Презентація, яку можна використати при підготовці до виступу на засіданні педагогічної ради з питання впровадження технології "Перевернутий клас" на уроках географії.
Комунальний заклад «Вільшанський ліцей» Дергачівської районної ради Харківської області Паламарчук Людмила Миколаївна вчитель географіїспеціаліст ІІ категорії Використання технології «Перевернутий клас» на уроках географії
Номер слайду 2
ПЕРЕВЕРНУТЕ НАВЧАННЯПеревернуте навчання —це така педагогічна модель, в якій типова подача лекцій і організація домашнього завдання міняються місцями; це форма змішаного навчання,яка дозволяє «перевернути» звичний процес навчання таким чином: домашнім завданням для учнів є опрацювання відповідного теоретичного матеріалу, перегляд відповідних відео фрагментів з навчальним матеріалом наступного уроку, а у класі час використовується на виконання завдань, вправ, проведення практичних робіт, обмін досвідом,дискусії, консультації з учителем.
Номер слайду 3
Автори технології «Перевернутий клас»
Номер слайду 4
Порівняння{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Традиційне навчання. Перевернуте навчання. Підготовка до уроку. Учні читають попередні матеріали. Учні вивчають повний модуль матеріалу у відео форматі, або опрацьовують необхідні матеріали (тексти, відео ресурси та ін.)На уроці Учні слухають лекцію( або відтворення матеріалу іншими учнями)Учні на практиці застосовують ключові положення матеріалу. Вдома, після уроку. Учні намагаються згадати матеріал та виконати домашнє завдання. Учні перевіряють розуміння і розширюють знання більш складними завданнями
Номер слайду 5
Інформаційні джерела для провадження технології «Перевернутий клас»1. Підручник 2. Довідники3. Енциклопедії 4. Презентації5. Відеоролики 6. Ютуб відео7. Інтернет
ПЕРЕВАГИ ПЕРЕВЕРНУТОГО НАВЧАННЯ{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Учень. Учитель1. якісний електронний освітній ресурс2. Підвищення мотивації для навчання3. Працюють у своєму темпі4. Матеріали уроку доступні всім, у будь-який час5. Розуміння важливості командної роботи6. Навчання поза класом в зручний час7. Відповідальність за своє навчання8. Допомога один одному в навчанні9. Критично оцінюють джерела інформації 1 . Виступає в ролі координатора2. Індивідуальний підхід у навчанні3. Змінює організацію навчальної діяльності4. Учні активно працюють над завданням5. Легкий спосіб діагностики якості знань6. Можливість залучення батьків до навчального процесу
Номер слайду 9
Недоліки перевернутого навчання{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}УчніУчитель1. Більше часу проводять за комп'ютером2. Нерівні можливості доступу до інтернету3. Важко звикнути до такої організації уроку4. Учень не може задати питання вчителю , якщо щось йому не зрозуміло при перегляді4. Знаходити та критично оцінювати джерела інформації 5. Домашнє завдання – обов'язкова частина уроку1. Лягає велике первинненавантаження2. Необхідно добре володіти ІКТ- технологіями3. Необхідно володіти технологіями групової роботи4. Пояснювати батькам переваги методики
Номер слайду 10
Технологія «Перевернутого навчання»
Номер слайду 11
Якщо хочеш бути щасливим, працюй так, щоб ти відчував себе творцем , майстром, господарем в улюбленому ділі. Працюй так, щоб очі твої виражали одухотвореність великим людським щастям-щастям творчості. В. Сухомлинський