При написанні творів, переказів, описів ви допускаєте різні види помилок. Це і орфографічні помилки, зайві речення, слова, непослідовне розташування речень, абзаців, незавершеність висловлювань, повтори слів. Щоб цього не траплялося треба вміти аналізувати свої твори, перевіряти їх та виправляти помилки.
Колективний аналіз тексту та його вдосконалення. Прочитайте текст. Як вона потрапила на кущ серед води і чи довго там просиділа, - ніхто не знає. Ребалка ставив сідки на ляшчів у залитих павотком луках. Він повілно пробирався човном крізь кушчі, шчо стирчали з води. Рибалка довіз її до берега білка відразу вискочила з човна й пострибала в ліс. На одному з кущів він побачив якийсь дивний рижуватий гриб. Раптом гриб стрибнув – і прямо до рибалки в човен. У човні він зараз же перетворився на мокру перелякану білочку.
Як вона потрапила на кущ серед води і чи довго там просиділа, - ніхто не знає. Ребалка ставив сідки на ляшчів у залитих павотком луках. Він повілно пробирався човном крізь кушчі, шчо стирчали з води. Рибалка довіз її до берега білка відразу вискочила з човна й пострибала в ліс. На одному з кущів він побачив якийсь дивний рижуватий гриб. Раптом гриб стрибнув – і прямо до рибалки в човен. У човні він зараз же перетворився на мокру перелякану білочку.
____________________ 3. Як вона потрапила на кущ серед води і чи довго там просиділа, - ніхто не знає. 1. Ребалка ставив сідки на ляшчів у залитих павотком луках. Він повілно пробирався човном крізь кушчі, шчо стирчали з води. 4. Рибалка довіз її до берега білка відразу вискочила з човна й пострибала в ліс. 2. На одному з кущів він побачив якийсь дивний рижуватий гриб. Раптом гриб стрибнув – і прямо до рибалки в човен. У човні він зараз же перетворився на мокру перелякану білочку.