Презентація "Траєкторія успіху"

Про матеріал
  • Успіх визначається індивідуальністю особистості, сферою взаємодії та соціальною сферою... Етапи розвитку особистості, спрямованої на успіх... Від чого залежить успіх?
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ ЛЮБАРСЬКОГО ПРОФЕСІЙНОГО ЛІЦЕЮ ГАДОМСЬКА І.О.

Номер слайду 2

Успіх – це удача в діяльності, досягнення певних результатів, суспільне визнання особистості. Успіх легко виміряти. Це відстань між тим, з чого ви почали, і вашим останнім досягненням. М. Корда Успіх – це не схованка, а подорож із власними правилами для руху. Гра життя в тому, щоб стати переможцем, досягти успіху чи досягти того, що ми запланували. Однак завжди існує небезпека зазнати невдачі в самореалізації. Урок, який більшість із нас ніколи не засвоює з цієї подорожі, але водночас ніколи не може забути назовсім, полягає в тому, що перемогти – іноді значить програти. Р. Хубер, американський дослідник

Номер слайду 3

СКЛАДОВІ УСПІХУ: УМОВИ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ УСПІХУ; ВЗАЄМОВІДНОСИНИ ЛЮДЕЙ; ЗНАННЯ, УМІННЯ Й НАВИЧКИ; РИСИ ХАРАКТЕРУ ОСОБИСТОСТІ.

Номер слайду 4

Успіх визначається індивідуальністю особистості(особистісна сфера), сферою взаємодії та соціальною сферою

Номер слайду 5

Успіх Індивідуальний Суспільний Засновується на інтересах індивіда як соціального суб’єкта Базується на завданнях людини як суб’єкта суспільних відносин

Номер слайду 6

Індивідуальний суспільний успіх взаємопов’язаність, гармонійне поєднання, оскільки кожний індивід – член соціуму; успіх людини в соціумі обумовлюється успіхом в індивідуальному, особистому житті; індивідуальний успіх породжує суспільний, суспільний успіх твориться успішними особистостями; відносність пріоритету індивідуального чи суспільного успіху

Номер слайду 7

Етапи розвитку особистості, спрямованої на успіх: Усвідомлення необхідності змін і покращення ситуації; Формування життєвої перспективи; Пошук і вибір дій та рішень, визначення стратегії; Оцінка власних дій і прогнозування реагувань на ці дії

Номер слайду 8

Поняття «успіх» у західній, здебільшого американській традиції Модель удачі, підприємницво, техніка успішної діяльності, раціональна технологія; Символ сучасної цивілізації, цивілізації техногенного типу, спрямованої на досягнення особистого багатства, отримання політичної влади, могутності чи високої оплати праці, престижу чи слави в результаті росту кар’єри.

Номер слайду 9

Успіх в українській національній традиції: Життєва філософія особистості, стратегія життєвого шляху; Центральне місце в національному виховному ідеалі – Бог, духовність, Батьківщина.

Номер слайду 10

Успіх за всіх обставин залежить від додержання двох умов: одна з них – правильна постановка завдання та кінцевої мети будь-якої діяльності, друга – віднайдення способів досягнення кінцевої мети

Номер слайду 11

У сучасній теорії життєвого успіху підходи до тлумачення цього поняття зводяться до двох констатацій: Життєвий успіх - це досягнення позиції в ієрархії, яке відповідає очікуванням інших, навіть за умови розбіжності з особистими прагненнями. Успішним можна вважати статус навіть не престижний, але оцінений як успішний самим індивідом.

Номер слайду 12

Життєвий успіх реалізація життєвого вибору, уміння знаходити й реалізовувати власний смисл життя; оптимальне співвідношення між очікуваннями оточуючих і результатами діяльності особистості; відповідність індивідуальних досягнень суспільно значущим

Номер слайду 13

Педагогічний успіх — створення внутрішнього й зовнішнього поля життєдіяльності особистості, вплив на суспільну складову успіху через розвиток і утвердження гуманістичних, національно-патріотичних, суспільно значущих цінностей. Самореалізація особистості педагога є умовою самореалізації особистості учня, і навпаки, успішне зростання учня – стимул для розвитку особистості педагога.

Номер слайду 14

Головними принципами педагогіки успіху є: 1. Гуманістична спрямованість педагогічної діяльності, яка передбачає: Повагу й віру в дитину; Свободу вибору; Уміння не лише слухати, а й чути. 2. Принцип співробітництва. 3. Принцип позитивного виховного впливу. 4. Поєднання ситуації успіху та неуспіху, коли передбачається, що без неуспіху успіх втрачає свою сутність, тобто неуспіх є етапом при переході від одного успіху до іншого

Номер слайду 15

Траєкторія успіху управлінської діяльності Головне в управлінні – чітко бачити мету. Мета – це бажаний і заздалегідь запрограмований результат, досяжний в майбутньому. Успішне управління – це реалізована мета.

Номер слайду 16

Складові демократичної системи управління, які допомагають створити ситуацію успіху: Система стимулювання працівників; Різні форми педагогічного моніторингу(анкетування, тестування, співбесіди); Заходи з обміну досвідом, конкурси; Презентація своїх досягнень. Ці форми стимулювання дають змогу знизити рівень емоційної тривожності педагога, впливають на створення позитивної психологічної атмосфери у колективі

Номер слайду 17

Успішне керівництво полягає в тому, щоб стимулювати людей до досягнення найвищого рівня, пропонуючи їм можливості, а не зобов’язання. Життя – це можливості, а не обмеження. Д. Хейдер

Номер слайду 18

Складові успіху в управлінні навчальним закладом: Діагностика(моніторинг) – аналіз – визначення мети – постановка завдань. Структура управління має враховувати можливості педколективу, використовувати потенціал кожного учасника навчально-виховного процесу в інтересах спільної справи. Документальне, нормативно-правове забезпечення діяльності закладу. Ресурсне забезпечення всіх процесів, які відбуваються чи можуть відбуватися у навчальному закладі

Номер слайду 19

Види ресурсів: Чітка концепція і програма розвитку; Фінансовий і матеріально-технічний ресурс; Кадровий ресурс.

Номер слайду 20

Сучасний керівник – творча особистість, здатна долати стереотипи та знаходити нетрадиційні шляхи розв’язання поставлених завдань, використовувати інноваційні управлінські технології.

Номер слайду 21

Сучасний керівник – це: Особистість, яка постійно працює над собою, своїми професійними й особистісними рисами; Стратег, що бачить перспективи розвитку; Носій організаційних змін, що генерує нові підходи до розв’язання проблем, одержимий ідеєю, готовий долати труднощі заради її втілення в життя; Лідер, що прагне не наказувати, а вислуховувати колег, є ентузіастом і підтримує ентузіастів

Номер слайду 22

Вироблення професійної компетентності – процес циклічний, тому що в педагогічній діяльності необхідне постійне підвищення професіоналізму. Процес саморозвитку обумовлений біологічно й пов’язаний із соціалізацією та індивідуалізацією особистості, яка свідомо організовує своє життя, а значить, свій розвиток. Розвиток професійної компетентності так само дуже залежить від середовища, яке має його стимулювати.

Номер слайду 23

Успіх полягає не в тому, щоб сьогодні обігнати того, хто біжить поряд, а в тому, щоб сьогодні бути успішнішим за себе вчорашнього. А. Асмолов, російський психолог

Номер слайду 24

Вислови по темі: Успіх – це свобода бути самим собою. Р. Кійосакі Успіх не можна спіймати. Успіх можна тільки привабити, стаючи кращим. Д.Рон Все, що робиться з любов’ю, приречене на успіх. Н. Хілл

Номер слайду 25

Людину нічому не можна навчити, їй можна допомогти знайти це в собі самій. Галілей Жодна велика перемога неможлива, якщо їй не передує перемога над самим собою. Той, хто прагне, зробить більше, ніж той, хто може. Помилки є мостом між досвідом та мудрістю. Проблеми – наші друзі. Проблеми – це ті ж можливості, тільки з шипами.

Номер слайду 26

У китайській мові слово «криза» складається з двох ієрогліфів. Один означає небезпеку, інший–можливість. Наші прагнення – це і є наші можливості. Усі ми купаємося в можливостях, але тільки одиниці здатні в них плавати. Малі можливості часто є початком великого старту. Секрет успіху у житті – не прогавити свій шанс, коли трапиться така нагода. Учіться слухати, бо ваш шанс може стукати у двері дуже тихо.

Номер слайду 27

Успішний учитель – успішний учень. Талант продукується талантами. Навчити не можна – можна навчитися. Учень – це не посудина, яку треба заповнити, а факел, який потрібно запалити. Посередній учитель викладає, добрий – учить, талановитий – надихає.

Номер слайду 28

Сьогодні ти молодший, аніж будеш завтра, тому використовуй це. Твоє життя наповнене безліччю перешкод, найбільшою з яких є ти сам.

Номер слайду 29

Дякую за увагу! Бажаю успіху!

ppt
Додав(-ла)
Гадомська Інна
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
16 липня 2018
Переглядів
4869
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку