Презентація до уроку з музичного мистецтва у 3 класі загальноосвітньої школи . Урок 7 «Зустріч музичних жанрів» розроблена за підручником Аристової, Сергієнко.
• Як називається музичний жанр - вистава, в якій всі виконавці лише співають?• Як називаються виконавці, що співають окремо від інших?• Якщо співають гуртом?
Номер слайду 3
Визначте на ілюстрації, де співає соліст, а де хор.
Номер слайду 4
• Як називається фрагмент опери «Кармен», який ми слухали у 2 класі? • Чим він вам запам’ятався?
Номер слайду 5
Жорж Бізенародився в Парижі 25 жовтня 1838 р
Номер слайду 6
Увертюра – це інструментальний вступ до опери, балету, симфонії, вистави, кінофільму.
Номер слайду 7
Слухання музики. Жорж Бізе, увертюра до опери «Кармен».• Який характер музики?• Чи є в ній знайомі вам інтонації?• Що притаманне музиці увертюри: пісенність, танцювальність чи маршовість?• Які засоби музичної виразності допомагають це відчути?• Чи можна визначити, яка ознака в цьому фрагменті головна – пісня, танець, марш?
Номер слайду 8
Визначте, який оркестр із зображених на фотографіях може виконувати увертюру
Номер слайду 9
МУЗИЧНА АБЕТКАНотки можуть розміщуватися на лінійках, між ними, під та навіть над лінійками.
Номер слайду 10
Номер слайду 11
ЗАВДАННЯОберіть правильну відповідь. БАЧИМО – звуки чи ноти. ЧУЄМО – звуки чи ноти.
Номер слайду 12
Слухання музики. Анатолій Загрудний «Будем козаками»• Які ознаки музики – пісенність, танцювальність, маршовість - можна почути в цій пісні?• На яких музичних інструментах вона виконується?
Номер слайду 13
Роздивіться репродукцію картини «Козак Мамай» і пригадайте: • Які улюблені музичні інструменти козаків?
Номер слайду 14
кобзабандура. Кобза і бандура – українські народні струнно-щипкові інструменти. Під їх супровід мандрівні співці виконували свої пісні, здебільшого про народних героїв - козаків
Номер слайду 15
Анатолій Загрудний «Будем козаками»Ми, веселі і завзяті діти України,Дуже любимо співати пісню солов`їну. Приспів (2 р.): Гей! Хто любить Наш козацький край,З нами пісню Дзвінко заспівай!Ми кохаємося гідно в українській мові. Розцвітай, наш краю рідний, квітами любові. Приспів (2 р.): Не сумуйте, гори й ріки, не журіться, мами: Коли виростем великі - будем козаками!
Номер слайду 16
Номер слайду 17
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКАМи січем, січем капусту (долоньками рухати в гору-вниз, імітуючи рух ножа)І гарненько моркву трем,(кулачками рухати вперед-назад, імітуючи тертя)Ще і солі додаєм (потирати пальчиками, імітуючи посипання сіллю)І у бочки все кладем.(імітувати рух набирання у жмені і висипання у бочку)Потім котим бочку в льох.(імітувати рух котіння бочки по землі)Як стомилися ми! Ох!(витираємо піт з лоба)
Номер слайду 18
Як гадаєте, чи можуть тепер помиритися Марш із Танцем і Піснею? Який музичний твір ми слухали на уроці?Як називається інструментальний вступ до опери, балету, симфонії, вистави, кінофільму? Якого характеру увертюра, яку ми почули на уроці?Які почуття у вас викликав цей твір?Підсумок уроку