Презентація учня 6-А класу Розонюка Артема до повісті "Сліпий музикант" Володимира Короленка допоможе учителеві перевірити знання учнями змісту твору, сприятиме розвитку критичного мислення учнів, заохотить школярів до самостійної творчої роботи.
Питання до твору 1. Як звати головного героя твору ?2. Який у нього був характер?3. Як звати дядька сліпого хлопчика?4. Як звати конюха, який любив грати на дудці? 5. Як називається інструмент, на якому грала Ганна Михайлівна?6. Як звати дівчинку, яка жила по сусідству із Попельськими?7. Як звати доброго сліпого дзвонаря? 8. Чому один із сліпих дзвонарів був злим?9. На якому музичному інструменті грав Петро на концерті?
Джерела інформаціїhttps://www.google.com.ua/search?q=володимир+короленко+сліпий+музикант&client=opera&hs=Tuj&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ah. UKEwi. Zl-Doh. Kb. ZAh. WDb. FAKHdwi. BRs. Q_AUICig. B&biw=1280&bih=663#imgdii=Rz. CXUz. MZQP6ih. M:&imgrc=Ln. WRal. JYSp-m2 M:https://www.google.com.ua/search?q=володимир+короленко+сліпий+музикант&client=opera&tbm=isch&tbs=rimg: CS51k. Wp. SWEqf. Ijh. HMJd. TMxl. A_1h18 Qy. TO8f. Lnrwfiddt. UH2axpq. GIm. K6 Z0 S513nwml. Qk. ILYBg_1a. Hab. WHTYX-n. Hv6i. Cyo. SCUcwl1 Mz. GUD-Ed. ERcoi. S62 Z9 Kh. IJHXx. DJM7x8uc. RBb. Ku37 DEs. O0q. Egmv. B-J121 Qf. Zh. G92 TAx. LD4bb. So. SCb. Gmo. Yi. Yrpn. RESo2 MTKj. Di1v. Kh. IJLn. Xef. Ca. VCQg. Ryuy. W8 Fa. MO_1kq. Egktg. GD9odpt. YRFy. Tuw. Oq. Nx. Yf. Co. SCd. Nhf6ce_1q. ILEf5_1 O1 Nolc. Fj&tbo=u&sa=X&ved=0ah. UKEwj. Lofb7h. Kb. ZAh. UIa. FAKHZPb. Cf. QQ9 C8 IHA&biw=1280&bih=663&dpr=1#imgrc=02 F_px7-ogs. RMM:https://www.google.com.ua/search?client=opera&hs=TT4&biw=1280&bih=663&tbm=isch&sa=1&ei=-r. SFWp. Xz. MI_Nw. QKY9 LKg. Aw&q=букет+квіти&oq=+буквіти&gs_l=psy-ab.1.0.0i7i30k1j0i8i7i30k1l9.14255.17692.0.21800.3.3.0.0.0.0.1448.1844.0j2j7-1.3.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.3.1843...0j0i67k1.0.wlgz. RFI2 Vv. U#imgdii=tnuu. Bm. HZ9 UGN5 M:&imgrc=BA_mm_o4v7im. FM: