Презентація "Українська музична культура другої половини xx століття

Про матеріал
Матеріал висвітлює основні особливості розвитку української музичної культури другої половини xx століття та може бути корисним вчителям музичної літератури
Перегляд файлу

Українська музична культура другої половини ХХ століття.

Українська музична культура 40-х - 50-х рр. ХХ ст.

1941 – 1945 роки увійшли в історію українського музичного мистецтва як період складний та неоднозначний. Це обумовлено історичними подіями, що визначали сутність, сенс та напрямки художнього процесу, обумовлювали тяжіння до певних ідеологічних, тематичних та образних сфер.

Початок Великої Вітчизняної війни став дійсним зламом в українській музичній культурі. Українські митці воювали на фронтах. Велика кількість виконавських колективів, театрів, філармоній, професорсько–викладацький склад багатьох музичних навчальних закладів було евакуйовано в республіки СРСР. Таким чином українська музика продовжувала свій подальший розвиток – але в іншому національному контексті, в іншій культурній атмосфері.

imageǪ țȒȘȈȮȕșȤȒț ȔțȏȐȒț ȚȖȋȖ ȟȈșț ȕȈ ȗȖȊȕȐȝ ȗȘȈȊȈȝ ȊȝȖȌȐȚȤ ȜȖȓȤȒȓȖȘ ȕȈȘȖȌȭȊ     ǹǸǹǸ     ȧȒȐȑ ȗȐȓȤȕȖ   ȚȈ   ȈȒȚȐȊȕȖ  ȊȐȊȟȈȊșȧ      țȒȘȈȮȕșȤȒȐȔȐ ȒȖȔȗȖȏȐȚȖȘȈȔȐ      ȚȈ   ȔțȏȐȒȖȏȕȈȊȞȧȔȐ      ǵȈȘȖȌȕȈ  ȔțȏȐȟȕȈ  șȗȈȌȡȐȕȈ ȉȈȠȒȐȘșȤȒȖȋȖ ȕȈȘȖȌț ȗȘȐȊȍȘȕțȓȈ ȌȖ șȍȉȍ țȊȈȋț Ƿ DzȖȏȐȞȤȒȖȋȖ  ǫ ǪȍȘȤȖȊȒȐȒȈȏȈȝșȤȒȐȑȜȖȓȤȒȓȖȘȏȕȈȑȠȖȊșȊȖȫȊȭȌȖȉȘȈȎȍȕȕȧțȚȊȖȘȟȖșȚȭ Ǵ ǹȒȖȘțȓȤșȤȒȖȋȖ ȚțȘȒȔȍȕșȤȒȐȑ ± ț ȚȊȖȘȈȝ Ȇ ǴȍȑȚțșȈ ȚȈ Ƕ ǯȕȖșȒȖ± ǩȖȘȖȊșȤȒȖȋȖ ǷȘȖȊȭȌȕȭ ȚȍȔȐ ȚȊȖȘȭȊ  Ȟȍ ȌȖȔȭȕțȊȈȕȕȧ ȭȌȍȮ ȫȌȐȕȖȋȖ ȗȘȈȋȕȍȕȕȧȗȍȘȍȔȖȋȐȗȈȚȘȭȖȚȐȟȕȖȮȚȍȔȈȚȐȒȐȚȍȔȐȏȈȝȐșȚțȘȭȌȕȖȮȏȍȔȓȭȑ ȒțȓȤȚțȘȕȖȋȖȕȈȌȉȈȕȕȧ   imageǶȏȕȈȒȈȔȐȔțȏȐȟȕȖȋȖȎȐȚȚȧțȚȖȑȟȈșșȚȈȫȕȈȌȊȐșȖȒȈȚȊȖȘȟȈȈȒȚȐȊȕȭșȚȤ ȟȐșȓȍȕȕȐȝ ȈȔȈȚȖȘșȤȒȐȝ ȒȖȓȍȒȚȐȊȭȊ ȡȖ ȖȝȖȗȓȦȊȈȓȐ ȌțȝȖȔ ȔȐșȚȍȞȤȒȖȮ ȚȊȖȘȟȖșȚȭ ȕȈȑȠȐȘȠȭ ȔȈșȐ ȚȈ ȗȘȐȓțȟȈȓȐ Ȯȝ ȌȖ ȒȓȈșȐȟȕȖȋȖ ȔțȏȐȟȕȖȋȖ ȌȖȘȖȉȒțǸȭȊȍȕȤȊȐȒȖȕȈȊșȚȊȈȚȈȒȐȝȒȖȓȍȒȚȐȊȭȊȟȈșȚȖȉțȊȌțȎȍȊȐșȖȒȐȔ ǵȍȊȐȗȈȌȒȖȊȖ ȉȈȋȈȚȖ ȏ ȕȐȝ  ȏȌȖȉțȓȐ ȏȊȈȕȕȧ ȕȈȘȖȌȕȐȝ ȭ ȔȖȎȓȐȊȭșȚȤ ȌȍȔȖȕșȚȘțȊȈȚȐ șȊȖȦ ȔȈȑșȚȍȘȕȭșȚȤ ȏȈ ȔȍȎȈȔȐ ȌȍȘȎȈȊȐ ȏȕȈȑȖȔȐȚȐșȤ ȭȏ șțȟȈșȕȖȦ ȔțȏȐȟȕȖȦ ȒțȓȤȚțȘȖȦ ȏȈȘțȉȭȎȎȧ ǹȍȘȍȌ ȊȭȌȖȔȐȝ ȗȘȖȜȍșȭȑȕȐȝ ȒȖȓȍȒȚȐȊȭȊȚȖȋȖȟȈșțǬȍȘȎȈȊȕȐȑțȒȘȈȮȕșȤȒȐȑȕȈȘȖȌȕȐȑȝȖȘ ȭȔ ǫ

