Презентація "Творчий звіт на атестацію вчителя фізики та математики"

Про матеріал

Наукова-методична тема над якою працював вчитель: «Диференціація як одна із форм активізації і розумової діяльності учнів на уроках фізики та математики».

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сіліфонової Марії Олексіївни. Портфоліо вчителя фізики та математики КЗ “Корніївська ЗОШ І-ІІІ ступенів” style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 2

Автобіографічні дані02.08.1989 р.народилася в смт. Андріївка Бердянського району Запорізької області01.09.1995 р. пішла до першого класу Успенівської ЗОШ І-ІІ ступенів01.09.2004 р. пішла до 10 класу Андріївської спеціалізованої різнопрофільної школи І-ІІІ ступенів

Номер слайду 3

Автобіографічні дані01.09.2006 р. вступила до Бердянського державного педагогічного університету на фізико-математичний факультет01.09.2009 р. початок трудової діяльності: призначена на посаду вчителя математики Андріївської спеціалізованої різнопрофільної школи І-ІІІ ступенів

Номер слайду 4

Автобіографічні дані30.06.2011 р. отримала повну вищу освіту за спеціальністю “Фізика” та здобула кваліфікацію фізика, викладача фізики та математики (диплом спеціаліста)05.06.2012 р. отримала повну вищу освіти за спеціальністю “Фізика” та здобула кваліфікацію фізика, викладача фізики (диплом магістра)

Номер слайду 5

Предмет: фізика та математика. Стаж роботи: 8 років. Категорія: Спеціаліст.

Номер слайду 6

Життєве кредо. Від своїх принципівможна відмовитися лише тоді, коли є загроза життю близьких тобі людей. В інших випадках ні – адже це зрада самому собі.

Номер слайду 7

Моє педагогічне кредо: "Розвивати творчий потенціал кожної дитини, а не відібраних, адже кожна дитина талановита від народження"ppt_x

Номер слайду 8

Науково - методична тема над якою працюю: «Диференціація як одна із форм активізації і розумової діяльності учнів на уроках фізики та математики» 

Номер слайду 9

Актуальність обраної теми Загальновизнаним є той факт, що майбутнє будь-якої держави визначається тим, яка в ній буде створена система освіти. Вирішального значення для економічної ефективності і конкурентоспроможності країни, забезпечення її інтелектуального потенціалу і власного місця в сучасному світі набувають наукові, технічні знання, високі моральні якості особистості, її творчий потенціал, ініціатива, відчуття нового, здатність адаптуватися до умов, що швидко змінюються. Суспiльно-необхiдною стає диференціація навчання відповідно до здібностей учнів, урахування їх реальних можливостей, потреб, інтересів i нахилів. На практиці це виражається в різноманітних шляхах i формах індивідуалізації i диференціації, адаптації навчання до вікових та індивідуальних особливостей учнів.  

Номер слайду 10

В процесі роботи розв’язувались такі завдання: впровадження в практику роботи інтерактивних технологій навчання, як основи збереження психічного здоров’я і соціальної активності особистості; використання різних форм самостійної роботи учнів на уроках математики, впровадження диференційованого підходу на різних етапах уроку; підвищення інтелектуального рівня учнів, культури спілкування, почуття взаємодопомоги, логічного мислення. 

Номер слайду 11

Використання у практичній діяльності  Для мене найважливішим є правильний, безболісний поділ дітей на групи. Практично роблю так: даю право дитині самовизначитися; робочі групи формую за результатами виконання певного завдання зростаючої складності; поділ учнів на групи здійснюю сама, не натякаючи на кмітливість, здібності їх, а даю назву підгрупам, які вони сприймають з піднесеним настроєм, як гру. Отже, поділ дітей на групи роблю мимовільно, відповідно до їх здібностей, умінь і навичок виконання завдань. Мої групи в класі змінні. Учні мають можливість в будь-який час перейти в іншу групу, відчуваючи свої сили при виконанні певних завдань. Таким чином я не втрачаю жодного учня, розвиваючи їх творчі здібності.

Номер слайду 12

Використання у практичній діяльності Підбираючи завдання для кожної з груп, я розподіляю їх за певними ознаками: Зміст завдання даю однаковий, але для високого рівня: збільшую обсяг роботи; ускладнюю способи розв’язання завдань; зменшую час на виконання даного завдання. Даю спільне завдання для всіх груп, але для середнього рівня пропоную: зразок виконання завдань; пам’ятку, таблицю; схеми-опори, план розв’язання. Різні за складністю завдання різним групам. Підбираючи завдання для учнів, враховую: різну підготовку та фізичний стан кожної дитини; ступінь активності мислення учнів; самостійність їх суджень; уміння логічно аргументувати ті чи інші положення, тлумачення; уміння оцінити й узагальнити факти та явища.

Номер слайду 13

Результати досвіду Дає можливість знизити навантаження на учнів і підвищити мотивацію навчання, прискорити розвиток дитини добором відповідного навчального матеріалу та організацією виконання учнями самостійної роботи, необхідної для засвоєння даного матеріалу. Кожен учень може повноцінно оволодівати змістом навчального матеріалу, гармонійно розвивався відповідно до своїх індивідуальних можливостей, схильностей, інтересів, формувався б як індивід з його специфічними особливостями. Дозволяє підтримувати позитивний контакт між вчителем і учнями. Дає позитивні результати участі дітей в інтелектуально-творчих заходах.

Номер слайду 14

Педагогічна діяльність

Номер слайду 15

Навчальні програми за якими працюю. ПРОГРАМА для загальноосвітніх навчальних закладів ФІЗИКА 10-11 класи Академічний рівень. НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИдля учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Академічний рівень

Номер слайду 16

Створення презентацій до уроків фізики та математики. Використання міжпредметних зв’язків. Використанні інноваційних технологій навчання. Розробки дидактиного матеріалу. Робота з обдарованими дітьми. Розробки буклетів Розробки тестів у програмі My Test

Номер слайду 17

Розробки конспектів відкритих уроків. Урок-подорож “Дії з десятковими дробами”для учнів 5 класу. Урок “Показникові рівняння”для учнів 11 класу

Номер слайду 18

Відкритий урок на семінарі молодих спеціалістів

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Методичнаробота

Номер слайду 22

Виступи на педрадах, шкільних та районних методичних об’єднаннях, районних конференціях та семінарах. Вивчення навчального матеріалу з погляду сучасних форм і методів. Участь у дистанційному тренінгу “Учителя в онлайні” (Впровадження квест-технології в освітній процес).rrr

Номер слайду 23

Публікація на сайті naurok.com.uar

Номер слайду 24

Публікація на сайті Всеосвіта

Номер слайду 25

Робота в середовищі learningapps.orghttp://learningapps.org/user/masherr

Номер слайду 26

Мої буклети

Номер слайду 27

Позаурочна діяльність

Номер слайду 28

Підготовка учнів до олімпіад з математики (шкільний, районний етап). Підготовка учнів до участі у конкурсах “КЕНГУРУ”, “ЛЕВЕНЯ”.

Номер слайду 29

Предметні тижні

Номер слайду 30

Виховна робота. Здоровий спосіб життя – це модно!!! (7 клас, 2013 р.)r

Номер слайду 31

Новорічне свято (2014)

Номер слайду 32

Результати професійної діяльності з предметів

Номер слайду 33

Математика

Номер слайду 34

Фізика

Номер слайду 35

Алгебра. Геометрія

Номер слайду 36

Професійні плани- приділяти належну увагу гуманізації навчально-виховного процесу і гуманізації змісту, сприяти розвитку інтересів і нахилів особистості; - забезпечувати на всіх ступенях навчання розвиваючий характер шкільної освіти і прикладну спрямованість, наступність у навчанні між різними ланками ступеневої системи шкільної освіти. - підвищувати свою науково-теоретичну та методичну підготовку; - вдосконалювати свою педагогічну майстерність; - надавати пріоритет методам активного навчання; - активізовувати роботу з обдарованими учнями; - вдосконалювати реалізацію на різних ступенях навчання рівневу і профільну диференціацію навчально-виховного процесу, основою якого є базовий зміст математичної освіти; - здійснювати цілісну систему формування особистості на основі досягнень фізики та математики, психолого-педагогічної науки, досвіду вітчизняних та зарубіжних учителів; - вивчати передовий педагогічний досвід; - урізноманітнювати систему роботи;

Номер слайду 37

Учителем не кожен може бути,Не кожне серце вміє говорить…Учитель лише той, хто вміє чути,Окрилити, навчити і любить. Тендітну душу ласкою зігрітиІ добротою ниву засівать,Безмежно, щиро цілий світ любитиІ дітям усього себе віддать. Колегам для настрою

Номер слайду 38

Дякую за увагу!rrrr

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Рогозняк Валентина Танасіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
Додано
22 березня 2018
Переглядів
16870
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку