Мета уроку. Розвивати уміння визначати головну думку творів, давати характеристику головним дійовим особам, аналізувати та оцінювати їх поведінку і вчинки, робити висновки щодо прочитаного; розвивати зв'язне мовлення, вміння висловити власну думку, цінувати думки товаришів.
Виховувати доброту і чуйність, віру в свої сили, бажання робити добрі справи.
Прийшла Зіна. Вона добре вміла розв’язувати задачі. Павлик запитав у неї:— Зіно, на скільки питань задача?— На троє, — відповіла Зіна. — А хіба ти не розв’язав?— Не вийшла... Дай, Зіно, списати...— Ой Павлику, чому ж ти сам не хочеш працювати? — запитала Зіна. Вона дала йому свій зошит.- Як далі будуть розгортатися події?
Павлик почав списувати. Списав одну дію, другу, перейшов до третьої. В третій дії він помітив у Зіни помилку. Там, де треба було написати 23, Зіна написала 32. В своєму зошиті Павлик написав правильно, а Зіні не сказав, що в неї помилка. Учителька зібрала зошити для перевірки.- Чим закінчиться оповідання?