ǪȍȘȤȖȊȒȐǬȍȘȎȈȊȕȐȑȏȈșȓțȎȍȕȐȑȈȕșȈȔȉȓȤȕȈȘȖȌȕȖȋȖȚȈȕȞȦǻǸǹǸȭȔ Ƿ      ǪȭȘșȤȒȖȋȖ   ǯȈșȓțȎȍȕȈ ȈȒȈȌȍȔȭȟȕȈ    ȒȈȗȍȓȈ     ȉȈȕȌțȘȐșȚȭȊ      ǻǸǹǸ ǬȍȘȎȈȊȕȐȑțȒȘȈȮȕșȤȒȐȑșȐȔȜȖȕȭȟȕȐȑȖȘȒȍșȚȘȈȒȈȌȍȔȭȟȕȈȝȖȘȖȊȈȒȈȗȍȓȈ ǬțȔȒȈDzȊȈȘȚȍȚȭȔǴǪdzȐșȍȕȒȈ


image


ǺȍȔȈȚȐȒȈ ȗȈȘȚȭȮ ȡȈșȓȐȊȖȋȖ ȘȈȌȧȕșȤȒȖȋȖ ȎȐȚȚȧ ȚȈ șȖȞȭȈȓȭșȚȐȟȕȖȮ ȗȘȈȞȭȏȈȝȖȗȓȍȕȖȋȖȚȘțȌȖȊȖȋȖȍȕȚțȏȭȈȏȔțȔȈșțȚȖȑȟȈșȊȚȘȈȟȈȫșȚȈȚțș ȒȈȕȖȕȭȟȕȐȝȈȓȍȕȍȊȚȘȈȟȈȫȗȘȐȞȤȖȔțșȊȖȫȮȏȕȈȟțȡȖșȚȭǻȚȖȑȎȍȟȈș

ȊșȭȕȖȊȈȚȖȘșȤȒȭȗȖȠțȒȐȕȍȖȜȭȞȭȑȕȖȋȈȓȤȔțȊȈȓȐșȧǺȈȒȈȌȊȖȮșȚȭșȚȤȉțȓȈ ȈȌȍȒȊȈȚȕȈșȈȔȭȑȈȚȔȖșȜȍȘȭȚȖȋȖȟȈșțȊȧȒȭȑȗȖȫȌȕțȊȈȓȖșȧȖȗȖȏȐȞȭȑȕȍ ± ȒȘȐȚȐȒȈ șȚȈȓȭȕȭȏȔț   ȚȈ ȖȜȭȞȭȑȕȍ ± ȏȉȍȘȍȎȍȕȕȧ ȜțȕȌȈȔȍȕȚț ȒȖȔțȕȭșȚȐȟȕȖȮȭȌȍȖȓȖȋȭȮ      image

              Шестидесятництво в українській музиці.

©ȀȭșȚȌȍșȧȚȕȐȒȈȔȐªȕȈȏȐȊȈȦȚȤșțȉȒțȓȤȚțȘțȕȖȊȍȗȖȒȖȓȭȕȕȧȘȈȌȧȕșȤȒȖȮ ȚȈ țȒȘȈȮȕșȤȒȖȮ ȭȕȚȍȓȭȋȍȕȞȭȮ ȧȒȈ ȈȒȚȐȊȕȖ șȍȉȍ ȗȘȖȧȊȐȓȈ Ȋ ȒțȓȤȚțȘȭ ȚȈ ȗȖȓȭȚȐȞȭȊȗȍȘȠȭȑȗȖȓȖȊȐȕȭȝȘȖȒȭȊȏȊȭȌȒȐȑȕȈȏȊȈǾȍȉțȊȗȍȘȭȖȌ ȚȐȔȟȈșȖȊȖȋȖ ȗȖșȓȈȉȓȍȕȕȧ ȚȖȚȈȓȭȚȈȘȕȖȋȖ ȘȍȎȐȔț  ȗȍȘȭȖȌ ȝȘțȡȖȊșȤȒȖȮ ȊȭȌȓȐȋȐ ǺȖȌȭ ȠȭșȚȌȍșȧȚȕȐȒȐ ȊȐșȚțȗȈȓȐ ȕȈ ȏȈȝȐșȚ ȕȈȞȭȖȕȈȓȤȕȖȮ ȔȖȊȐ ȭ ȒțȓȤȚțȘȐșȊȖȉȖȌȐȚȊȖȘȟȖșȚȭǼȖȘȔțȊȈȕȕȧȮȝșȊȭȚȖȋȓȧȌțȊȭȌȉțȊȈȓȖșȧȗȭȌ ȊȗȓȐȊȖȔȋțȔȈȕȭșȚȐȟȕȐȝȚȘȈȌȐȞȭȑǯȈȝȖȌțȭȏȘȖșȚȈȊȭȕȚȍȘȍșȌȖșȗȈȌȡȐȕȐ ȊȓȈșȕȖȮ ȒțȓȤȚțȘȐ ǬȭȧȓȤȕȭșȚȤ ȠȭșȚȌȍșȧȚȕȐȒȭȊ ȉțȓȈ șȗȘȧȔȖȊȈȕȈ ȕȈ ȊȐȧȊȓȍȕȕȧ ȭșȕțȦȟȐȝ ȚȖȌȭ ȎȐȚȚȫȊȐȝ ȗȘȖȉȓȍȔ ȉȖȓȦȟȐȝ ȗȐȚȈȕȤ ȧȒȭ ȏȈȔȖȊȟțȊȈȓȐșȧ ȏȈ ǹȚȈȓȭȕȈ ǷȍȘȠȐȔȐ ȗȘȍȌșȚȈȊȕȐȒȈȔȐ ȠȭșȚȌȍșȧȚȕȐȒȭȊ Ȋ ǻȒȘȈȮȕȭȉțȓȐdzȭȕȈDzȖșȚȍȕȒȖȑȈȊȚȖȘȋȖșȚȘȖȗțȉȓȭȞȐșȚȐȟȕȐȝȊȭȘȠȭȊǪȈșȐȓȤ ǹȐȔȖȕȍȕȒȖ ȚȭȘȖȒȐȊȭȌȏȕȈȟȈȦȚȤșȧȗȘȖȘȐȊȖȔțȒȘȈȮȕșȤȒȖȮȒȖȔȗȖȏȐȚȖȘșȤȒȖȮȠȒȖȓȐ ȕȈ șȊȭȚȖȊț ȈȘȍȕț ȖȗȈȕțȊȈȕȕȧȔ ȕȖȊȭȚȕȭȝ Țȍȟȭȑ ȫȊȘȖȗȍȑșȤȒȖȮ ȔțȏȐȟȕȖȮ ȒțȓȤȚțȘȐ ǻ DzȐȫȊȭ șȚȊȖȘȦȫȚȤșȧ ȋȘțȗȈ ȔȐȚȞȭȊ ©DzȐȮȊșȤȒȐȑ ȈȊȈȕȋȈȘȌª ȌȖ ȧȒȖȮțȊȭȑȠȓȐȚȈȒȭȏȋȖȌȖȔȊȭȌȖȔȭȔȐȚȞȭȧȒǪȈȓȍȕȚȐȕǹȐȓȤȊȍșȚȘȖȊdzȍȖȕȭȌ ǫȘȈȉȖȊșȤȒȐȑ ȚȈ ǪȭȚȈȓȭȑ ǫȖȌȏȧȞȤȒȐȑ ǷȘȖȚȍ ȟȍȘȍȏ ȘȖȏȝȖȌȎȍȕȕȧ ȏ ȘȍȚȘȖȷȘȈȌȕȐȔȐ ȚȍȕȌȍȕȞȭȧȔȐ ȖȜȭȞȭȑȕȐȝ ȔțȏȐȟȕȐȝ Ȓȭȓ ǹǸǹǸ ȟȓȍȕȐ ©DzȐȮȊșȤȒȖȋȖȈȊȈȕȋȈȘȌțªȏȈȏȕȈȊȈȓȐȘȭȏȕȖȋȖȘȖȌțțȚȐșȒȭȊȡȖȊȘȍȠȚȭȘȍȠȚ ȗȘȐȏȊȍȓȐȌȖȘȖȏȗȈȌțȞȭȫȮȋȘțȗȐimage

Ǫ Ȟȭ Ȏ ȘȖȒȐ ȗȘȖȌȖȊȎțȦȚȤ ȗȘȈȞȦȊȈȚȐ ȚȈȒȭ ȒȖȔȗȖȏȐȚȖȘȐ ȧȒ ǷȓȈȚȖȕ ȭ ǫȍȖȘȋȭȑǴȈȑȉȖȘȖȌȐDzǬȈȕȤȒȍȊȐȟȕȈȞȍȑȗȍȘȭȖȌȗȘȐȗȈȌȈȦȚȤȖșȚȈȕȕȭȌȊȭ șȐȔȜȖȕȭȮ ǩ dzȧȚȖȠȐȕșȤȒȖȋȖ ǹȊȭȚȖȊȍ ȊȐȏȕȈȕȕȧ ȖȚȘȐȔȈȓȈ ȕȈȞȭȖȕȈȓȤȕȈ ȠȒȖȓȈȊȖȒȈȓȤȕȖȋȖȔȐșȚȍȞȚȊȈȇșȒȘȈȊȭȭȔȍȕȈțȒȘȈȮȕșȤȒȖȮȖȗȍȘȕȖȮșȞȍȕȐ² Ǩ ǹȖȓȖȊ ȧȕȍȕȒȖ Ǭ ǫȕȈȚȦȒ ǩ ǸțȌȍȕȒȖ ǝ ǴȭȘȖȠȕȐȟȍȕȒȖ ǪȐȏȕȈȟȕȖȦ ȗȖȌȭȫȦ ȔțȏȐȟȕȖȋȖ ȎȐȚȚȧ șȚȈȓȈ ȗȖșȚȈȕȖȊȒȈ ȖȗȍȘȐ Ǭ ȀȖșȚȈȒȖȊȐȟȈ ©DzȈȚȍȘȐȕȈǟȏȔȈȑȓȖȊȈªțDzȐȫȊȭȘȖȒț

image

Лятошинський Борис Миколайович закінчував свою творчу дорогу, Ȉȓȍ ȑȖȋȖ ȚȈȒȖȎ

ȔȖȎȕȈȏȈȘȈȝțȊȈȚȐȌȖȠȍșȚȐȌȍșȧȚȕȐȒȭȊǴȈȊȚȈȒȐȝțȟȕȭȊǹȐȓȤȊȍșȚȘȖȊǫȘȈȉȖȊșȤȒȐȑǬȐȟȒȖ DzȈȘȈȉȭȞ ǹȚȈȕȒȖȊȐȟ ǫȈȌȏȧȞȤȒȐȑ ȧȒȭ șȚȈȓȐ ȠȍșȚȐȌȍșȧȚȕȐȒȈȔȐ DzȖȓȐ Ȋ Țȭ ȘȖȒȐ ȚȘȖȝȐ ȗȭȌȕȧȓȈșȧ ©ȏȈȓȭȏȕȈ ȏȈȊȭșȈª ȌȖ ȕȈș ȘȐȕțȓȈ ȊȍȓȐȟȍȏȕȈ ȭȕȜȖȘȔȈȞȭȧ ȗȘȖ ȏȈȝȭȌȕț ȔțȏȐȒț Ǫșȭ ȗȖȟȈȓȐ ȮȮ ȏȈȝȖȗȓȍȕȖ șȓțȝȈȚȐ Ǩ ǩȖȘȐș ǴȐȒȖȓȈȑȖȊȐȟ ȕȈȗȐșȈȊ șȊȖȦ ȏȕȈȔȍȕȐȚț ǿȍȚȊȍȘȚț șȐȔȜȖȕȭȦ Ȍȍ ȗȖșȚȈȊȐȊ ȏȕȈȒȐ ȝ ² ȏȕȈȒȐ ȕȖȊȖȮ ȔțȏȐȒȐ ȔȖȌȍȘȕȭșȚșȤȒȖȋȖ ȕȈȗȘȧȔȒț dzȧȚȖȠȐȕșȤȒȐȑțȝȗȖȊȍȘȕțȊșȧȌȖȊȭȟȕȐȝȭȌȍȑ³ȁȖȫȭșȚȐȕȈ"´ȭȌȈȊȋȍȕȭȈȓȤȕțȒȖȕȞȍȗȞȭȦ

ȊȭȟȕȖșȚȭȎȐȚȚȫȊȖȋȖȞȐȒȓțǪȚȭȓȐȊȠȐȭȌȍȦțȊȭȌȓțȕȕȭȌȏȊȖȕȭȊ²șȐȔȊȖȓȭȊȭȟȕȖșȚȭ

image

ǶȘȐȋȭȕȈȓȤȕȐȔ ȔȐșȚȍȞȤȒȐȔ ȧȊȐȡȍȔ ȫ țȒȘȈȮȕșȤȒȈ авторська пісня. ǻ ȘȖȏȊȐȚȖȒȞȤȖȋȖȎȈȕȘțȊȈȋȖȔȐȑȊȕȍșȖȒȏȘȖȉȐȊǪǟȊȈșȦȒ²² țȒȘȈȮȕșȤȒȐȑȗȖȍȚȭȒȖȔȗȖȏȐȚȖȘȈȊȚȖȘȚȍȒșȚțȭȔțȏȐȒȐȗȭșȍȕȤȇȗȭȌțȊ ȌȈȓȍȒȭ ȋȖȘȐ ǿȍȘȊȖȕȈ ȘțȚȈ ǪȖȌȖȋȘȈȑ ȚȈ ȭȕ ǺȊȖȘȟȭșȚȤȔȐȚȞȧȷȘțȕȚțȫȚȤșȧȕȈȜȖȓȤȒȓȖȘȕȐȝȌȎȍȘȍȓȈȝǷȭșȕȧǿȍȘȊȖȕȈ ȘțȚȈ ȌȈȓȈ ȕȈȏȊț ǷȍȘȠȖȔț ǸȍșȗțȉȓȭȒȈȕșȤȒȖȔț ȜȍșȚȐȊȈȓȦ țȒȘȈȮȕșȤȒȖȮ ȗȭșȕȭȚȈȔțȏȐȒȐ

image

Українська музична культура 70-80 рр. ХХ ст ȏȈ Ȟȭ ȌȍșȧȚȐȓȭȚȚȧ țȒȘȈȮȕșȤȒȈ ȔțȏȐȒȈ ȗȍȘȍȎȐȓȈ ȧȒ ȕȭȒȖȓȐ ȘȈȕȭȠ ȉțȘȝȓȐȊȐȑ ȟȈș ǶșȕȖȊȖȦ ȑȖȋȖ ȉțȓȐ ȘȍȈȓȭȮ ȘȈȌȧȕșȤȒȖȋȖ ȎȐȚȚȧ Țȭ ȗȖȊȖȘȖȚȐ ȭșȚȖȘȭȮ ȘȍȏțȓȤȚȈȚȖȔ ȧȒȐȝ șȚȈȊ ȗȍȘȭȖȌ ȚȈȒ ȏȊȈȕȖȮ ȊȭȌȓȐȋȐ ȓȭȉȍȘȈȓȭȏȈȞȭȮ ȗȖȎȊȈȊȓȍȕȕȧ ȌțȝȖȊȕȖȋȖ ȎȐȚȚȧ ȊȐȝȭȌ ȏȭ ȠȚțȟȕȖȮ ȭȏȖȓȧȞȭȮ

ȘȈȌȧȕșȤȒȖȋȖȔȐșȚȍȞȚȊȈȊȭȌșȊȭȚȖȊȖȋȖȝțȌȖȎȕȤȖȋȖȗȘȖȞȍșț

image

ǷȘȖȌȖȊȎțȦȚȤȚȊȖȘȟțȗȘȈȞȦȔȐȚȞȭșȚȈȘȠȖȋȖȗȖȒȖȓȭȕȕȧ±ǩ dzȧȚȖȠȐȕșȤȒȐȑdzǸȍȊțȞȤȒȐȑDzǬȈȕȤȒȍȊȐȟǫǮțȒȖȊșȤȒȐȑǬ

DzȓȍȉȈȕȖȊǫǺȈȘȈȕȖȊǨȀȚȖȋȈȘȍȕȒȖǨȒȚȐȊȕȖȌȭȫșȍȘȍȌȕȫȗȖȒȖȓȭȕȕȧ± DzǬȖȔȭȕȟȍȕǫȭǷǴȈȑȉȖȘȖȌȈǪDzȐȘȍȑȒȖǪǫȖȔȖȓȧȒȈ ǟȀȈȔȖȚȈ ȭȕǸȖȏȗȖȟȐȕȈȫȚȤșȧȈȒȚȐȊȕȈȌȭȧȓȤȕȭșȚȤȕȈȏȓȈȔȭ±ȝȘȘ ǪǩȭȉȭȒ ǶǩȭȓȈȠǩǩțȫȊșȤȒȐȑdzǫȘȈȉȖȊșȤȒȐȑǪǫțȉȈȘȍȕȒȖdzǬȐȟȒȖȆ ǟȡȍȕȒȖǟDzȈȘȈȉȐȞȤdzDzȖȓȖȌțȉǫdzȧȠȍȕȒȖǴǹȒȖȘȐȒǪǯȈȋȖȘȞȍȊ

ǪǹȐȓȤȊȍșȚȘȖȊǝǹȚȈȕȒȖȊȐȟǪǫțȉȈdzǫȖȌȏȧȞȤȒȐȑȚȈȭȕǪȖȕȐ ȘȖȏȠȐȘȐȓȐȚȘȈȌȐȞȭȑȕțȌȓȧțȒȘȈȮȕșȤȒȖȮȔțȏȐȒȐȗȭȏȕȤȖȘȖȔȈȕȚȐȟȕț șȚȐȓȭșȚȐȒțȏȈȘȈȝțȕȖȒȕȖȊȭȚȕȭȝȗȘȐȑȖȔȭȊȫȊȘȖȗȍȑșȤȒȖȋȖȔȖȌȍȘȕȭȏȔț

image

±ȭȘȘșȚȈȓȐȑȗȍȘȭȖȌȖȔȊȐȉțȝȖȊȖȋȖȘȖȏȊȐȚȒțȗȘȖȋȘȈȔȕȖȮȔțȏȐȒȐ ȧȒȈ ȌȖȏȊȖȓȧȓȈ țȕȐȒȕțȚȐ ȉțȌȤȧȒȐȝ ȎȈȕȘȖȊȐȝ ȊȐȏȕȈȟȍȕȤ ȚȈ ȗȖȊȕȭșȚȦ ȊȐȧȊȐȚȐȭȕȌȐȊȭȌțȈȓȤȕȭȔȐșȚȍȞȤȒȭȗȘȈȋȕȍȕȕȧǪȐȕȐȒȈȓȐ ȚȊȖȘȐ ȗȖȓȭȎȈȕȘȖȊȭȏȈșȊȖȫȦșțȚȕȭșȚȦșȐȕȚȍȏȭȕșȚȘțȔȍȕȚȈȓȤȕȖȋȖȭȊȖȒȈȓȤȕȖȋȖ ȕȈȟȈȓ±ȝȖȘȖȊȈșȐȔȜȖȕȭȧșȐȔȜȖȕȭȧȉȈȓȍȚ

image

Українська музична культура 80-х - 90 рр ХХ ст.

ǯȈȏȕȈȟȍȕȐȑ ȗȍȘȭȖȌ ± ȗȍȘȍȉțȌȖȊȈ ȝ ȘȘ ȘȖȏȗȈȌ ǹǸǹǸ ȏȌȖȉțȚȚȧ ǻȒȘȈȮȕȖȦ ȕȍȏȈȓȍȎȕȖșȚȭ ț ȝ ȘȘ ± ȖȏȕȈȔȍȕȖȊȈȕȐȑ ȗȖȧȊȖȦ ȕȖȊȐȝ ȒțȓȤȚțȘȖȚȊȖȘȟȐȝ ȚȍȕȌȍȕȞȭȑ ǯȔȭȕȐ ȡȖ ȗȖȟȈȓȐ ȊȭȌȉțȊȈȚȐșȧ ț ȕȈȠȭȑ ȒȘȈȮȕȭ șȗȘȐȧȓȐ ȗȖȕȖȊȓȍȕȕȦ ȗȍȘȍȘȊȈȕȖȮ ȒțȓȤȚțȘȕȖȔȖȌȍȘȕȭșȚșȤȒȖȮ ȚȘȈȌȐȞȭȮ ȝ ȘȖȒȭȊ ȚȈ ȌȍȔȖȒȘȈȚȐȏȈȞȭȑȕȖȖȕȖȊȓȦȦȟȖȋȖ șȚȘțȔȍȕȧ ȝ ǫȖȓȖȊȕȖȦȗȘȐȒȔȍȚȖȦȘȖȏȊȐȚȒțțȒȘȈȮȕșȤȒȖȋȖȔȐșȚȍȞȚȊȈȞȤȖȋȖȟȈșțșȚȈȫ ȗȍȘȍȖșȔȐșȓȍȕȕȧ țșȚȈȓȍȕȐȝ ȚȈ ȗȖȠțȒ ȕȖȊȐȝ ȚȊȖȘȟȐȝ ȗȘȐȕȞȐȗȭȊ ǬȘțȋȈ ȗȖȓȖȊȐȕȈ ȝ ȘȘ ȗȖȏȕȈȟȍȕȈ ȏȊȍȘȚȈȕȕȧȔ ȊȭȚȟȐȏȕȧȕȐȝ șȖȞȭȖȓȖȋȭȊ ȒțȓȤȚțȘȖȓȖȋȭȊ ȔȐșȚȍȞȚȊȖȏȕȈȊȞȭȊ ȌȖ ȒȖȕȞȍȗȚȭȊ ȏȈȝȭȌȕȖȮ ȒțȓȤȚțȘȐ ȌȖ ȖȕȖȊȓȍȕȕȧ ȌțȝȖȊȕȐȝ ȖșȕȖȊ ȉțȚȚȧ ȊȭȌȘȖȌȎȍȕȕȧ ȕȈȞȭȖȕȈȓȤȕȐȝ ȚȘȈȌȐȞȭȑ ȡȖ ȕȈȉțȊȈȫ ȘȭȏȕȖȔȈȕȭȚȕȐȝ ȜȖȘȔ ȒțȓȤȚțȘȕȖȋȖ ȌȭȈȓȖȋț ȔȭȎ șȖȞȘȍȈȓȭșȚȐȟȕȐȔȐȚȈȈȓȤȚȍȘȕȈȚȐȊȕȐȔȐȚȐȗȈȔȐȔȐșȓȍȕȕȧ ǵȈȗȖȟȈȚȒțȝȘȖȒȭȊȊǻȒȘȈȮȕȭȏ ȧȊȓȧȦȚȤșȧȟȐșȓȍȕȕȭȕȍȌȍȘȎȈȊȕȭȚȊȖȘȟȭ ȒȖȓȍȒȚȐȊȐ ȌȖȉȘȖȊȭȓȤȕȭ ȚȖȊȈȘȐșȚȊȈ ȘȭȏȕȖȋȖ ȘȖȌț șȗȘȧȔțȊȈȕȕȧ ȏȕȈȟȕȈ ȟȈșȚȐȕȈ ȧȒȐȝ ȗȓȭȌȕȖ șȗȭȊȗȘȈȞȦȫ ȏ ȉȈȋȈȚȤȔȈ ȏȈȘțȉȭȎȕȐȔȐ ȒțȓȤȚțȘȕȐȔȐ ȖșȊȭȚȕȭȔȐȖȘȋȈȕȭȏȈȞȭȧȔȐȚȈșȗȘȐȧȫȊȝȖȌȎȍȕȕȦǻȒȘȈȮȕȐțșȊȭȚȖȊȐȑȗȘȖșȚȭȘ

ǪȈȎȓȐȊȐȔ ȏȈșȖȉȖȔ ȖșȔȐșȓȍȕȕȧ ȗȘȖȞȍșȭȊ ȡȖ ȊȭȌȉțȊȈȦȚȤșȧ ț ȔțȏȐȟȕȖȔț ȎȐȚȚȭ ȒȘȈȮȕȐ șȚȈȫ ȗȘȖȊȍȌȍȕȕȧ ȟȐșȓȍȕȕȐȝ ȕȈțȒȖȊȐȝ ȒȖȕȜȍȘȍȕȞȭȑ ȗȘȐșȊȧȟȍȕȐȝȘȖȏȋȓȧȌțȕȖȊȐȝȒțȓȤȚțȘȖȓȖȋȭȟȕȐȝȚȈȜȭȓȖșȖȜșȤȒȐȝȗȘȖȉȓȍȔ ȔțȏȐȒȖȏȕȈȊșȚȊȈȗȐȚȈȕȕȧȔȚȍȖȘȭȮȚȈȭșȚȖȘȭȮȔțȏȐȟȕȖȋȖȔȐșȚȍȞȚȊȈșțȟȈșȕȐȔ ȗȖȋȓȧȌȈȔȕȈșȐșȚȍȔțȗȭȌȋȖȚȖȊȒȐȔțȏȐȟȕȐȝȜȈȝȭȊȞȭȊȚȖȡȖ

ǵȈȗȘȐȒȭȕȞȭ ȝ ȘȖȒȭȊ Ȋ ǻȒȘȈȮȕȭ ȏȈȗȖȟȈȚȒȖȊȈȕȖ ȖȘȋȈȕȭȏȈȞȭȦ ȔțȏȐȟȕȐȝ ȜȍșȚȐȊȈȓȭȊ ȗȘȖȋȘȈȔȐ ȧȒȐȝ șȒȓȈȌȈȦȚȤ ȚȊȖȘȐ ȘȭȏȕȐȝ șȚȐȓȤȖȊȐȝ șȗȘȧȔțȊȈȕȤ ȊȭȌ ȒȓȈșȐȒȐ ȌȖ ȈȊȈȕȋȈȘȌț ǵȈ ȞȐȝ ȜȍșȚȐȊȈȓȧȝ ± DzȐȮȊ ǴțȏȐȒ ǼȍșȚDzȐȮȊ DzȖȕȚȘȈșȚȐdzȤȊȭȊ ǬȊȈ Ȍȕȭ ȚȈ ȌȊȭ ȕȖȟȭ ȕȖȊȖȮ ȔțȏȐȒȐǶȌȍșȈǼȈȘȉȖȚȖȕȐǿȍȘȒȈșȐDzȈȕȭȊǼȖȘțȔȔțȏȐȒȐȔȖȓȖȌȐȝ DzȐȮȊ ǴțȏȐȟȕȭ ȗȘȍȔ ȫȘȐ șȍȏȖȕț DzȐȮȊ ǩȈȘȖȒȖ ȭ ȈȊȈȕȋȈȘȌ ǯȈȗȖȘȭȎȎȧ ± ȗȘȍȌșȚȈȊȓȍȕȭ ȕȖȊȭȚȕȭ ȊȐȌȐ ȔȐșȚȍȞȚȊȈȭȕșȚȘțȔȍȕȚȈȓȤȕȐȑ ȚȍȈȚȘȊȭȌȍȖȭȕșȚȈȓȧȞȭȧȗȍȘȜȖȔȈȕșȚȖȡȖǷȖȠȐȘȍȕȕȦȭȕȜȖȘȔȈȞȭȮȗȘȖ

ȌȖșȧȋȕȍȕȕȧțȒȘȈȮȕșȤȒȐȝȚȈȏȈȘțȉȭȎȕȐȝȔȐȚȞȭȊȊȋȈȓțȏȭșțȟȈșȕȖȮȔțȏȐȒȐ șȗȘȐȧȫ șȍȘȭȧ ȒȖȕȞȍȘȚȭȊ ǵȖȊȈ ȔțȏȐȒȈDzȐȮȊ dzȤȊȭȊ ǽȈȘȒȭȊ DzȈȘȚȐȕț ȘȖȏȊȐȚȒț ȈȒȈȌȍȔȭȟȕȖȋȖ ȔțȏȐȟȕȖȋȖ ȔȐșȚȍȞȚȊȈ ȌȖȗȖȊȕȦȦȚȤ ȈȊȚȖȘșȤȒȭ ȦȊȭȓȍȑȕȭ ȒȖȕȞȍȘȚȐ ȒȖȔȗȖȏȐȚȖȘȭȊ țȘȖȟȐșȚȭ ȊȍȟȖȘȐ ȊȓȈȠȚțȊȈȕȕȧ ȧȒȐȝ ȏȌȭȑșȕȦȦȚȤǾȍȕȚȘȔțȏȐȟȕȖȮȭȕȜȖȘȔȈȞȭȮǹȗȭȓȒȐȒȖȔȗȖȏȐȚȖȘȭȊǻȒȘȈȮȕȐȚȈȮȮ ȘȍȋȭȖȕȈȓȤȕȭȊȭȌȌȭȓȍȕȕȧ

ǶȌȕȍ ȏ ȗȘȖȊȭȌȕȐȝ ȔȭșȞȤ ț ȔțȏȐȟȕȖȔț ȗȘȖȞȍșȭ ȝ ȘȖȒȭȊ ȗȖșȭȌȈȫ ȜȖȘȚȍȗȭȈȕȕȈȔțȏȐȒȈǷȘȖȞȍșȊȭȌȟȐȚȤȏȉȭȓȤȠȍȕȕȧȒȭȓȤȒȖșȚȭȕȈȞȭȖȕȈȓȤȕȐȝ ȭ ȔȭȎȕȈȘȖȌȕȐȝ ȜȖȘȚȍȗȭȈȕȕȐȝ ȒȖȕȒțȘșȭȊǴȭȎȕȈȘȖȌȕȐȑ ȒȖȕȒțȘș ȭȔȍȕȭ Ǵ dzȐșȍȕȒȈ ȚȈ ǴȭȎȕȈȘȖȌȕȐȑ ȒȖȕȒțȘș ȦȕȐȝ ȗȭȈȕȭșȚȭȊ ȗȈȔ ȧȚȭ Ǫ ǫȖȘȖȊȐȞȧ ț DzȐȫȊȭ ǴȭȎȕȈȘȖȌȕȐȑ ȒȖȕȒțȘș ȗȭȈȕȭșȚȭȊ ȭȔȍȕȭ Ǫ ǫȖȘȖȊȐȞȧ ț ǽȈȘȒȖȊȭ ǪșȍțȒȘȈȮȕșȤȒȐȑȒȖȕȒțȘșȭȔȍȕȭǫǵȍȑȋȈțȏȈțDzȭȘȖȊȖȋȘȈȌȭȒȖȕȒțȘșȭȔȍȕȭǼ ȀȖȗȍȕȈțǬȕȭȗȘȖȗȍȚȘȖȊșȤȒțȒȖȕȒțȘșȭȔȍȕȭǷdzțȞȍȕȒȈȚȈȒȖȕȒțȘșȦȕȐȝ ȗȭȈȕȭșȚȭȊǪDzȘȈȑȕȫȊȈțǽȈȘȒȖȊȭȒȖȕȒțȘșȐȦȕȐȝȗȭȈȕȭșȚȭȊțDzȘȐȔțǵȖȊȭȑ DzȈȝȖȊȞȭ ǽȍȘșȖȕȭ ȜȍșȚȐȊȈȓȭȒȖȕȒțȘșȐ șȚțȌȍȕȚȭȊȗȭȈȕȭșȚȭȊ ț ǴȍȓȭȚȖȗȖȓȭ ǪȭȕȕȐȞȭ Ȉ ȚȈȒȖȎ ȗȖȠȐȘȍȕȕȧ ȗȘȈȒȚȐȒȐ ȗȘȍȔ ȫȘȕȖȋȖ ȒȖȕȞȍȘȚȕȖȋȖ ȊȐȒȖȕȈȕȕȧ ȜȖȘȚȍȗȭȈȕȕȐȝ ȚȊȖȘȭȊ țȒȘȈȮȕșȤȒȐȝ ȒȖȔȗȖȏȐȚȖȘȭȊ ȏȈ ȒȖȘȌȖȕȖȔ ǨȊșȚȘȭȧ ǵȭȔȍȟȟȐȕȈ DzȐȚȈȑ ǹȀǨ ǯȈȋȈȓȤȕț ȒȈȘȚȐȕț ȔțȏȐȟȕȖȋȖ ȎȐȚȚȧ ǻȒȘȈȮȕȐ ȏȉȈȋȈȟțȦȚȤ ȟȐșȓȍȕȕȭ ȒȖȕȒțȘșȐ ȭ ȜȍșȚȐȊȈȓȭ ȭȕȠȐȝ ȎȈȕȘȭȊ ȔȐșȚȍȞȚȊȈ ȏȖȒȘȍȔȈ ȖȘȋȈȕȕȖȮ ȭ ȒȈȔȍȘȕȖȮ ȔțȏȐȒȐ ȌțȝȖȊȕȖȮ ȝȖȘȖȊȖȮ

image

ȌțȝȖȊȖȮȭȌȎȈȏȖȊȖȮȖȗȍȘȕȖȮȈȚȈȒȖȎȗȖȗțȓȧȘȕȖȮșțȟȈșȕȖȮȗȭșȕȭȚȖȡȖ ǸȭȏȕȖșȗȘȧȔȖȊȈȕȭșȚȤ ȉȈȋȈȚȖȊȍȒȚȖȘȕȭșȚȤ ȔȐșȚȍȞȤȒȐȝ ȚȍȕȌȍȕȞȭȑ ȌȖȏȊȖȓȧȫ ȊȐȏȕȈȟȐȚȐ Ȯȝ ȧȒ ȗȖșȚȔȖȌȍȘȕȭșȚșȤȒȭ Ȍȍ ȏ ȖȌȕȖȋȖ ȉȖȒț ȗȘȖșȚȍȎțȫȚȤșȧ ȏȉȍȘȍȎȍȕȕȧ ȗȍȘȍȖșȔȐșȓȍȕȕȧ ȚȈ ȊȭȌȕȖȊȓȍȕȕȧ ȕȈȌȉȈȕȤ ȔȐȕțȓȖȋȖ ȏ ȭȕȠȖȋȖșȗȖșȚȍȘȭȋȈȫȚȤșȧȊȭȌȔȖȊȈȊȭȌȚȘȈȌȐȞȭȑȕȖșȚȭȭȕȚȍȕșȐȊȕȭȗȖȠțȒȐȑ ȍȒșȗȍȘȐȔȍȕȚȐ

Мирослав Скорик. Життєвий і творчий шлях: ст.133 книги “Творчі портрети українських композиторів”

image

Віолончельний концерт

Проблеми людської особистості, відносини зі світом і вічністю — теми Віолончельного концерту, нагородженого Шев чен ків ською премією.

   Євген Станкович. Життєвий і творчий шлях: ст.141 книги “Творчі портрети українських композиторів”

Тема Чорнобиля, відносини людини і природи — одна з провід них в творчості Є. Станковича.

image                “Чорна елегія”        image

Домашнє завдання

Скласти концертну програму з творів зарубіжних композиторів другої половини 20 століття, керуючись основними правилами складання концертної програми.

При складанні концертної програми потрібно керуватися наступними принципами.

Концерт повинен йти по наростаючій, тобто що б твори, сприйняття яких викликають бурхливу реакцію слухачів, виконувалися ближче до кінця програми.

Психологією встановлено, що найкраще закріплюються в пам'яті і виробляють самі яскраві враження початок і кінець будь-якого впливу на психіку людини, тому організатори концертів прагнуть відкривати і закривати концерти найбільш виграшними виступами (врахуйте це).

Більш складні твори повинні йти на початку концерту, більш популярні і легкі для сприйняття - в наступних відрізках програми.

Складаючи концертну програму, візьміть до уваги ім'я виконавця. Найбільш популярних артистів, або композиторів, які користуються успіхом у глядачів, необхідно включати в кульмінаційний момент програми.

pdf
Додано
19 березня 2022
Переглядів
435
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку