Презентація до уроку з музичного мистецтва у 3 класі загальноосвітньої школи . Урок 7 «Зустріч музичних жанрів» розроблена за підручником Аристової, Сергієнко.
Слухання музики. Жорж Бізе, увертюра до опери «Кармен».• Який характер музики?• Чи є в ній знайомі вам інтонації?• Що притаманне музиці увертюри: пісенність, танцювальність чи маршовість?• Які засоби музичної виразності допомагають це відчути?• Чи можна визначити, яка ознака в цьому фрагменті головна – пісня, танець, марш?
Анатолій Загрудний «Будем козаками»Ми, веселі і завзяті діти України,Дуже любимо співати пісню солов`їну. Приспів (2 р.): Гей! Хто любить Наш козацький край,З нами пісню Дзвінко заспівай!Ми кохаємося гідно в українській мові. Розцвітай, наш краю рідний, квітами любові. Приспів (2 р.): Не сумуйте, гори й ріки, не журіться, мами: Коли виростем великі - будем козаками!
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКАМи січем, січем капусту (долоньками рухати в гору-вниз, імітуючи рух ножа)І гарненько моркву трем,(кулачками рухати вперед-назад, імітуючи тертя)Ще і солі додаєм (потирати пальчиками, імітуючи посипання сіллю)І у бочки все кладем.(імітувати рух набирання у жмені і висипання у бочку)Потім котим бочку в льох.(імітувати рух котіння бочки по землі)Як стомилися ми! Ох!(витираємо піт з лоба)
Як гадаєте, чи можуть тепер помиритися Марш із Танцем і Піснею? Який музичний твір ми слухали на уроці?Як називається інструментальний вступ до опери, балету, симфонії, вистави, кінофільму? Якого характеру увертюра, яку ми почули на уроці?Які почуття у вас викликав цей твір?Підсумок уроку