Творчі завдання сприятимуть кращому засвоєнню творів Василя Сухомлинського, розвивати образне мислення та вміння аналізувати твір та його героїв, допоможуть урізноманітнити урок.
Літературне читання 3 клас Творчі завдання до оповідання В.О.Сухомлинського “Кінь утік” Презентацію підготувала вчитель початкових класів Грушківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Кам'янської районної ради Черкаської області Роздобудько Світлана Миколаївна
Номер слайду 2
Мовленнєва розминка Вимовляємо чітко слова. Жу-жу-жу – всім сьогодні я скажу. Ду-ду-ду – з другом в школу я іду. Рі-рі-рі – сонце світить у горі. Му-му-му – радісно мені й йому.
Номер слайду 3
подив – обурення – розголошувати – вогнегривий – Словникова робота. здивування крайнє незадоволення, сильний гнів розказувати з гривою, як вогонь (блискучою, рудою, жовтою…).
Номер слайду 4
Відновити порядок речень в абзаці тексту Записка - це ж таємниця, яка мусить бути відома тільки тобі і твоєму товаришеві. - Записки на уроці писати не можна,— сказав Іван Петрович. - Але якщо вже тобі хтось написав, то розповідати про неї вчителеві - недобре, Віталику. А ти розголошуєш цю таємницю. Візьми записку, заховай, на перерві прочитаєш...
Номер слайду 5
Перевір себе: А ти розголошуєш цю таємницю. Візьми записку, заховай, на перерві прочитаєш... - Записки на уроці писати не можна,— сказав Іван Петрович. - Але якщо вже тобі хтось написав, то розповідати про неї вчителеві - недобре, Віталику. Записка - це ж таємниця, яка мусить бути відома тільки тобі і твоєму товаришеві.
Номер слайду 6
Асоціативний кущ Друг співчуття щирість довіра повага розуміння милосердя товариш допомога порядність радість порадник щастя побратим цікавість вірність
Номер слайду 7
1. Що робили учні на уроці? 2. Що отримав Віталик на уроці? 3. Чому Віталику стало соромно? 4. Якого коня намалював Петрик? 5. Що трапилось з конем? Вправа “Мікрофон”
Номер слайду 8
Перевір себе: Учні розв'язували задачі. 5. Кінь утік… Петрик намалював вогнегривого коня. Він зрозумів, що вчинив негарно повідомивши вчителя про записку. Віталик отримав записку.
Номер слайду 9
Вправа “Незакінчене речення” Це було… Всі схилились… Віталик сидів… Віталик розгорнув записку…
Номер слайду 10
Перевір себе: Це було в четвертому класі. Всі схилились над зошитами. Віталик сидів на останній парті. Віталик розгорнув записку і прочитав: «Віталику,— писав Петрик,— я намалював вогнегривого коня. Якщо хочеш, дам тобі».
Номер слайду 11
Творча робота Складіть продовження розповіді. Як можуть далі розвиватися стосунки хлопчиків?