Презентація. Тематичне оцінювання за розділом III «Держави Західної Європи у XVI—XVII ст.».

Про матеріал

Мета уроку: •здійснити узагальнення і тематичне оцінювання знань, умінь і навичок, набутих учнями впродовж вивчення теми; •удосконалити наявні вміння і навички; •виховувати шанобливе ставлення до минулого людства.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Узагальнення і тематичне оцінювання за розділом III «Держави Західної Європи у XVI—XVII ст.».

Номер слайду 2

Мета уроку :здійснити узагальнення і тематичне оцінювання знань, умінь і навичок, набутих учнями впродовж вивчення теми;удосконалити наявні вміння і навички; виховувати шанобливе ставлення до минулого людства.

Номер слайду 3

Вступна бесіда1. Як називається розділ, вивчення якого ми завершили?2. Визначте спільні риси в розвитку країн Західної Європи в XVI—XVII ст. Що таке абсолютизм?3. Перегляньте назви параграфів цього розділу та запропонуйте інші назви до них.

Номер слайду 4

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І Варіант. II Варіант1. Який французький король є автором вислову: «Париж вартий меси»?А) Генріх IVВ) Карл IXБ) Франциск IIГ) Людовік XIII1. Яким документом англійський парламент вивів із підпорядкування Риму англійську церкву?А) «Символ віри»Б) Акт про супрематію. В) «Знаряддя управління»Г) Навігаційний акт2. Яку область Іспанії у 1520—1521 рр. охопило повстання комунерос?А) Арагон. Б) Андалузія. В) Кастилія. Г) Каталонія2. На період правління якого французького короля припадає перебування при владі кардинала Рішельє?А)Людовіка XIIIБ) Людовіка XIVВ) Людовіка XVГ) Людовіка XVI

Номер слайду 5

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І Варіант. II Варіант3. У якому нідерландському місті у 1581 р. було підписано унію, що ознаменуваластворення нової незалежної держави — Об'єднаних провінцій Нідерландів?А) Аррас. Б) Утрехт. В) Лейден. Г) Амстердам3. У якому році іспанська «Непереможна армада» рушила на завоювання Англії?А) 1571 р. Б)1588 р. В) 1594 р. Г) 1603 р.4. За правління якого англійського монарха було прийнято «Символ віри» («39 розділів»)?А) Генріх VIIIБ) Едуард VIВ) Марія Тюдор. Г) Єлизавета І4. Який період Тридцятилітньої війни був останнім?А) чеський. Б) французький. В) данський. Г) шведський

Номер слайду 6

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І Варіант. II Варіант5. Події у якому місті стали поштовхом до початку Тридцятилітньої війни?А) Прага. Б) Лютцен. В) Віттенберг. Г) Рокруа.5. Запровадження алькабали стало приводом. А) до повстання комунерос. Б) до революції в Нідерландах. В) до релігійної війни у ФранціїГ) до королівської Реформації в Англії.6. У який період Тридцятилітньої війни відбулася битва під Лютценом?А)чеський. Б) данський. В) шведський. Г) французький.6. Англійські «пуритани», французькі «гугеноти» були послідовниками. А) лютеранства. Б) англіканства. В) кальвінізму. Г) католицизму.

Номер слайду 7

7. Хто з історичних діячів зображений на портреті?{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І Варіант. II Варіант. ААББ

Номер слайду 8

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І Варіант. II Варіант8. Установіть відповідність між поняттями та їхніми визначеннями.1) парламент;2) мануфактура;3) огороджування;4) пуритани. А) станово-представницькі збори;Б) примусовий згін селян із землі;В) велике капіталістичне виробництво з використанням ручної праці;Г) англійські кальвіністи.8. Установіть відповідність між поняттями та їхніми визначеннями.1) кортеси;2) «морські тези»;3) Генеральні штати;4) парламент. А) орган самоврядування в Голландії;Б) законодавчий орган в ІспаніїВ) станові представницькі збори в Англії;Г) англійські кальвіністи;Д) партизани в Нідерлан-дах, що воювали на морі.

Номер слайду 9

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І Варіант. II Варіант9. Побудуйте причинно-наслідковий ланцюжок про огороджування за планом: причини — привід — події — наслідки.9. Побудуйте причинно-наслідковий ланцюжок про. Тридцятилітню війну за планом: причини — привід — події — наслідки.10. Установіть хронологічну послідовність подій, назвавши дати. А) початок Тридцятилітньої війни;Б) Нантський едикт;В) початок Нідерландської революції;Г) «королівська Реформація» Генріха VIII.10. Установіть хронологічну послідовність подій, назвавши дати. А) Утрехтська унія;Б) прийняття ”Символу віри“;В) розгром ”Непереможної армади“;Г) повстання комунерос.

Номер слайду 10

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І Варіант. II Варіант11. Заповніть таблицю, указавши у відповідному стовпчику порядковий номер поняття або назви.1) Священна Римська імперія, 2) Чехія, 3) Іспанія, 4) Данія, 5) католицькі князі, 6) Швеція, 7) Габсбурги, 8) Англія, 9) інквізиція, 10) Франція.11. Заповніть таблицю, указавши у відповідному стовпчику порядковий номер імені.1) Марія І Кривава, 2) Карл V, 3) Філіпп II, 4) Єлизавета І, 5) Альба, 6) Генріх VIII, 7) Яків І, 8) Вільгельм II Оранський, 9) Едуард IV, 10) Моріц Оранський.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}КАТОЛИЦЬКА ЛІГАЄВАНГЕЛІЧНА УНІЯ  {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}АНГЛІЯІСПАНІЯ ТА НІДЕРЛАНДИ  

Номер слайду 11

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І Варіант. II Варіант12. Укажіть, про кого йдеться. Вона була дочкою англійського короля. Її матір стратили, звинувативши в зраді. У гніві батько зрікся її й ніколи не визнавав спадкоємицею престолу, але це зробив англійський парламент. До неї сватався московський цар Іван Грозний, іспанський король Філіпп II і французький принц Франсуа Анжуйський. Вона всім відмовила й заявила, що повінчана зі своїм народом. Після неї припинилася династія Тюдорів. А) Марія ІБ) Єлизавета ІВ) Анна Болейн. Г) Катерина Медичі.12. Укажіть, про кого йдеться. Він був мореплавцем та піратом. Із нечисленною ескадрою пройшов через Магелланову протоку та пограбував порти, де зберігалося золото для відправлення в Іспанію. Переплив через Тихий та Індійський океани. Королева Англії висвятила його в рицарі. Через кілька років став адміралом. Очолив флот, який розгромив «Непереможну армаду». Помер під час чергової подорожі та був похований у морі. А) Генрі Морган. Б) Френсіс Дрейк. В) Томас Мор. Г) Олівер Кромвель.

pptx
Додано
6 грудня 2018
Переглядів
4406
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку