Презентація " Традиційні та інноваційні погляди формування учнівського колективу"

Про матеріал
В презентації надано поради щодо організації науково- дослідної діяльності дітей початкових класів. .
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Педагогічна рада10 січня 2019 Створення у колективі гімназії умов для науково - дослідницької роботи педагогів та учнів» «Безумство – діяти по-старому і чекати нових результатів» . А. Ейнштейн

Номер слайду 2

І справді, вельми непросте питання... Які ж, друзі, ваші міркування?Діалог проблемно - пошуковий Допоможе вчитися чудово!Проблемні ситуації є складні й не дуже. Ми з ними впораємося , друже!Ситуація розмірковування. Кожен з нас зробить частину завдання - Розв’яжемо разом проблемне питання!

Номер слайду 3

“Якщо хочете, щоб педагогічна праця приносила вам насолоду, щоб повсякденне проведення уроків не перетворилося на нудну, одноманітну повинність, виведіть кожного вчителя на щасливу стежку дослідника”. В. О. Сухомлинський

Номер слайду 4

Напрями наукової діяльності“Основою успіху наукового дослідження є логіка мислення”

Номер слайду 5

Дослідницька діяльність на уроках

Номер слайду 6

життя. Продукт харчуваннячсимволдобролюбов. Орган людини. Постановка задачі- проблеми. Вправа “Асоціативний кущ”

Номер слайду 7

Усвідомлення проблеми, висунення гіпотез. Передбачення за назвою оповідання. Завдання стратегії :стимулювати пізнавальний інтерес до читання, спонукати дітей здогадатися, про що буде текст,розвивати мовлення учнів. Передбачення за ключовими виразами- Завдання стратегії: викликати зацікавлення дітей та заохотити їх до активного читання. Ключові вирази: густий ліс, дівчинка, сльози, дерев’яні чоловічки, серце, лікар

Номер слайду 8

Формування способу діїМетод керованого читання. Гра “Фантазери”Слухайте і уявляйте те, що я буду читати.- Послухайте продовження казки та подивіться, чи виявиться ваше припущення правильним.-Як би ця казка могла закінчитися по – іншому?-Про що міг попередити лікар свого пацієнта в той момент, коли він вибирав добре серце?

Номер слайду 9

Відкриття та усвідомлення нового. Метод «Спільного обговорення. Робота в групах 1 гр. – Що б могло статися, якби чоловічок не здобув добре серце?2 гр.- Чому чоловічкові в момент смерті було жаль одноплемінників-3 гр. -Що могло статися, якби чоловік не отримав добре серце?Якщо у групі працювати- Завдання легше розв’язати

Номер слайду 10

Перевірка на практиціВправа “Міркування Сократа”Читає вчитель, учень продовжує міркування.-І хоч я прожив зі своїм серце недовго, я жодного разу не пошкодував,....-І все ж мені жаль одноплемінників. І я навіть знаю чому...Інтерактивна технологія “Займи позицію”Поміркуйте, для чого людині серце, та займіть позицію відповідно до вашого рішення. Серце людині для того, щоб жити. Серце людині для того, щоб любити інших. Серце людині для того, щоб любити себе.

Номер слайду 11

Що робити ?... «Безумство – діяти по-старому і чекати нових результатів.»А. Ейнштейн

Номер слайду 12

pptx
Додано
18 березня 2019
Переглядів
988
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку