Презентація "Тема: Комбінування вкладених алгоритмічних структур для розв’язування задач."

Про матеріал
Презентація "Тема: Комбінування вкладених алгоритмічних структур для розв’язування задач." 6 клас
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інформатика 6 клас. Артім А.І. Десяте лютого

Номер слайду 2

Тема: Комбінування вкладених алгоритмічних структур для розв’язування задач.

Номер слайду 3

В алгоритмах, які описують складні проекти, можуть використовуватися базові структури алгоритмів: слідуваннярозгалуженняповторенняа також різні їх комбінації

Номер слайду 4

Дайте відповідіДайте визначення алгоритму. Дайте визначення програми. Що таке лінійні алгоритми. Що таке цикли?Що таке розгалуження?Вкладені розгалуження?Вкладені цикли?ppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 5

Вправа «Правильні і неправильні судження»Алгоритм – це нескінченна послідовність команд для розв’язування задачі. Програма – це алгоритм, записаний спеціальною мовою, яку «розуміє» комп’ютер. Види алгоритмів: лінійний, циклічний, розгалужений. Цикл завжди не припиняє своєї роботи.ppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 6

Вправа «Правильні і неправильні судження»У середовищі програмування Scratch не можна створювати власні програми, ігри, мультфільми. Спрайт – це виконавець алгоритму у середовищі програмування Scratch. Лінійний алгоритм – це алгоритм, у якому дії виконуються у хаотичному порядку. Команди якщо, якщо… інакше використовують при створенні розгалужених алгоритмів.ppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 7

Вкладене розгалуження

Номер слайду 8

Вкладені цикли

Номер слайду 9

Комбінування алгоритмічних структур

Номер слайду 10

Виконання завдань за допомогою Learning Apps.https://learningapps.org/view17276669

Номер слайду 11

Працюємо з підручникомст. 176 Скретч

Номер слайду 12

Правила поводження в комп’ютерному класі

Номер слайду 13

Працюємо за комп'ютером

Номер слайду 14

Групова робота «Scratch-пазли». Пригадати основні елементи вікна Скретч. З'єднати між собою частини пазлів в різнокольорові пари.

Номер слайду 15

Цикл інтерактивних завдань “Бджілка”, з автоматичною перевіркою: Посилання знаходиться на платформі “Нові знання”: https://studio.code.org/s/course3/stage/13/puzzle/1

Номер слайду 16

Релаксація. Вправи для очей швидко покліпати очима, заплющити очі, посидіти спокійно 5 секунд;міцно заплющити очі, розплющити очі, подивитись вдалечінь;витягнути праву руку вперед, стежити очима за рухами вказівного пальця - вправо і вліво, вгору і вниз;подивитись на вказівний палець витягнутої руки, потім перенести погляд вдалечінь;кругові оберти очима вліво, а потім вправо 3 рази.

Номер слайду 17

Домашнє завдання§21. ст.178 Впр.1

Номер слайду 18

«Загадкова інструкція»

pptx
Додано
14 лютого 2021
Переглядів
3859
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку