презентація Урок 9. Вправляння у перетворенні слів. Спостереження за словами з буквами ґ та щ. Формулювання усних відповідей на запитання за змістом прочитаного текстус. 17-18

Про матеріал
Мета: вправляти учнів у перетворенні слів; залучати до спостереження за словами з буквами ґ та щ; удосконалювати навички звуко-буквеного аналізу; розвивати критичне мислення, увагу, спостережливість, пам'ять, усне й писемне мовлення; формувати компетентність спілкування рідною мовою, соціальну, громадянську, компетентність у природничих науках; виховувати любов до природи рідного краю. Обладнання: картки з буквосполученнями дж, дз, плакат із зашифрованим прислів'ям, картки для роботи в групах, зображення «Я-схеми» для проведення рефлексії. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. Освітні галузі: мовно-літературна, соціальна і здоров'язбережувальна, природнича.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок 9. Вправляння у перетворенні слів. Спостереження за словами з буквами ґ та щ. Формулювання усних відповідей на запитання за змістом прочитаного текстус. 17-18

Номер слайду 2

Мета: вправляти учнів у перетворенні слів; залучати до спостереження за словами з буквами ґ та щ; удосконалювати навички звуко-буквеного аналізу; розвивати критичне мислення, увагу, спостережливість, пам'ять, усне й писемне мовлення; формувати компетентність спілкування рідною мовою, соціальну, громадянську, компетентність у природничих науках; виховувати любов до природи рідного краю. Обладнання: картки з буквосполученнями дж, дз, плакат із зашифрованим прислів'ям, картки для роботи в групах, зображення «Я-схеми» для проведення рефлексії. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. Освітні галузі: мовно-літературна, соціальна і здоров'язбережувальна, природнича.

Номер слайду 3

Організація класу. Пролунав дзвінок. Ми розпочинаємо наш урок. Допитливі в класі діти. Про все хочуть знати на світі. З добрим ранком! Розпочато день. Першим ділом женемо лінь. На уроках не нудьгувати, А пізнавати, читати й писати! 

Номер слайду 4

Фронтальне опитування— Як вимовляються слова з буквосполученнями дж, дз?— Наведіть приклади слів із ними.— Щоб назвати кожен звук у цих словах, про що слід пам'ятати?

Номер слайду 5

Каліграфічна хвилинкадж дз

Номер слайду 6

Повідомлення теми і мети уроку— Сьогодні на уроці ми станемо маленькими чарівниками, бо будемо вправлятися у перетворенні слів, а також спостерігати за словами з буквами ґ та щ.

Номер слайду 7

Робота за підручником (с. 17-18)Виконання вправ 1 Робота за змістом вірша— Прочитайте вірш, що подобається Ґаджикові.— Поясніть, як розумієте значення виділених слів. СловничокҐлей — загуслий сік, що виступає на стовбурах вишень, черешень, слив тощо.Ґуля — заокруглена опуклість, наріст на тілі людини або тварини від запалення, удару і т. ін.Ґава — хижий птах із чорним або сірим пір'ям; те саме, що ворона.

Номер слайду 8

Вправа 2 Утворення нових слів— Запишіть виділені слова в стовпчик. Замініть у них першу букву так, як зазначено у вірші. Які слова утворилися? (Ґлей — клей, ґуля — куля, ґава — кава.) Поясніть їхнє значення.— Запишіть утворені слова у другий стовпчик.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Ґлейклей{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ґуля куля{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ґавакава

Номер слайду 9

Пригадай, як правильно сидіти та тримати ручку під час письма

Номер слайду 10

Фізкультхвилинка

Номер слайду 11

Виконання вправ 4-6 Вправа 4 Бесіда— Що налякало ґаву?— Хто її заспокоїв? Як саме?Вправа 5— Чому ґава переплутала калину з вогнем?Вправа 6— Випишіть із тексту про ґаву слова з буквою ґ.— Доповніть утворений ряд іншими словами з цією буквою.

Номер слайду 12

Виконання вправ 7-8 Вправа 7 Читання тексту учнями— Прочитайте розповідь Родзинки — Визначте, яку букву пропущено в словах.— Що ви про неї знаєте? (Буква «щ» позначає два звуки.)Вправа 7 — Спишіть розповідь Родзинки.— Підкресліть слова з буквою щ. Побудова звукової схеми слова кущ

Номер слайду 13

Виконання вправ 9-10— Перетворення на нашому уроці тривають. Щебетунчик також любить утворювати слова зі своєю улюбленою буквою. Він хоче і нас навчити це робити. Спробуймо разом з ним перетворити подані слова за зразком.— Поміркуйте та запишіть у зошит два речення про те, що ви робите щоранку і щовечора.

Номер слайду 14

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА1. Бесіда— Які букви ми сьогодні повторили на уроці?— Що цікавого ви пам'ятаєте про букву щ? 2. Рефлексія. «Я — схема»3. Домашнє завдання. С. 18, впр. 11; повторити правила.

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 вересня 2021
Переглядів
1419
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку