Матеріал містить презентацію до уроку узагальнення і систематизації знань, умінь,навичок.
Мета уроку: Удосконалити вміння правильно розв′язувати найпростіші тригонометричні рівняння; однорідні рівняння та рівняння, що зводяться до однорідних; вдосконалювати вміння розв’язувати рівняння методом заміни змінних;Розвивати просторову уяву; навички самоконтролю та взаємоконтролю, логічне мислення, пам’ять, вміння аналізувати ситуацію; творчі здібності та пізнавальну активність;Виховувати почуття відповідальності та старанності в навчанні, увагу, активність, інтерес до предмету, правильне математичне мовлення.
Формування компетентностей: Предметна: узагальнити знання учнів з теми; удосконалити практичні уміння та навички розв'язувати тригонометричні рівняння , показати практичне застосування теми при розв’язуванні завдань при підготовці до ЗНО. Ключові компетентності:-математична компетентність – оперувати математичними термінами та формулами.- спілкування державною мовою - доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку.-уміння вчитися впродовж життя - усвідомлювати цінність нових знань і вмінь.-соціально - громадянську компетентність,-ініціативність та підприємливість;
Технологія: «Закінчи речення»Якщо α = 210°, то кут α є кутом ІІІ чверті.2. Якщо α = 150°, то кут α є кутом ІІ чверті.3. Якщо α = π/3, то кут α є кутом І чверті.4. Якщо α = -2π/5, то кут α є кутом ІV чверті.5. Якщо градусна міра кута 120°, то його радіанна міра дорівнює 2π/3.6. Якщо радіанна міра кута 7π/6, то його градусна міра 210°.
Знайти відповідність:1) y=sinx перенести на 2 од. вгору2) y=sinx перенести на 2 од. вниз3) y=sinx перенести на π/3 праворуч4) y=sinx перенести на π/3 ліворуч5) y=sinx перенести на π/3 праворучі розтягнути вздовж осі Оу у 2 рази6) y=sinx перенести на π/3 ліворуч і стиснути вздовж осі Ох у 2 разиу=sinx+2у=sinx–2 у=sin(2x+π/3)у=sin(x+π/3) у=2sin(x-π/3)у=sin(x-π/3)