Тема уроку:«Арифметичний квадратний корiнь з добутку, дробу, степеня»17.02.2023
Номер слайду 2
Девіз уроку:«Математику не можна вивчати,спостерігаючи як це роблять інші»{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}АЙВЕН НІВЕНДата народження 25 жовтня 1915 Країна Канада, СШАМісце роботи Орегонський університет. Альма-матер Університет Британської Колумбії Чиказький університет. Вчений ступінь доктор філософії з математикиЄ автором доведення ірраціональності числа Пі, одного з тих, що носить його ім'я - доведення Нівену.
Номер слайду 3
Дійсні числа. Раціональні числаІрраціональні числа. Цілі числа. Дробові числа. Від’ємніВід’ємніНатуральні (Додатні)Від’ємніДодатніДодатні0 Зв’язок між числовими множинами5; 7/2; 12,(2); π; 1, 2345…,
Номер слайду 4
а) будь-яке ціле число є дійсним;б) будь-яке ірраціональне число є дійсним;в) будь-яке дійсне число є раціональним?Виконання усних вправ «Бліц»1. Наведіть приклади чисел, які є: а) цілими від’ємними; б) раціональними додатними;в) цілими невід’ємними.2. Чи правда, що:
Номер слайду 5
3. (кількість одиниць послідовно збільшується на 1). Дано числа: а) усі натуральні числа; б) усі цілі числа;в) усі раціональні числа;г) усі ірраціональні числа. Назвіть:
Номер слайду 6
б) −0,327 чи г) 2,72 чи 2,(72); д) 1,7 чи е) 1,8 чи ж)чи −3;чи −2?а) 0,6 чи в) 0,579… чи 0,58;з) 5. Яке з чисел більше?4. Порівняйте числаа) 8,998… і 9,113; б) −0,382… і 5,117…; в) −32,144… і −12,543… г) −2,724… і −2,725…
Номер слайду 7
6. Чи правильна рiвнiсть: 7. Яким числом (додатним, вiд’ємним чи нулем) є значення виразу:
Номер слайду 8
8. Обчисліть значення виразів (усно).е) є) г) б) в) ж) з) к) д) м) д) а)
Номер слайду 9
2) 3) 4) 1) Графічний диктант «Так-Ні»Укажіть правильне твердження:7) 2,212211222111… — число раціональне; 5) число дійсне; 6) 2,(2) — число раціональне;8) –2 — число дійсне.
Номер слайду 10
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}АБВГ0,4±0,4{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}АБВГ21 Коренів немає09. Розв’яжіть рівняння 10. Знайдіть корінь рівняння 11. Виберіть правильне твердження. Рівняння {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}АБВГне має жодного коренямає один дійсний коріньмає два дійсні коренімає один ірраціональний корінь
Номер слайду 11
! Ключ до диктанту9. Б 10. В 11. В
Номер слайду 12
Гра «Математичне Лото»
Номер слайду 13
Вставте пропущений вираз:(√а)= √а = 22
Номер слайду 14
Знаходження значень виразiв, що мiстять коренi з добутку або частки точних квадратiв.а) а) б) б) б) в) в) в) Виконання письмових вправ (робота в парах)а) г) г) г)д) д) д) ІІ рядІ рядІІІ ряд
б) в) 2. Знаходження значень виразiв, що мiстять добуток коренiв або частки коренiв, якi потребують застосування вивчених властивостей у зворотному порядку. г) д) е) а)
Номер слайду 17
3. Знаходження значень виразiв, що мають вигляд кореня з добутку або частки чисел, якi потребують попереднього розкладання на множники. б) в) г) а)
Номер слайду 18
4. Знаходження значення числового виразу, що має вигляд суми, добутку або вiдношення виразiв виду і б) в) а)
Номер слайду 19
5. Знаходження значень виразiв, що мають вигляд кореня з рiзницi квадратiв. б) в) г) а) е) д)
7. Спрощення виразiв, якi мають вигляд квадратного кореня з квадрата або парного степеня рацiонального виразу (або можуть бути поданi в такому виглядi пiсля виконання тотожних перетворень). якщо б) якщо в) якщо г) якщо д) якщо е) якщо а) Спростiть вираз: є) з) ж) к)
Номер слайду 23
Закінчіть речення:«Сьогодні на уроці я: зрозумів... навчився... дізнався... виконав... було важко... було цікаво...» Підсумки уроку
Номер слайду 24
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Варiант 1 Варiант 21. Знайдiть значення виразу:2. Обчисліть: Перевірочна робота a) б) в) г) д) е) ж) a) б) в) г) д) е) ж) a) б) в) г) д) е) ж) a) б) в) г) д) е) ж)