​Презентація. Урок 6 «Таємниці маршової музики», 3 клас (Аристова, Сергієнко)

Про матеріал

Презентація розроблена до уроку музичного мистецтва в загальноосвітній школі. Урок 6 «Таємниці маршової музики» для учнів 3 класу (за підручником Аристової, Сергієнко)

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Таємниці маршової музики

Номер слайду 2

Таємниці маршової музики• Які марші ви знаєте? • Чи обов’язково крокувати під музику маршу?• Де можна почути марші?

Номер слайду 3

• ДИНАМІКА• ТЕМП• РИТМ• МЕЛОДІЯВизначте характеристики кожного із них. Щоб марш набув чіткості і виразності, в нього мають бути добрі помічники:

Номер слайду 4

Франц Петер Шуберт

Номер слайду 5

Слухання музики. Франц Шуберт «Військовий марш»• Який характер твору? • Що можна уявити, слухаючи цю музику?• Який темп?• На якому інструменті виконують цей твір?• Чи обов’язково під цей марш крокувати?

Номер слайду 6

Людвіг ван Бетховен

Номер слайду 7

Слухання музики Л. Бетховен «Симфонія №5» (III частина)• Який настрій цього твору?

Номер слайду 8

Л. Бетховен «Симфонія №5» (III частина)Якими засобами музичної виразності композитор досягає своєї мети?ГУЧНЕ ЗВУЧАННЯ – ТИХЕ ЗВУЧАННЯШВИДКИЙ ТЕМП – ПОВІЛЬНИЙ ТЕМПРІШУЧИЙ ХАРАКТЕР – ЛАГІДНИЙ ХАРАКТЕРЕНЕРГІЙНА МЕЛОДІЯ – ВИШУКАНА МЕЛОДІЯЧІТКИЙ РИТМ – НЕЧІТКИЙ РИТМ

Номер слайду 9

Порівняйте музичні твори Шуберта і Бетховена:• Що між ними спільного?• Чим вони відрізняються?

Номер слайду 10

Слухання музики. Анатолій Загрудний «Будем козаками»• Чи можна крокувати під цю пісню?• Пригадайте, які ви знаєте ударні музичні інструменти?

Номер слайду 11

МУЗИЧНА АБЕТКАДля запису музичного тексту використовують нотний стан (нотоносець)

Номер слайду 12

Номер слайду 13

«Ой, на горі жита много»українська народна пісня — слухання.

Номер слайду 14

«Ой, на горі жита много»українська народна пісня — розучування.

Номер слайду 15

«Ой, на горі жита много»українська народна пісня — розучування.

Номер слайду 16

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКАМи січем, січем капусту (долоньками рухати в гору-вниз, імітуючи рух ножа)І гарненько моркву трем,(кулачками рухати вперед-назад, імітуючи тертя)Ще і солі додаєм (потирати пальчиками, імітуючи посипання сіллю)І у бочки все кладем.(імітувати рух набирання у жмені і висипання у бочку)Потім котим бочку в льох.(імітувати рух котіння бочки по землі)Як стомилися ми! Ох!(витираємо піт з лоба)

Номер слайду 17

Назвіть місто, де ми побували на уроці? З творчістю яких композиторів познайомились на уроці? Якого характеру ці твори?Які почуття у вас викликали ці твори?Підсумок уроку

Номер слайду 18

pptx
Додано
7 серпня 2018
Переглядів
3021
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку