Презентація "Трикутники"

Про матеріал
систематизувати та узагальнити знання учнів про зміст основних понять теми; повторити, систематизувати та узагальнити знання, вміння й навички учнів для розв’язування задач; вдосконалювати навички пошуку раціональних шляхів розв’язування задач; розвивати логічне мислення учнів, вміння узагальнювати, систематизувати, робити висновки; виховувати інтерес до вивчення математики; вміння раціонально використовувати робочий час, виховувати культуру письма.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Трикутники Тип уроку: систематизація та узагальнення знань, умінь і навичок учнів

Номер слайду 2

Мета уроку: систематизувати та узагальнити знання учнів про зміст основних понять теми; повторити, систематизувати та узагальнити знання, вміння й навички учнів для розв’язування задач; вдосконалювати навички пошуку раціональних шляхів розв’язування задач; розвивати логічне мислення учнів, вміння узагальнювати, систематизувати, робити висновки; виховувати інтерес до вивчення математики; вміння раціонально використовувати робочий час, виховувати культуру письма.

Номер слайду 3

Накопичення початкового капіталу Серед рисунків, зображених на рисунку, знайдіть: А) трикутники, в яких проведені висоти і вкажіть під яким номером; Б) трикутники, в яких проведені медіани і вкажіть під яким номером; В) трикутники, в яких проведені бісектриси і вкажіть під яким номером

Номер слайду 4

Яка з рівностей правильна? Накопичення початкового капіталу

Номер слайду 5

Задачі на ознаки рівності трикутників

Номер слайду 6

Задачі на рівнобедрений трикутник і суму кутів трикутника

Номер слайду 7

Самостійне завдання 1.У рівнобедреному трикутнику АВС з основою АС проведено бісектрису AD. Знайдіть кути трикутника АВС, якщо САD = 28 0. 2.У трикутнику MNK проведено медіану NA. Сторона NKдорівнює 9 см, а NM на 3 см менша від неї. Знайти довжину відрізка МА, якщо периметр трикутника дорівнює 25 см. 3.Периметр рівнобедреного трикутника 140 см, а його бічна сторона відноситься до основи як 5 : 4. знайдіть сторони цього трикутника. 4. З вершини прямого кута прямокутного трикутника проведено бісектрису і висоту, кут між якими дорівнює 19 0 . Знайдіть гострі кути трикутника.

Номер слайду 8

Завдання творчого характеру Висоти трикутника АВС, проведені з вершин А і С, перетинаються в точці D. Знайдіть С, якщо ADC = 110 0 і А = 70 0.

Номер слайду 9

*Домашнє завдання *Підсумок уроку

ppt
Додав(-ла)
Вац Анна
Додано
25 лютого 2021
Переглядів
1708
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку