Презентація тренінгу на тему : “Інтерактивні вправи на уроках зарубіжної літератури”

Про матеріал

Презентація для проведення тренінгу на тему : “Інтерактивні вправи на уроках зарубіжної літератури”. Мета: поширити та передати педагогічний досвід шляхом показу інтерактивних методів та прийомів роботи власної системи викладання.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Автор матеріалу: Вчитель зарубіжної літератури, української мови та літератури Чечельницької ЗОШ І-ІІ ступенів Цьомко Маріна Олегівна. Презентація для проведення тренінгу на тему :“Інтерактивні вправи на уроках зарубіжної літератури”

Номер слайду 2

Тренінг на тему :“Інтерактивні вправи на уроках зарубіжної літератури”

Номер слайду 3

Мета: Поширити та передати педагогічний досвід шляхом показу інтерактивних методів та прийомів роботи власної системи викладання; спільно опрацювати запропоновану тему та в процесі співпраці знайти творче вирішення проблеми, поставленої перед учасниками.

Номер слайду 4

Вправа «Афірмації» - Чи може існувати небо без сонця, а сонце без неба? Уявіть, що ви - небо , а я - сонце. Отже, без вас я не можу існувати, а ви - без мене. Тому ми повинні працювати разом, щоб досягнути своєї мети.

Номер слайду 5

Афірмації - це короткі позитивні висловлювання (фрази), які при багаторазовому повторенні закріплюють певний образ або якусь установку в підсвідмості людини.

Номер слайду 6

Наприклад:- Я вірю в себе!- Я пізнаю істину!- Я все зможу!- Я зможу розібратися і оволодіти матеріалом уроку.

Номер слайду 7

Вправа «Пошук» Дуже актуальною є вправа  «Пошук». Шановні вчителі, оберіть пелюстки з такими рисами характеру, які належать Чарлі Бакету. За кольором листків поділимось на дві групи. (Поділ учасників тренінгу на групи.)

Номер слайду 8

Асоціативне гроно «Щастя» Шановні колеги, пропоную вам скласти асоціативне гроно до поняття «Щастя». Ви поміркуйте і свої пропозиції озвучте, а я буду формувати гроно на дошці.

Номер слайду 9

Вправа «Амфора мудрості» Для актуалізації я застосовую вправи. Досить цікавою є вправа «Амфора мудрості». Дуже часто ми розпочинаємо урок з мудрих висловів, притч. Дітям пропонуємо висловити враження, думки від почутого, а в кінці уроку узагальнюємо з позиції отриманого досвіду на уроці. Можна розпочати урок з притчі «Образи й радості».

Номер слайду 10

Притча “Образи й радості”

Номер слайду 11

Двоє друзів багато днів ішли пустелею. Раз вони посперечалися, і один з них зопалу дав іншому ляпаса. Друг біль відчув, але промовчав. Лише написав на піску: «Сьогодні мій найкращий друг дав мені ляпаса».

Номер слайду 12

         Друзі продовжили подорож, і через багато днів знайшли оазис із озером, у якому вирішили викупатися. Постраждалий від ляпаса мало не втонув, але друг його врятував. Коли ж той отямився, то висік на камені: «Сьогодні мій найкращий друг урятував мені життя».

Номер слайду 13

         Перший поцікавився:      – Коли я тебе скривдив, ти написав на піску, а тепер – пишеш на камені. Чому?

Номер слайду 14

І друг відповів:–       Коли хтось кривдить нас, ми повинні писати це на піску, щоб вітри могли стерти напис. Але повідомлення про гарні вчинки ми повинні висікати на камені, щоб ніякий вітер не міг це стерти. 

Номер слайду 15

Навчіться писати образи на піску та висікати радощі на камені. Залишіть дещицю часу для життя! І нехай вам буде легко й світло…

Номер слайду 16

Вправа «Ромашка вражень». Колеги, ви щойно прослухали притчу «Образи й радості». Які враження на вас справила ця притча? Запишіть свої почуття на пелюстках та склейте «Ромашку вражень».

Номер слайду 17

Метод «Мозаїка»  На окремих папірцях є слова, складіть із них афоризми.

Номер слайду 18

Щастя – це коли тебе розуміють, велике щастя – це коли тебе люблять, справжнє щастя – це коли любиш ти.

Номер слайду 19

Є два бажання, виконання яких може скласти істинне щастя людини, — бути корисним і мати спокійну совість.

Номер слайду 20

Найщасливіша людина та, яка дарує щастя найбільшій кількості людей .

Номер слайду 21

Якщо ви хочете, щоб життя посміхалося вам, подаруйте йому спочатку свій гарний настрій.

Номер слайду 22

Вправа «Займи позицію» На багатьох уроках використовую вправу «Займи позицію». Оберіть, будь ласка, і ви одну з позицій:1. Допомога Прометея людям вартувала його страждань.2. Допомога Прометея людям не вартувала його страждань.

Номер слайду 23

Вправа «Незакінчене речення»Продовжіть речення: «Якби я була (був) знайома (знайомий) із Полліанною, то я б у неї запитала (запитав) про …»

Номер слайду 24

Вправа «Сенкан» За допомогою вправи «Сенкан» часто підсумовую на своїх уроках вивчений матеріал.

Номер слайду 25

Пригадаємо його формулу: 1. Тема (іменник). 2. Опис (два прикметника). 3. Дія (три слова). 4. Ставлення (фраза – чотири слова). 5. Перефразування сутності( одне слово).

Номер слайду 26

Будь ласка, складіть сенкан “Урок”, аналізуючи наше тренінгове заняття.

Номер слайду 27

Рецепт цілющого креативного напою: Екстракт  багатої фантазії Настій  оригінальних  думок Бальзам  неповторних мрій Коктейль імпровізації Відвар  миттєвих творчих рішень. Кава   успіху

Номер слайду 28

Дякую за увагу!

pptx
Додано
23 квітня 2018
Переглядів
6218
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку