Презентація Тема Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу

Про матеріал
Епіграф уроку: «Знання лише тоді знання, коли воно отримане зусиллям розуму, а не пам’яті» (Слайд 1) Л.М.Толстой. Хід уроку І. Організаційний момент. Вітаюся з учнями, відмічаю відсутніх, записуємо число, класна робота. ІІ. Перевірка домашнього завдання Викладач перевіряє наявність домашнього завдання та дає відповіді на запитання учнів, які виникали при його виконанні. Учні звіряють розв’язок вправ з відповіддю на екрані. (Слайд2) №227. Обчисліть: sin⁡〖30°〗+cos⁡〖30°〗=1/2+√3/2=(1+√3)/2; cos⁡〖60°〗-sin⁡〖45°〗=1/2-√2/2=(1-√2)/2; sin⁡〖45°〗∙cos⁡〖45°〗=√2/2∙√2/2=2/4=1/2 ; 2sin⁡〖60°〗∙cos⁡〖60°〗=2∙√3/2∙1/2=√3/2 .
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Епіграф:  «Знання лише тоді знання, коли воно отримане  зусиллям розуму, а не пам’яті»  Л.М.Толстой.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Кросворд  . По горизонталі: Синус та косинус у першій чверті має знак ….. Кут, який дорівнює 90° називається …. Геометрична фігура, утворена двома променями, які виходять з однієї точки. Відношення довжини прилеглого катета до довжини протилежного катета. Розділ математики, що вивчає співвідношення між сторонами й кутами трикутників. Відношення довжини протилежного катета до довжини прилеглого катета. Відношення довжини протилежного катета до довжини гіпотенузи. По вертикалі: Відношення довжини прилеглого катета до довжини гіпотенузи. Кут, який дорівнює 180° називається…. Синус у третій та четвертій чверті має знак ….. Центральний кут, довжина дуги якого дорівнює радіусу цієї дуг. Одна з координат точки в Декартові системі координат, що позначає величину на осі Oy. Одиниця вимірювання кутів. Одна з координат точки в Декартові системі координат, що позначає величину на осі Ox.

Номер слайду 4

1 2 3 4 5 6 7 1 2 3 4 5 6 7

Номер слайду 5

1 2 3 4 5 6 7 1 2 3 4 5 6 7

Номер слайду 6

Тема уроку: «Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу»

Номер слайду 7

Мета уроку: Навчальна: вивчити співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу, сформувати вміння за­стосовувати вивчені співвідношення для тотожних перетворень (спрощення) виразів, навчитися знаходити зна­чення тригонометричних функцій за однією відомою функцією. Розвивальна: розвивати уважність, працелюбність, навички творчого застосування знань до виконання вправ; Виховна: виховувати інтерес до предмету, культуру ведення записів як на дошці, так і в зошитах.

Номер слайду 8

n- номер пальця

Номер слайду 9

Співвідношення між синусом і косинусом. Нехай точка Ρα (х, у) одиничного кола отримана поворотом точки Р0(1; 0) на кут α радіан, тоді згідно з означенням синуса і косинуса: х = cos α, у = sin α Оскільки точка Рα(х;у) належить одиничному колу, то координати (х; у) задовольняють рівняння х2 + у2 = 1.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Співвідношення між тангенсом і котангенсом.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Приклади застосування основних співвідношень між тригонометричними функціями одного аргументу

Номер слайду 14

Робота з підручником «Математика» 10 Г. П. Бевз, 2019 № 297(а) 299(а), 300(г), 303(а).

Номер слайду 15

Самостійна робота

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Тригонометрія в науці і в житті

Номер слайду 18

Сейсмограф – для запису коливань земної кори. Кардіограф для запису роботи серця людини: Тригонометрія в науці і в житті

Номер слайду 19

Тригонометрія в природі

Номер слайду 20

ТРИГОНОМЕТРІЯ В АРХІТЕКТУРІ

Номер слайду 21

Домашнє завдання:. Завдання за підручником «Математика» 10клас Г.П.Бевз, 2019. §8 Розв’язати:№296 (б), №298 (а,б) , №302(а)

Номер слайду 22

ppt
Додано
16 березня
Переглядів
70
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку