Урок розвитку зв’язного мовлення. Створення художнього опису за поданим зразком, використовуючи інформацію з різних джерел. За підручником М. Захарійчук.
Урок розвитку зв’язного мовлення. Створення художнього опису за поданим зразком, використовуючи інформацію з різних джерел.
Номер слайду 2
Бігли діти повз ялинкуІ побачили хатинку,Лісова пустунка там. Оселилась – і діткам. Чемно лапку подавала,Ківш грибів подарувала,А тоді – себе назвала. Що вам відомо про білку?Довжина тіла білки: 18-30 см, маса: 200 – 350 грам. Шерсть влітку рудувата, під колір кори сосни, взимку – темніша. Дитинчата білки народжуються голі, сліпі і безпомічні. ... Основний корм білки — насіння хвойних дерев, а також горіхи, гриби, ягоди, молоді пагони і навіть яйця птахів. Відгадайте загадку.(Білочка)
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Вправа 302 Розглянь фотографію білки. Склади текст – опис тварини, використовуючи інформацію з різних джерел.
Номер слайду 5
Відомо багато загадок про білку, у яких подано її опис. Прочитай, звернувши увагу на опис тварини. Яка вона?Пухова руденька шубаІз сосни стриба на дуба. Хвіст у неї, як мітла,А сама на зріст мала. Очі сяють, як намисто,Мов дві цяточки вогнисті. В неї хата гарна, тиха,Взимку повненька горіхів. В лісі любить вона жити,Відгадайте, хто це, діти?Зразком для твоєї роботи можуть бути вірші та загадки про білку. Опиши її, використовуючи запропоновані матеріали.
Номер слайду 6
Прочитайте вірш Г. Бойка, зверни увагу на опис білки.«Білочка»Хвіст трубою, спритні ніжки —Плиг із гілки на сучок! —Носить білочка горішки. В золотий свій сундучок. В неї й очі, мов горішки,Кожушинка хутряна,Гострі вушка, наче ріжки,У дуплі живе вона. А зараз створіть свій текст – опис, використавши цікаву інформацію про білку з різних джерел (в чернетці). Прочитай та скорегуй текст. Запиши текст – опис в зошит з розвитку зв’язного мовлення.