Урок розвитку зв’язного мовлення. Робота над деформованим текстом «Поважай старших»
Номер слайду 2
(бабуся) (дідусь) Відгадайте загадки Моя голубонька рідненька, Добра, мила і старенька. Я ніколи не журюся, Бо у мене є … Сивий, мудрий і поважний. Заклопотаний, відважний. Всього я в житті навчусь, Бо зі мною мій …
Номер слайду 3
— Який недолік в тексті? Прочитайте текст. Роман і Сашко були друзями якось хлопці їхали в автобусі на зупинці зайшла бабуся Роман повернувся до вікна Сашко швидко підвівся і запропонував бабусі місце йому було соромно за друга
Номер слайду 4
За одним з малюнків складіть розповідь, користуючись словами-підказками: Допомагаю старшим, поступаюсь місцем, допомагаю дістати, старших потрібно поважати. Робота за малюнками Розгляньте малюнки і складіть речення, що їх описують.
Номер слайду 5
Робота над оповіданням Бабусин борщ У бабусі дві онучки. Живуть вони у великому місті, а на літні канікули приїхали до неї в гості. Рада бабуся онучкам. Пригощає їх черешнями, свіжим медом і варениками. Та дівчаткам найбільше хочеться борщу: мама розповідала, що бабуся варить смачний-пресмачний борщ. Зварила бабуся борщ - зі свіжими помідорами, капустою і сметаною. Та ось біда... Забувати стала. Поки варила - двічі посолила. Поставила на стіл дві миски борщу та й припрошує онучок: — Ачи солила – й не пам'ятаю... Стара вже... Ось сіль у сільниці – додавайте собі до смаку. З'їли дівчатка по ложці борщу. Ой, який же солоний! Перезирнулися між собою, усміхнулися непомітно. Ложка за ложкою – виїли та й ще попросили. Та все дякують бабусі. А вона радіє. — А чи солила ж я борщ? – питається бабуся. — Ми й не помітили, – каже Ніна. – Такий смачний, що про сіль і не подумали. — Значить, солила, – полегшено зітхнула бабуся. – А завтра це діло вам доручу: боюся, що забуду посолити. —Добре, бабусю, – і знову перезирнулись. І непомітно всміхнулись.
Номер слайду 6
Перекажіть оповідання за малюнками.
Номер слайду 7
Хто людям добра бажає, Як ти будеш до людей, Чини іншим так, Пташку пізнають по пір’ю, З’єднайте частини прислів’їв. так будуть і люди до тебе. як би ти хотів, щоб чинили тобі. а людину по вчинках. той і собі має.
Номер слайду 8
Рефлексія — Про що говорили на уроці? — Що на уроці тобі сподобалось? — Якого висновку ви дійшли?