Технологія продуктивного навчання Мета: - розглянути поняття «технологія навчання» та «продуктивне навчання»; - окреслити основні принципи побудови навчання за принципом продуктивності; - дати коротку характеристику технології продуктивно навчання План: - Поняття технології навчання - Суть і технологія продуктивного навчання - Мета, завдання, принципи, методи, шляхи реалізації продуктивного навчання - Висновок - Література
Продуктивне навчання - це процес освіти, метою якого є розвиток особистості в співтоваристві, а також удосконалення самого співтовариства. Продуктивне навчання - це продуктивно орієнтована діяльність в реальній життєвій ситуації учнів. Продуктивне навчання - це навчання на основі продуктивної діяльності в реальних (а не навчальних) соціальних ситуаціях, особистого досвіду учнів і здатності досягати важливого результату як для себе, так і для інших, для суспільства. Продуктивне навчання - це навчання, що забезпечує реальний зв'язок освіти з життям, відкриває перспективу молодим людям за допомогою своїх знань і вмінь знайти роботу, домогтися успіху в житті. Продуктивне навчання - це такий педагогічний процес, який сприяє розвитку особистості в колективі й розвитку самого колективу за допомогою продуктивно орієнтованої діяльності в реальній життєвій ситуації, яка відбувається в групі учнів за підтримки педагога. Продуктивне навчання - освітній процес, що призводить до розвитку ролі особистості у співтоваристві одночасно зі змінами в самому співтоваристві. Цей процес реалізується як маршрут, утворений діями, зорієнтованими на отримання продукту в ситуаціях реального життя за допомогою групового освітнього досвіду; базується на виробничій діяльності в серйозних соціальних ситуаціях, навчанні на основі досвіду. Продуктивне навчання - це процес створення учнем певного продукту, процес на буття життєвих навичок, які забезпечують самовизначення та особистісний розвиток кожного учня. Продуктивне навчання - орієнтація педагогічної діяльності на одержання навчального і предметного продукту в самостійній діяльності.
Результати продуктивного навчання: створення комплексу оптимальних умов для розвитку особистості учня створення умов для розумової діяльності дитини створення цілісної системи знань, умінь, навичок набуття учнями життєвих умінь, що ініціюють особистісне зростання, індивідуальний розвиток, міжособистісне спілкування, самовизначення чітка націленість на реальний конкретний продукт отримання продукту в результаті самостійної діяльності формування у учнів необхідних, дієвих, міцних, постійно актуальних знань та вмінь організація мотивованого, самостійного практично орієнтованого навчання орієнтація на практичне досягнення успіхів у самоосвіті спрямованість навчання на завершальний, цілісний результат і практичну самореалізацію кожного учня