Виступ на тему ,,Трансформації та адаптації в освіті"

Про матеріал

Ми живемо в еру надлишкової інформації. Людина втомлюється сприй-мати інформацію. Діти не можуть сконцентруватися на основній інфор-мації. Люди запам'ятовують більше 80% інформації, яку бачать і менше 20% того, що читають. Отже, візуалізація ー це представлення інфор-мації, даних, фактів у візуальній формі. (побачити приховані в даних за-кономірності (Оксана Коваль). Візуалізація даних дозволяє зробити ін-формацію вражаючою, не нудною і незабутньою.

Інфографіка ー це спрощене представлення складних даних, спрямо-ване на збудження цікавості і подачу інформації в доступній формі. Це масштаб, колір, повторення, негативний простір, симетрія, баланс, текс-тура, прозорість.

Перегляд файлу

 

 

             «Трансформації та адаптації в освіті»

 

19-20 серпня 2020 року пройшла наймасштабніша Всеукраїнська онлайн-педрада для освітян «Трансформації та адаптації в освіті».

 

Реєстрацію відкрито за посиланням: https://cutt.ly/3d00MiW

 

Освітяни з усієї країни запросилися до участі у відкритих безкоштовних зустрічах з експертами в галузі освіти, психології, педагогічного дизайну та управлінцями від ГО «Центр сучасної педагогіки «Освітній Маркер», що відбулися за підтримки видавництва «Ранок». Обговорено було про невпинні трансформації в освіті як в Україні, так і в усьому світі не лише у вимушених умовах пандемії, а й загалом, спробуємо визначити найефективніші освітні моделі.

 

Мета заходу ‒ допомогти вчителям і керівникам закладів освіти адаптуватися в умовах швидких і малопрогнозованих змін, зокрема на початку та протягом 2012/2021 навчального року.

 

Понад 50 спікерів у 10 секціях поділилися своїми поглядами на такі питання:

 

  • Дистанційне навчання. Хто, як та навіщо? Опановуємо роботу на навчальних платформах;

 

  • Комфортне навчання: від дизайну класної кімнати до сучасних способів опанування знань (візуалізація, інфографіка, презентації, ведення блогів);

 

  • Учитель ー психолог, який завжди поруч з дитиною: поради фахівців;

 

  • Ключовий фактор розвитку освіти ー якість навчання: методи, прийоми, засоби (з досвіду фахівців);

 

  • Ефективне управління закладами освіти;

 

  • Навчання в початковій школі;

 

  • Особливості викладання в основній і старшій школі.

 

Трансформації. Похідне від нього ー «трансформувати», тобто перетворювати, змінювати вигляд, форму, істотні властивості.

 

Адаптація (лат. adapto пристосовую), також пристосування — орган, властивість чи функція живого організму, а також процес пристосування до мінливих умов зовнішнього середовища.

 

Дистанційний формат передбачає наявність всіх притаманних очному навчанню атрибутів, таких як групові дискусії, колективне обговорення пройденого матеріалу, живе спілкування тощо.

 

Перехід на дистанційне навчання зумовлений пандемією, став неочікуваним та доволі серйозним випробуванням для усіх учасників освітнього процесу.

 

Майбутнє ー за змішаним навчанням, яке дуже легко перемикати в різні режими: збільшувати чи зменшувати офлайн або онлайн компоненти. Вчителям потрібне забезпечення інтернетом та технікою (діти теж). Ще один важливий момент ー це навчання та підготовка вчителів, яка має здійснюватися відповідно до потреб і за індивідуальними навчальними траєкторіями.

 

Для забезпечення повноцінного освітнього навчального процесу на відстані, окрім технічного інструментарію, вчителю необхідно володіти низкою професійних та особистих компетентностей, які дозволять зацікавити, організувати учнів на початковому етапі та втримати їхню увагу аж до завершального.

 

В Міністерстві освіти і науки підготовлений проект положення про дистанційну форму здобуття загальної середньої освіти.

 

Комфортне навчання

 

Ми живемо в еру надлишкової інформації. Людина втомлюється сприймати інформацію. Діти не можуть сконцентруватися на основній інформації. Люди запам’ятовують більше 80% інформації, яку бачать і менше 20% того, що читають. Отже, візуалізація ー це представлення інформації, даних, фактів у візуальній формі. (побачити приховані в даних закономірності (Оксана Коваль). Візуалізація даних дозволяє зробити інформацію вражаючою, не нудною і незабутньою.

 

 

Інфографіка ー це спрощене представлення складних даних, спрямоване на збудження цікавості і подачу інформації в доступній формі. Це масштаб, колір, повторення, негативний простір, симетрія, баланс, текстура, прозорість.

 

Особливості викладання в основній і старшій школі.

 

Як створити цікавий урок:

  • переглянути через QR код анімацію і відповісти на запитання
  • пограти в мобільну гру
  • переглянути цікавий відеоурок
  • провести бліц-вікторину так/ні
  • виготовити, зліпити, намалювати
  • виготовити міні гербарій
  • обговорити, створити міні проект

 

Ми маємо мотивувати учнів:

  • активність вчителя в соцмережах
  • позитивність і посмішка на обличчі

 

Презентації ー це процес ознайомлення слухачів з певною темою. Зазвичай це демонстрація, лекція чи промова, з метою проінформувати чи переконати когось.

 

Презентація може містити три компоненти:

  1. промова доповідача: те, що доповідач розповідає;
  2. слайди: те, що бачить аудиторія на екрані;
  3. роздаткові матеріали: те, що роздається кожному в аудиторії окремо, і містить деталі інформації, що презентується. Наприклад, список літератури та інших посилань чи статистичні таблиці.

 

Ведення блогів

 

Блог ー мережевий журнал чи щоденник подій, ー це вебсайт, головний зміст якого регулярно додаванні записи, зображення чи мультимедіа. Для блогів характерні короткі записи тимчасової значущості.

 

Майбутнє починається вже зараз!

 

docx
Додано
22 лютого 2022
Переглядів
314
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку