Розроблені творчі завдання доповнюють базові уміння для формування
навичок читання і письма, дають змогу забезпечити посильне навантаження
тим учням, які певною мірою вміють читати й писати, розвивають інтерес до
навчання.
Творче списування. Розмістити речення у такому порядку, яквідбувалися події. Телесик несе рибку. Човник пливе до берега. Дід зробив човник. Мати несе обід.
Номер слайду 3
Списати.1. Співанка. Зайчику, зайчику, мій братику! Не топчи городика!2. Примовка. Гайку, гайку, дай гриба і бабку!3. Народна прикмета. Пізній листопад – буде сувора зима.
Номер слайду 4
Вибірковий диктант. Виписати слова з буквою «й». Мама заварила чай. З вулика вилетів рій. Діти піймали зайчика. Марійка читала байку. У гайку співав соловей.
Номер слайду 5
Списати .1. Прислів’я. Без охоти нема роботи.2. Скоромовки. Тхір хитрого лиса перехитрив. Сірий вовк іхитрий лис повтікали в тихий ліс.
Номер слайду 6
Записати слова з буквою «х» у дві колонки:на початку слова; 2 ) всередині слова. Хмара, птахи, халат, вуха, комаха, холод.
Записати прислів’я . Підкреслити слова з буквою «є».1. Хто багато читає, той багато знає. 2. Праця людину годує, а ліньмарнує. 3. Ластівка день починає, а соловей кінчає. 4. Як працюєш – так імаєш.
Номер слайду 9
Списати.1. Ми дзвіночки, лісові дзвіночки, 2. Дзиґа весело крутилась,славим день. Дзиґа в дзеркало дивилась. Ми співаєм, дзвоном зустрічаєм 3. Дзень-дзень! Дзень-дзень!день! день! Дзвонить дзвоник кожнийдень.(П. Тичина)