І справді, вельми непросте питання... Які ж, друзі, ваші міркування?Діалог проблемно - пошуковий Допоможе вчитися чудово!Проблемні ситуації є складні й не дуже. Ми з ними впораємося , друже!Ситуація розмірковування. Кожен з нас зробить частину завдання - Розв’яжемо разом проблемне питання!
Усвідомлення проблеми, висунення гіпотез. Передбачення за назвою оповідання. Завдання стратегії :стимулювати пізнавальний інтерес до читання, спонукати дітей здогадатися, про що буде текст,розвивати мовлення учнів. Передбачення за ключовими виразами- Завдання стратегії: викликати зацікавлення дітей та заохотити їх до активного читання. Ключові вирази: густий ліс, дівчинка, сльози, дерев’яні чоловічки, серце, лікар
Формування способу діїМетод керованого читання. Гра “Фантазери”Слухайте і уявляйте те, що я буду читати.- Послухайте продовження казки та подивіться, чи виявиться ваше припущення правильним.-Як би ця казка могла закінчитися по – іншому?-Про що міг попередити лікар свого пацієнта в той момент, коли він вибирав добре серце?
Відкриття та усвідомлення нового. Метод «Спільного обговорення. Робота в групах 1 гр. – Що б могло статися, якби чоловічок не здобув добре серце?2 гр.- Чому чоловічкові в момент смерті було жаль одноплемінників-3 гр. -Що могло статися, якби чоловік не отримав добре серце?Якщо у групі працювати- Завдання легше розв’язати
Перевірка на практиціВправа “Міркування Сократа”Читає вчитель, учень продовжує міркування.-І хоч я прожив зі своїм серце недовго, я жодного разу не пошкодував,....-І все ж мені жаль одноплемінників. І я навіть знаю чому...Інтерактивна технологія “Займи позицію”Поміркуйте, для чого людині серце, та займіть позицію відповідно до вашого рішення. Серце людині для того, щоб жити. Серце людині для того, щоб любити інших. Серце людині для того, щоб любити себе.