, завдання нагадати про оцінювання забезпечити розуміння учнями змісту їх діяльності під час заняття Оголошення теми та очікуваних результатів міні-лекція читання тексту підручника робота з додатковим матеріалом (наочності, презентації, картки) Орієнтовна структура уроку із застосуванням інтерактивних технологій

Номер слайду 12

Надання необхідної інформації Дати інформацію для опрацювання за короткий час: інструкція учнів щодо правил дії та часу об’єднання в групи виконання завдання презентація роботи засвоєння навчального матеріалу усвідомлення отриманих результатів Підсумки: описовий коментар зробленого знайти причини прогалин розробити перспективні завдання щодо їх подолання

Номер слайду 13

Складові ефективності й успішності уроку:

Номер слайду 14

ВИСНОВКИ Інтерактивні методи навчання іноземних мов, спрямовані на розвиток і самовдосконалення особистості, на розкриття її резервних можливостей і творчого потенціалу, створюють передумови для ефективного поліпшення навчального процесу. У ході інтерактивного навчання учні вчаться критично мислити, вирішувати складні проблеми на основі аналізу ситуацій і відповідної інформації, приймати продумані рішення, брати участь у дискусіях, спілкуватися з іншими людьми. Інтерактивне навчання розвиває в учнів комутативні вміння та навички, забезпечує виховну мету, привчає їх працювати в команді, знімає нервове навантаження. Інтерактивні методи навчання на уроках англійської мови виховують особистість і готують її до реального життя. Вчитель досягне успіху лише тоді на своїх уроках, коли зрозуміє, що дітям подобається все нове і цікаве. Ми, вчителі, повинні пам’ятати, що одна й та сама модель проведення уроків, не дає можливості дітям розкрити себе повністю, зупиняє розвиток творчого потенціалу навчання.

ppt
Додано
10 листопада 2023
Переглядів
295
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку