Експерс контроль. Допишіть рівняння реакцій, назвіть продукти реакції: I варіант II варіанта) Zn (OH)2 + H2 S04 → а) А1 (ОН)3 + Н3 Р04 →б) КОН + H3 S03 → б) Cu(OH)2+HBr →в) Fe. O + HCl → в) Zn. O + H2 SO4 →г) А1203 + H2 S04 → г) Fe203 + HCl →д) Ca(OH)2+S02 → д)КОН + N205 →е) Na. OH + N205 → е) Ва(ОН)2+С02 → є) Mg. O + С02 → є)Ca. O+S02 →rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Планування результатів дослідження знає склад, назви, фізичні та хімічні властивості солей ;вміє складати відповідні рівняння хімічних реакцій;прогнозує перебіг хімічних реакцій солей та кислот із металами, використовуючи ряд активності металів;проводить хімічний експеримент з дотриманням правил техніки безпеки;спостерігає;формулює висновки. rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Домашнє завдання. Д/з: § 19 повторити. Хімічні шашки (диференційоване завдання). Середній рівень. Написати 4,5,6 рівнянь хімічних реакцій з утворенням любих класів неорганічних сполук. Достатній і високий рівень. Написати від 7 до 12 рівнянь хімічних реакцій. Обов'язкова умова: в результаті реакції утворюється сільrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr