Презентація "Технологія продуктивного навчання"

Про матеріал
короткий огляд понять «технологія навчання» та «продуктивне навчання»; окреслення основних принципів побудови навчання за принципом продуктивності; коротка характеристика технології продуктивно навчання
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Технологія продуктивного навчання Мета: - розглянути поняття «технологія навчання» та «продуктивне навчання»; - окреслити основні принципи побудови навчання за принципом продуктивності; - дати коротку характеристику технології продуктивно навчання План: - Поняття технології навчання - Суть і технологія продуктивного навчання - Мета, завдання, принципи, методи, шляхи реалізації продуктивного навчання - Висновок - Література

Номер слайду 2

"технологія" від грецьких tehne — «мистецтво», «ремесло», «наука», «майстерність» logos — «поняття», «вчення», «закон», «знання», «наука» технологія — це наука про майстерність.

Номер слайду 3

технологія навчання — це така послідовність дій учителя й учнів, при виконанні якої, врахувавши індивідуальні та вікові особливості учня та професійно-методичний рівень учителя, запланований результат обов’язково має настати

Номер слайду 4

Ступінь досягнення мети Способи діяльності учнів Способи діяльності вчителя Закономірність Засвоєння матеріалу Цілі навчання Технологія навчання

Номер слайду 5

Продуктивне навчання - це процес освіти, метою якого є розвиток особистості в співтоваристві, а також удосконалення самого співтовариства. Продуктивне навчання - це продуктивно орієнтована діяльність в реальній життєвій ситуації учнів. Продуктивне навчання - це навчання на основі продуктивної діяльності в реальних (а не навчальних) соціальних ситуаціях, особистого досвіду учнів і здатності до­сягати важливого результату як для себе, так і для інших, для суспільства. Продуктивне навчання - це навчання, що забезпечує реальний зв'язок освіти з життям, відкриває перспективу молодим людям за допомогою своїх знань і вмінь знайти роботу, домогтися успіху в житті. Продуктивне навчання - це такий педагогічний процес, який сприяє розвитку особистості в колективі й розвитку самого колективу за допомогою продуктивно орієнтованої діяльності в реальній життєвій ситуації, яка відбувається в групі учнів за підтримки педагога. Продуктивне навчання - освітній процес, що призводить до розвитку ролі особисто­сті у співтоваристві одночасно зі змінами в самому співтоваристві. Цей процес ре­алізується як маршрут, утворений діями, зорієнтованими на отримання продукту в ситуаціях реального життя за допомогою групового освітнього досвіду; базується на виробничій діяльності в серйозних со­ціальних ситуаціях, навчанні на основі досвіду. Продуктивне навчання - це процес створення учнем певного продукту, процес на буття життєвих навичок, які забезпечують самовизначення та особистісний розвиток кожного учня. Продуктивне навчання - орієнтація педагогічної діяльності на одержання навчаль­ного і предметного продукту в самостійній діяльності.

Номер слайду 6

Традиційна система освіти Питання – метод перевірки знань Вже відоме знання Продуктивне навчання Навчальне завдання Самостійний пошук інформації

Номер слайду 7

Завдання План, схема розв'язання Пошук інформації Отримання результату (відбір, аналіз, узагальнення даних) Порівняння плану та одержаних результатів Корекція Готовий продукт

Номер слайду 8

Результати продуктивного навчання: створення комплексу оптимальних умов для розвитку особистості учня створення умов для розумової діяльності дитини створення цілісної системи знань, умінь, навичок набуття учнями життєвих умінь, що ініціюють особистісне зростання, індивідуальний розвиток, міжособистісне спілкування, самовизначення чітка націленість на реальний конкретний продукт отримання продукту в результаті самостійної діяльності формування у учнів необхідних, дієвих, міцних, постійно актуальних знань та вмінь організація мотивованого, самостійного практично орієнтованого навчання орієнтація на практичне досягнення успіхів у самоосвіті спрямованість навчання на завершальний, цілісний результат і практичну самореалізацію кожного учня

Номер слайду 9

Основні продукти учнів: навчання гіпотези, дослідження, твори відкриття знання, навички, досвід, ідеї, практичний результат науково-дослідницькі роботи експериментальні вправи тощо

Номер слайду 10

Створення кінцевого продукту Аргументація контактів Уміння аналізувати Самостійний відбір інформації Використання джерел інформації Уміння планувати Уміння презентувати продукт Творчі учнівські компетентності

Номер слайду 11

“Позитиви” продуктивного навчання: набуває досвіду практичної роботи; розвиває впевненість та відповідальність, формує здібності міжособистісного спілкування, набуває творчої самостійності; набуває цінних для себе професійних та ділових контактів.

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
25 грудня 2022
Переглядів
1143
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку