Презентація+Текст доповіді "Навчально-методичне забезпечення учнів 1-х класів нової української школи з іноземних мов"

Про матеріал
Презентація та текст доповіді "Навчально-методичне забезпечення учнів 1-х класів нової української школи з іноземних мов" стане у нагоді як учителям, які тільки нещодавно почали працювати у перших класах нової української школи, так і тим, хто працює вже не один рік. Цей матеріал допоможе вам ознайомитися з особливостями сприйняття інформації молодшими школярами, та підібрати відповідні методи роботи з учнями на уроках англійської мови на різних його етапах.
Перегляд файлу

Навчально-методичне забезпечення учнів 1-х класів нової  української школи з іноземних мов

(Слайд 1)

Коли діти приходять до першого класу, то мають лише досвід, набутий ними у дошкільний період (Слайд 2) (уміння розглядати й обговорювати зображене на малюнках; навички розмальовувати, вирізати, клеїти, ліпити, співати, танцювати, розповідати вірші, виконувати фізичні рухи, розігрувати короткі сценки тощо). Тому вчитель повинен це враховувати при підготовці до уроку.

Згідно цього пропонується використовувати у роботі наступні методи:

  1. Гра, як відомо, є природнім середовищем спілкування дітей. (Слайд 3) Для дитини гра – це спосіб пізнання дійсності, спосіб випробувати себе. Тому  вчителю не слід забувати про це і застосовувати різноманітні ігрові завдання (слайд 4): ситуативні, змагальні, ритмомузичні та художні, усвідомлюючи їхній потенціал в навчанні. Використовуючи гру на уроці, учителю потрібно чітко розуміти той результат, який планується отримати. Гра повинна змінювати взаємостосунки між дітьми і дорослим вчителем: вчителю бажано шукати можливість приймати участь і грати разом з дитиною, тому що атмосфера гри руйнується під оком стороннього спостерігача.

(Слайди 5,6)

  1. (Слайд 7) Для ефективного навчання учнів і для розвитку різноманітних здібностей дитини слід враховувати потреби учнів з різними стилями сприйняття: аудіалів, вербалів, візуалів та кінестетиків. Тому вчителю рекомендується використовувати різноманітні навчальні стратегії та стилі навчання, що допомагають кожному учневі усвідомити свій потенціал і проявити себе.
  2. Навчання через прямий досвід  (Слайд 8)(Total physical response) передбачає, що дитина має фактично зробити або зобразити за допомогою пантоміми те, що вона говорить або чує.

 

  1. (Слайд 9) Метод розповідання історій (Storytelling) заснований на потребі кожної людини ділитися історіями, досвідом або важливими подіями. Історії надають можливість для “занурення» дітей в іншомовну атмосферу, для ознайомлення зі світом. Історії значно легко сприймаються, вони більш захоплюючі та цікаві, ніж правила або директиви. Після того, як людина вислухала вас, вона починає вам довіряти. Вам же стає значно простіше переконати її у чомусь чи мотивувати на якусь дію.
    Сторітеллінг - це один із засобів урізноманітнити урок, знайти підхід та зацікавити дитину.  Його перевага у тому, що він не вимагає витрат і може бути застосований у будь якому місці, у будь який час, на будь якому уроці.
    Робота над історіями в початковій школі виробляє звичку до прослуховування, а потім і до читання і, таким чином, закладає основу для занять на подальших етапах вивчення ІМ.
  2. (Слайд 10) Прийоми театру забезпечують можливістю розіграти найрізноманітніші елементарні комунікативні ситуації відповідно до віку дитини, допомагають краще засвоїти слова, фрази, текст.
  3. Використання ритміко-пісенного матеріалу (Слайд 11). Ритмічність та наявність близьких до дитячого сприйняття образів розвиває здібність утримувати в пам’яті слова, словосполучення, забезпечує швидке їх запам’ятовування, що, в свою чергу, сприяє розвитку такої психічної функції, як пам’ять.

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Навчально-методичне забезпечення учнів 1 – х класів Нової Української школи з іноземних мов

Номер слайду 2

У першокласників відсутній попередній навчальний досвід, а є лише досвід набутий ними у дошкільний період.

Номер слайду 3

Гра завжди містить мотив діяльності . Вона чітко визначає вік, стать і соціальні потреби учасника . Під час гри на уроці всі мають рівний статус . Вона під силу навіть слабким учням.

Номер слайду 4

Види ігор-ситуативні-змагальні-ритмомузичні-художні

Номер слайду 5

«Біла ворона»Вчитель показує дітям 5 карток, на яких зображені знайомі предмети. 4 предмети з п’яти мають належати до однієї категорії, а один - до іншої. Наприклад: a pen, a ruler, a book, a pencil, а саt. Діти визначають зайвий предмет, та пояснюють чому.

Номер слайду 6

Назва гри: Finish. Учні по черзі називають слова, які відносяться до відповідної тематичної ситуації. Заборонено! повторювати слова, помилятися у вимові, затримуватися з перекладом слів. Перемагає тільки один учень.

Номер слайду 7

Стилі сприйняття інформації

Номер слайду 8

Прямий досвід (total physical response)

Номер слайду 9

Метод розповідання історій

Номер слайду 10

Прийоми театру

Номер слайду 11

Використання ритміко-пісенного матеріалу

zip
Додано
21 лютого 2022
Переглядів
215
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку