Презентація "Умови життя на планеті Земля."

Про матеріал
Презентація фокусує увагу дітей під час вивчення будь-якої теми, оскільки задіяно більше сенсорних систем, стає цікавіше.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Умови життя на планеті Земля

Номер слайду 2

1. Які умови забезпечують життя на нашій планеті? Обговорення значення умов існування (робота з текстом на стор.137). Наша планета – унікальна... Але науковців цікавить питання чи можна створити умови для повноцінного існування людини в разі необхідності. Як ви вважаєте? Уявіть, що в лісі зник вуглекислий газ. Для яких організмів це найбільш небезпечно: равлика, маслюка, клена, підосичника, конвалії, амеби, крота, ліщини? Чому?

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

2. Поняття середовища життя (робота з текстом на стор.138). Робота з малюнком «Середовища життя» у підручнику (мал.139, ст.138). Чи підходять різні середовища життя різноманітним організмам одночасно?

Номер слайду 8

Метод Фішбоун (приклад)ПП: Чи може коник зелений жити у водному середовищі?Послухайте факти про будову та життя коника зеленого, проаналізуйте наслідки, зробіть висновки. (Учні працюють у парах, схематично зображують схему «Скелет риби», куди вписують: нижні кісточки – факти, які спостерігали або їм відомі; верхні – наслідки, які випливають із фактів. Якщо наслідок не підтверджує відповідь на запитання, ставлять «мінус»).

Номер слайду 9

Довжина тіла від 27 до 42 мм. Тіло і ноги зеленого кольору. Вусики довші за тіло. Орган слуху розташований на гомілках передніх ніг, коник чує у повітрі. Зелені коники найбільшу активність демонструють наприкінці дня та вночі, стрибаючи і літаючи. Харчуються переважно дрібними двокрилими та метеликами, але навесні можуть завдати шкоди, виїдаючи молоді бруньки, листя та цвіт на винограді та ягідних кущах. Трапляються на лісових луках, галявинах, узліссях, сінокосах, городах.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Чинники неживої природи (робота з текстом на стор.139). Якщо усунути дію якогось одного чинника неживої природи, то чи впливатиме це на життя істот? Як саме? Кисень у великій кількості використовується для дихання, горіння, окиснення. Однак його вміст у повітрі до цього часу мало змінився. Як ви вважаєте, чому?

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Чи може сучасне людство не перейматися станом Землі? Чи потрібно створювати нові джерела енергії, бо природних ресурсів залишилось небагато на планеті? Чи потрібно заощаджувати на цих ресурсах, матеріалах? Поміркуйте як саме? Чому на ваших партах є тематичні буклети «Як сортувати сміття»? Яке відношення ми з вами маємо до них, а вони до нас? Що ви знаєте про проект «Компола» у нашому навчальному закладі і чому стоять різні контейнери на всіх поверхах? Для чого у місті розташовані подібні контейнери?

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Чи полетить людина на Марс, поки зовсім неясно. Ясно одне: слід цінувати те, що маєш і починати це робити, виходячи із власної моралі. Чи можна стверджувати, що людство може розраховувати на другу «Землю», якщо виникнуть небезпечні для життя еволюційні зміни на планеті? Чи не краще попередити це?

Номер слайду 22

Отже, чи вдалося нам зрозуміти цінність нашої планети, як такої, де існує життя? За рахунок чого це відбувається? Чи є необхідністю для людини пильнувати стан довкілля і перехід до гармонії із природою?

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Опрацювати § 38, 39, усно відповідати на питання. Природничий практикум: поспостерігайте за домашніми тва­ринами. Які пристосування вони мають для життя? З чим це пов’язано? Результати спостережень занесіть у зошит. Можна зняти відео про домашню тварину. Не забувайте вдома щодня сортувати сміття!  

pptx
Додано
14 травня 2020
Переглядів
955
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку