Завдання 1. Виробнича діяльність - це …безпосередня реалізація товарів і послуг.створення товарів і послуг.функції пов’язанні з рухом грошей, цінних паперів, надання кредитів та страхуванням майна і ризиків.сприймання встановленню ділових контрактів, укладанню угод на купівлю продаж товарів і послуг.
Завдання 2. Приватна власність – це….приватна власністьдержавне підприємствоказенне підприємствокредитні спілки підпідприємець фізична особакомунальне підприємствоіндивідуальне підприємствопідприємства спільні з іноземним капіталомакціонерне товариствасімейні підприємстваколективне товариствоселянські фермерські господарствакооперативирелігійні організаціїкомандитні товариства
Завдання 3. Посередницька діяльність – це...безпосередня реалізація товарів і послуг.створення товарів і послуг.функції пов’язанні з рухом грошей, цінних паперів, надання кредитів та страхуванням майна і ризиків.сприймання встановленню ділових контрактів, укладанню угод на купівлю продаж товарів і послуг.
Завдання 4. Колективна власність – це….приватна власністьдержавне підприємствоказенне підприємствокредитні спілки підпідприємець фізична особакомунальне підприємствоіндивідуальне підприємствопідприємства спільні з іноземним капіталомакціонерне товариствасімейні підприємстваколективне товариствоселянські фермерські господарствакооперативирелігійні організаціїкомандитні товариства
Завдання 5. Комерційна діяльність – це…безпосередня реалізація товарів і послуг.створення товарів і послуг.функції пов’язанні з рухом грошей, цінних паперів, надання кредитів та страхуванням майна і ризиків.сприймання встановленню ділових контрактів, укладанню угод на купівлю продаж товарів і послуг.
Завдання 6. Державна власність – це….приватна власністьдержавне підприємствоказенне підприємствокредитні спілки підпідприємець фізична особакомунальне підприємствоіндивідуальне підприємствопідприємства спільні з іноземним капіталомакціонерне товариствасімейні підприємстваколективне товариствоселянські фермерські господарствакооперативирелігійні організаціїкомандитні товариства
Завдання 7. Фінансова діяльність – це…безпосередня реалізація товарів і послуг.створення товарів і послуг.функції пов’язанні з рухом грошей, цінних паперів, надання кредитів та страхуванням майна і ризиків.сприймання встановленню ділових контрактів, укладанню угод на купівлю продаж товарів і послуг.
Завдання 8. Змішана власність – це….приватна власністьдержавне підприємствоказенне підприємствокредитні спілки підпідприємець фізична особакомунальне підприємствоіндивідуальне підприємствопідприємства спільні з іноземним капіталомакціонерне товариствасімейні підприємстваколективне товариствоселянські фермерські господарствакооперативирелігійні організаціїкомандитні товариства
Завдання уроку: Зрозуміти необхідність використання менеджменту в організації будь-якої діяльності. Навчитися пояснювати функції менеджменту. Отримати уявлення про бізнес-план і організаційні структури управління підприємством. З’ясувати сутність управлінського рішення та роль менеджера на підприємстві.
Менеджмент - це особливий вид діяльності, який перетворює неорганізований натовп в ефективну й продуктивну групу. Саме менеджмент створює економічний і соціальний розвиток. Він є його результатом. Розвиток – справа швидше людської енергії ніж економічного багатства. Генерування людської енергії і надання їй напрямку є головним завданням менеджменту. П. ДРУКЕР
Функції бізнес-плану. Зовнішня – ознайомленнярізних представників ділового світу із сутністю та з основними аспектами реалізації конкретної ідеї: Потенційні інвестори;Кредитори;Партнери. Внутрішня – (життєво важлива для діяльності самого підприємства) опрацювання механізмусамоорганізації, тобто цілісна, комплексна системауправління реалізацією підприємницьких проектів:Ініціатор бізнес – ідеї;Засновники;Персонал фірми.
ДІЛОВА ГРА “ Якби я був директором… ”Умови життєдіяльності приватної (державної) школи{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№п/п. Критеріїпозитивинегативи. Основні проблеми. Шляхи їх вирішен-ня1. Матеріально-технічне забезпечення (якість ремонту, меблі тощо)2. Навчальна і методична база (навчальні програми, обладнання, посібники, підручники, ТЗН)3. Кваліфікація кадрів4. Доходи працівників5. Мікроклімат у колективі6. Якість навчання і виховання7. Плата за навчання